Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ampiainen tuli sisälle ja liitelee sikin sokin, mikä avuksi?

Vierailija
10.06.2022 |

Välillä tekee hyökkäyksiä kohti ja sitten liitelee tuhatta ja sataa ympäri kämppää muttei ikinä menä seinälle niin että saisi listittyä sen.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa pingis- tai sulismaila. Itse olen tänä kesänä listinyt parvekkeella jo useamman ampparin pingismailalla.

Vierailija
2/39 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkuta hiuslakkaa ja tapa sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaa ikkuna ja anna lentää ulos. Älä huido ja provosoi sitä.

Heitä pyyhe päälle ja vie pyyhkeen sisällä ulos.

Pölyttäjiä on muutenkin liian vähän tapettaviksi.

Vierailija
4/39 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaa ikkuna ja sammuta sitten valot. Lentää itsestään ulos.

Vierailija
5/39 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tee sille mitään. Ei se sua tapa.

Vierailija
6/39 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se on paha jos ei pysähdy. Itse tässä yksi päivä pyydystin kupilla ja paperilla ainakin 3 kertaa, heitin pihalle, ja ryömi kohta samasta katon ja tuuletuskanavan välisestä raosta takaisin.

Siihen loppui, kun miesystävä hermostui ja listi sen, joten tosiaan näytti samalla yksilöllä olevan todella kova hinku tänne.

Vierailija
7/39 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tätä uusavuttomuutta. Mene vessaan itkemään. Se auttaa hetken.

Vierailija
8/39 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vienyt usein ikkunasta esim. bussista ampiaisen paljain käsin ulos ilman, että kumpikaan on vahingoittunut. Rauhallisesti vain kävelyttänyt kädelle ja muodostanut toisella kädellä kuvun. Tyhmintä on lähteä huitomaan. Silloin riskeeraa itsensä ja muut ympäriltä. Yleensä riittää, että avaa oven/ikkunan ja sammuttaa valot.

Vierailija
9/39 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota housut pois ja huuda pimppari perkele kovalla äänellä 

Vierailija
10/39 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Housut alas ja pyllistä niin se lentää persreikääsi.

Vierailija
11/39 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita tuletusikunaan hytysverkko.Halvin keinotekoinen materiaalli ,maksaa alle 5e. Toimii tarrakiinnitys. Sama asia parvekkeen oveen,halvin toimii ja samalla systeemillä kuin kerroin edellisen.Lähtee alle 10e, ongelmasi ei toistu.

Vierailija
12/39 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyöt taitellulla lehdellä vastapalloon. Jos se alkaa kiertää ympyrää pääsi ympäri niin voit huitaista paljaalla kädelläkin kun ei se ennätä pistää silloin. Litistät sitten sen kun se on pökerryksissä.

Vierailija
13/39 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hommaa pingis- tai sulismaila. Itse olen tänä kesänä listinyt parvekkeella jo useamman ampparin pingismailalla.

Näistä on sähköversio olemassa. Sillä lähtee henki tosi helposti kun sähkö lamauttaa piikittäjän välittömästi.

Vierailija
14/39 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avaa ikkuna ja sammuta sitten valot. Lentää itsestään ulos.

Kuka pitää aurinkoisena kesäpäivänä sisällä valoja? Ja mitä niiden sammuttaminen auttaa, kun joka tapauksessa sisällä on yhtä valoisaa kuin ulkona?

Vierailija
15/39 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sikin sokin tarkoittaa sotkuista. Pitkin poikin on oikea sanonta tähän. Tällaista kielen rappiota ei näkynyt vielä 10 vuotta sitten.

Nuoriso ei enää osaa suomea, lukekaa kirjoja.

Vierailija
16/39 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää ny hemmetissä niitä tappako!!!

Ne pörisijät ovat vähentyneet urakalla viime vuosina ja muita pölyttäjiä ei juurikaan ole.

Hanskat vaan käteen ja amppari ulos - toinen keino on ottaa se vaikka pipoon ja vie ulos tms.

Vierailija
17/39 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näistä on sähköversio olemassa. Sillä lähtee henki tosi helposti kun sähkö lamauttaa piikittäjän välittömästi.

Mut sehän vie osan hauskuudesta. Kivaa antaa kunnon kämmentä tai rystyä ampparille ja kun saa osuman, niin äkkiä hakkaamaan kituva amppari mailalla hengiltä.

Vierailija
18/39 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita tuletusikunaan hytysverkko.Halvin keinotekoinen materiaalli ,maksaa alle 5e. Toimii tarrakiinnitys. Sama asia parvekkeen oveen,halvin toimii ja samalla systeemillä kuin kerroin edellisen.Lähtee alle 10e, ongelmasi ei toistu.

No voihan se toistua, kun voivat tulla muualtakin. Ja ovista pitää kulkea, samalla voi tulla muitakin kulkijoita.

Vierailija
19/39 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imuri ja puhdas pussi, pussi myöhemmin ulos. Haavi. Tai lasi ja pahvi, jolla siirtää ulos. Jokin makea tuoksu voi houkutella parvekkeelle tai ulos, ei taida silti se toimi.

Vierailija
20/39 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

*toimia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi