Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naurettava pihansiistimiskisa rivitaloissa

Vierailija
10.06.2022 |

Onko jokapaikassa samanlaista? Yksi kun ajaa nurmikon, niin muut seuraa perässä ettei vaan oma piha näyttäisi niin ruokottomalta. Lisäksi nenänvartta pitkin katsotaan jos ruohonleikkuun jäljiltä jää liian isot ruohopaakut eikä niitä haravoi pois.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse rivitalossa asuvana ajan nurmikon oman viihtyvyyden takia.

Muut saavat tehdä mitä haluavat, kunhan pysyvät omalla puolellaan.

Vierailija
2/13 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistan tuon joidenkin asukkaiden osalta. Kaikki eivät kyllä lähde siihen mukaan, ruoho rehoittaa aina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohi kun kävelee, niin kyllä ne niitä pihojansa laittavat. Aina sitä vähän säälien katsoo.

Vierailija
4/13 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella kauheaa. Ajavat ruohoa! Polttaisivat sitä ees sivistyneesti savukkeissa.

Vierailija
5/13 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rivitaloon ei kannata muuttaa jos ei jaksa tehdä niitä minimalistisia töitä. Itse asun omakotitalossa ja täytyypä nyt sanoa että jos näen jossakin jonkun ajavan nurmikkoa niin muistuu mieleen että juu, nurmikkokin pitäis ajaa ja niin sitten tapahtuu. Ei näyttämisen tai kilpailun takia vaan siksi että se muistuu mieleen. 

Vierailija
6/13 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohi kun kävelee, niin kyllä ne niitä pihojansa laittavat. Aina sitä vähän säälien katsoo.

Mitä/ miksi säälit?. Ihminen asuu yleensä rivi- tai omakotitalossa juuri pihan takia.

Vierailija
7/13 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on vaan hyvä jos on sellaisia asukkaita jotka pitää innokkaasti pihat siistinä. Voisi olla toisinkin.

Vierailija
8/13 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuh, mikä säälittävä harrastus, pihanlaitto. Palstailu sen sijaan on täysin säälimätöntä.

Vierailija
9/13 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä/ miksi säälit?. Ihminen asuu yleensä rivi- tai omakotitalossa juuri pihan takia.

Kyllä minä asun ainakin rivarissa sen takia, koska pää ei kestä kerrostalon mökää ja omakotitaloon ei ole varaa. Pihanhoidot ei voisi vähempää kiinnostaa, mun puolesta voisi olla asfaltti tuossa ulkona kauttaaltaan. Kun sitä hiilidioksidipäästöä nyt niin vouhotetaan, niin onkohan laskettu paljonko tämä turha nurmikon ajelu aiheuttaa päästöjä joka kesä, sitähän kun joutuu jopa viikoittain olla ajamassa ja ruohoalaa lienee valtavasti Suomessa.

Vierailija
10/13 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälin niitä rivi-ja omakotitaloasujia, joilla on postimerkkipihoillaan nurmikko, jota saa olla tuon tuosta ajelemassa. Mieluummin vaikka asvalttipiha kuin nurmikkotyömaa.

Vierailija
11/13 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, jokapaikassa on TÄYSIN samanlaista. Nenänvarttapitkinkatsojatkin (ah mikä sana!) ovat täysin samanlaisia. Luulen, että niitä kasvatetaan jossain laitoksessa.

Vierailija
12/13 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi muuttaa/ ostaa rivitslo-osake tai omakotitalo, jos pitään pihansa tunkiona, rojuja täynnä.

Sellainen ihminen sopii paremmin kerrostaloon, jos ei viitsi tai voimat eivät enää riitä.

Tietysti ihmisten käsitys asiasta on monenlainen.

Vierailija
13/13 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihan nurmikkoalaa voi pienentää laittamalla polkuja, kivetyksiä ja pensaita,

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi