Voisitko käyttää tätä mekkoa?
Kommentit (23)
En. Olen liian isorintainen. Lisäksi tuo on vähän liian amish-tyylinen minun makuuni.
En, ei mahtuisi tissit. Sitten jos ottaisi sellaisen koon johon mahtuu tissit, roikkuisi se kaikkialta muualta kuin säkki.
Käytän ennemmin minihametta stayupien kanssa ja antaudun hotellihuoneessa vanhemmalle herrasmiehelle.
en voisi . olen koko xl tällä hetkellä ja sitä tuskin on minun koossani. laihduttaen etenen
Napit ja etuhalkio njääh, muutoin löytyy tuon tyylisiä kaapista. Tyylikkäitä, viileitä ja tekevät nätin figuurin lyhyelle, rintavalle ja persevälle. Näkyy se kapea vyötärö kerrankin
Ehkä, jos olisin normipainoinen ja mekkoihminen. En ole kumpaakaan.
Mutta mekoksi ihan kivan näkönen varmaan jonkun päällä, ja hihatkin löytyy, se on aina plussaa.
Tuohan on leninki, yksiosainen. Olen kropaltani kuin keskeltä yhteenkurottu perunasäkki, joten en varmaan saisi tuota edes ylleni.
Varmaan jollekin hoikalle keski-ikäiselle saattaisi sopia, nuorelle naiselle en tarjoaisi.
Juu! Ihana retromekko. Tosin mun päällä näyttäisi rivolta kun tissit on mallia pellesirkus, mutta hoikka ja maltimmallisella rintakoolla varustettu nainen näyttäisi tässä 70-luvun kaunottarelta.
Onpa oudon mallinen ja tuo kaula-aukko on liian antava omalle povelleni, olisi suorastaan rivon näköistä.
Ei sopisi mulle, mutta voin kuvitella näyttävän tosi hyvältä esim. suht hoikan, tummahiuksisen päällä. En ajattele rumaksi mekoksi.
Keski-ikäiset täällä kilpaa haukkuu tätimekoksi, vaikka cottage core-tyyli taitaa olla suosituinta nimenomaan nuorten keskuudessa. Tädeillä on tunikat. Ihan kiva mekko, väri ei sopisi minulle ja olen turhan rintava noin avonaisella leikkaukselle.
Tosi hoikan ihmisen päällä tuokin olisi upea. Hiukset vielä jotenkin hyvin laitettuna.