Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

50+ vuotias! Millainen pukeutumistyyli sinulla on?

Vierailija
10.06.2022 |

Entä kampaus?
Kerro tyylistäsi.
Kaipaan inspiraatiota.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät vaaleat hiukset, hieman oikeaa väriäni blondimmat hiukset värjättynä ja meikkaan päivittäin. Meikissä kiinnitän huomiota silmämeikkiin, kulmakarvoihin, huulipunaan ja ihon tasaisuuteen, onneksi olen lähes rypytön - kiitos koko elämäni harrastamani huolellisen ihonhoidon seerumeineen yms.

Pukeudun melkeinpä aina mekkoon tai hameeseen ja mattamustiin opaquesukkiksiin tai täyspitkiin leggingseihin, kesäisin myös paljaat sääret ok. Vaatteet useimmiten yksivärisiä, suosin mustaa väriä. Bikermallinen nahkatakki ja/tai neuletakki. Kengät useimmiten lenkkari/tennarityyliä, talvella myös noin 8 cm korkkarinilkkurit ja kesällä esim kiilapohjasandaalit saman korkuisella korolla. Yleensä minua luullaan paljon nuoremmaksi kuin olen. Lapsesta asti olen ollut jokseenkin babyface ja nykyäänhän se on vain hyvä juttu.

Vierailija
2/21 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuvat farmarihousut.

Valkoinen, kireä t paita joka paljastaa treenatut hauikset ja rintalihakset.

Aidot pilottilasit nenällä.

Paksu kultainen panssariketju kaulassa, toisinaan suomileijona.

Ohimoilla hieman harmaata, wetlook kampaus.

Tuoksuna ulkomailta ostetut laatumerkit, joko Tabac tai Mennen

Menisin helposti kolmevitosesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

T-paita ja farkut, tai huppari tai paitis.

Vierailija
4/21 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klassinen.

Vierailija
5/21 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukka nutturalla, farkut, lenkkarit, t-paita - kesällä siis. Hameita en edes omista. Olen varmaan tylsä, mutta en välitä.

Vierailija
6/21 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Istuvat farmarihousut.

Missä sinuun voi törmätä? 

t. kiinnostunut 25-vuotias

Vierailija
7/21 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Istuvat farmarihousut.

Missä sinuun voi törmätä? 

t. kiinnostunut 25-vuotias

Parhaimman vastauksen saa kun vastaa itselleen.

Vierailija
8/21 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rönttävaatteet, useimmiten kumpparit jalassa.

Vierailija
9/21 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän huppareita, maxihameita, urheiluhousuja, pyöräilyhousuja, kynähameita, kauluspaitoja, villapaitoja jne. ostan melkein kaikki vaatteet kirpparilta, paitsi sukat, sukkahousut, legginsit, alkkarit ja rintsikat ja aluspaidat ja yövaatteet sekä kengät. Tyyli on aika rento, juhlissa klassinen.

Vierailija
10/21 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkät tummat farkut, yksivärinen tunika, jotkut hyvät tyylikkäät sandaalit ja olkalaukku. hyvin leikattu pitkä polkkatukka otsiksella ja ranteessa ystävältä saatu ikuisuuskoru. Kesähelteellä kaunis kesäleninki/mekko/tunika

Ai niin, mähän olen vasta 44v mutta tällaisesta tyylistä haaveilen omakohtaisesti :)

Vierailija
11/21 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheilullinen. Sopii elämäntapaan.

Vierailija
12/21 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farkut ja niiden kanssa neule tai bleiseri, T-paita, jossa jotain twistiä. Toimistossa myös mekkoja ja sisäkenkinä korkokenkiä. Kesällä pitkä hame, tiukahko yläosa. Haluaisin pitää housuina muitakin kuin farkkuja, mutta farkut istuu parhaiten, en ymmärrä, millaiset alushousut pitäisi olla suorien housujen alla, jotta pysyisivät paikoillaan. En pysty pitämään ns. muotoilevia alusvaatteita.

Hiukset puolipitkät, aina auki, ehkä tylsä malli, mutta en halua käydä kampaajalla joka kuukausi. Meikkaan töihin ja kaupungille. 

Kuvittelen myös näyttäväni ikääni nuoremmalta, mutta se on pelkkä illuusio. Kyllä me 50+ aina näytämme ikäisiltämme.

En koskaan osta vaatteita kirpputorilta.

Vierailija
13/21 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli Tänään kietaisumekko, tennarit ja hiukset ponihännällä.

Vierailija
14/21 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Manbun sopii myös kaljuuntuvalle.

Vierailija
15/21 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Istuvat farmarihousut.

Olet kuin se tinder swindler

Vierailija
16/21 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on yleensä mustat housut, yläosana näin kesällä turkoosia, viininpunaista jne. On myös rento pellavajakku jne. Koruja en käytä lainkaan. Joskus hopeiset korvakorut. Tukka paksu luonnontaipuisa, oma väri, kullanruskehtava hieman valkoisia, juuri ja juuri olkapäille. En meikkaa lainkaan, luonnostaan tummat kulmakarvat. Pukeutumistyylini klassisen rento, ei liian siisti, pientä rouheutta pitää olla. Olen kohta 60 v nainen.1

Vierailija
17/21 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farkut mustat tai harmaat, trikoopaita ja neuletakki matalakorkoiset kävelykengät ei koruja.

Vierailija
18/21 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farkut ja joku paita, buutsit, villakangastakki, tukka roikkuu mukana, meikki on ripsiväri ja kulmakynä. Aika lailla samaa kuin 30-35 vuotta sitten.

Vierailija
19/21 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyli-ikonini on Patti Smith, mutta usein taitaa käytännössä lähestyä enemmän Tarja Halosta, kun olen tällainen persjalkainen suomalainen, jonka hiukset eivät kasva valtoimenaan.

Vierailija
20/21 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeutuimen riippuu tilaisuudesta ja säästä. Arkena kuljen paljon farkuissa ja t-paidoissa. Töihin pitää olla siistimpää, mutta jakkupukuja en käytä. Jakkuja, villasekoitehousuja, joskus ihan tummia farkkuja. Käytän paljon ohuita merinoneuleita ja raitapaitoja (ei yleensä kuitenkaan Marimekon). Talvella takkeina villakangastakkeja, välikausina trenssejä. Talvella käytän paljon mustaa ja taitettuja värejä, mutta kesällä pukeudun värikkäämmin. Mekot ja hameet on kivoja, talvella voi olla yli polven sukkahousujen kanssa. Kesällä pidän usein maksimekkoja.   

Pyrin klassiseen ja aika minimalistiseen pukeutumiseen. Panostan hyviin kenkiin ja luonnonmateriaaleihin. Vaatteissa voi olla volyymiä, esim. housuissa leveyttä, mutta niissä pitää olla muoto. Mulla on aika vähän koruja, mutta pidän modernista, selkeästä designista. Tukka on lyhyt, joten pidän aina korvakoruja. 

Olen kiinnostunut estetiikasta, joten seuraan jonkin verran muotia. Pintatrendeistä ja merkkivaatteista sinänsä en välitä, ja pyrin ostamaan vähän mutta kauniita ja laadukkaita vaatteita ja asusteita ns. loppuiäksi, koska en usko tyylini muuttuvan radikaalisti. Ja olen 51.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi