Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaa niin helvetisti tämä paino. Ja mahan koko.

Vierailija
10.06.2022 |

Pituus n 160cm ja painoa ihanat 87-88kg. Tunnen itseni ryhävalaaksi.

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 160 cm 122 kg eikä ahdista. Joo kyllä muakin toin ahdisti silloin kun aloiin lihoa, vedin jopa kovan cambridge kuurn kun paino meni yli 80 kg... Sittemmin kokeiltu kaikki, myös lihavuusleikkaus, ei apua, joten olen luovuttanut ja ihan tyytyväinen että sentään pystyn peseytymään ja liikkumaan itse.

Vierailija
22/60 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdet 10kg tuli lääkityksen seurauksena ja sitten ollut vaikea saada tilannetta enää hallintaan sen jälkeen

Ap

Lääkitys ei itsessään lihota, vaan kalorit. Lääkitys kenties sai ruokahalusi nousemaan tai sinut himoitsemaan herkkuja normaalia enemmän, ja henkinen kanttisi ei kestänyt kiusausta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkuva on ihan pqskqnq tämän painon takia.

Vierailija
24/60 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moniko vielä väittää ettei lääkkeet lihota mutta on lääkkeitä jotka lisäävät ruokahalua. Voisiko vaihtaa lääkettä ja kokeilla jotain toista. 

Minulla alkoivat esi vaihdevuodet 45+ jälkeen elikkä estrogeenin laskeminen joka aiheutti kiukkuisuutta, huono unisuutta yms. vaivoja ja ajattelin että selviän niistä mutta vajaa 50v ne pahenivat sietämättömiksi niin oli pakko hakea estrogeeni korvaushoito joka heti auttoi mielialaan ensimmäiseksi niin ettei tullut kamalia raivon puuskia ja siihen päivä kuumiin aaltoihin mutta öisin vieläkin herään hikilammikosta vaikka olen 6v käyttänyt ensin voimakkaita estrogeeni pillereitä ja pari vuotta mietoja laastareita ja aion käyttää mietoja laastareita niin pitkään kun on tarpeen tai muuten pää sekoaa näistä tuskaisista oireista. Nämä lisäävät ruokahaluja mutta ollaan sitten läski enkä välitä muiden mielipiteistä tippaakaan. Ei kukaan tiedä mitä on kamalimmat vaihdevuosi oireet jos eivät ole itse kokeneet. Syöminen joka on ainoa ilo niin vähän lohduttaa sitä olotilaa. Seksi ei kiinnosta ollenkaan muuta kuin lepääminen viileässä tilassa ja mahdollisimman kylmässä niin ettei lämpö yhtään lisää hikoilua. 

Vierailija
25/60 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep jep

Vierailija
26/60 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
27/60 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiilarit pois, juo vettä & vissyä, kävele. Syö terveellisesti, aamupala esim viiliä, profeel rahkaa sekaan ja marjoja.. Kolmen tunnin välein jotain, sitten vaikka kahvi/tee & leipä.. Ruokana kanaa/kalaa & salaattia tms, avokado on hyvä, raejuusto.. Katso vaikka painonvartijoiden ruoka ohjeita, nälissään ei tarvi olla.

Vierailija
28/60 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

163 cm ja 100 kg. Mun lapsen mielestä Mun maha on ihana.

Vierailija
29/60 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama pituus, painoa lähes 110 kg.

Vierailija
30/60 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdet 10kg tuli lääkityksen seurauksena ja sitten ollut vaikea saada tilannetta enää hallintaan sen jälkeen

Ap

Just....lääkkeissä ei ole kaloreita, ellei siihen pilleriin ole tungettu kokonaista grillipossua. Kyllä ne kalorit tulee ihan muuta syömällä kuin lääkkeitä.

Vierailija
31/60 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee asialle jotain.

Sun terveystä ja ruumiistasi on kysymys eikä sitä kukaan puolestasi tee.

Rakkaalle äidilleni ( ylipainoa oii hänellä about 30 kg) jankkasin ja jankkasin painonpudotukseen ja ei ei mikään auta.

Kerran talvipakkasilla kävimme alusvaatekaupassa ostmassas äidilleni uudet rintaliivit.

Äitini oli riisunut vaatekerrokset veke sovituskopissa kun verhon takaa kuului kaamea huuto:

EI Voi OLLA TOTTA😬😱!!!

Lamppu syttyi, alkoi painonpudotus. Äitini

Liittyi painonvartijoihin ja läskiä lähti 24 kg

👏👏👏

Alkoi uusi kevyt elämä

Vierailija
32/60 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla 165cm ja 60kg......pikkasen vois vielä tiristää pois!! Mut ihan suht tyytyväinen oon.

Vierailija
33/60 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä kirjoitti:

Hiilarit pois, juo vettä & vissyä, kävele. Syö terveellisesti, aamupala esim viiliä, profeel rahkaa sekaan ja marjoja.. Kolmen tunnin välein jotain, sitten vaikka kahvi/tee & leipä.. Ruokana kanaa/kalaa & salaattia tms, avokado on hyvä, raejuusto.. Katso vaikka painonvartijoiden ruoka ohjeita, nälissään ei tarvi olla.

Painonvartijat?

Olen mies ja skeptinen tähän, mutta...

... kävipä sitten niin, että vaimo käytti painonvartijoiden ohjeita ja hänel oli laskukonekin, siis se painonvartijoiden malli. No, päätinpä kokeilla, kun vaimo suositteli. Hän laski pisteeni ja koska olin mies, sain pisteitä lähtökohtaisesti enemmän kuin hän. Liikunnastahan saa siinä kanssa lisäpisteitä, mutta pointti onkin se, että ne pisteet pitää syödä päivän aikana.

Kuinkas sitten kävikään, yllätyin itsekin kun paino lähti alaspäin. Mitä kummaa?

Ei ollut nälkä ja illalla oli vielä kasa pisteitä, fack! En jaksa syödä.

No, homma loppui kokeiluun, mutta joo, se toimi ainakin minulla, mutta aika kurinalainen juttu.

Jos joku laskee pisteet, voisin kokeilla kyl uudelleenkin :D Ei huono alkuunkaan.

Vierailija
34/60 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pätkäpaasto, syömiset kello 11-19. Loppuaika paastoa, vain vettä, kahvia tai sokerittomia juomia. Kyllä lähtee maha ja läskit. Liikuntaa ei tarvitse lisätä jos ei halua.

Paitsi, että mulle kävi niin, että kasvatin huomaamattani ruokamäärää isoksi, ja lihoin takaisin sen mitä alussa laihduin.

En halua kuulostaa armeijan kenttävääpeliltä, mutta se ITSEKURI, ja järkevän kokoiset ruoka-annokset. Järjettömällä syömisellä saa lihotettua itsensä vaikka kuinka isoksi valaaksi.

Vierailija
35/60 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

AHDISTUSHULLU TAAS VAUHDISSA

Vierailija
36/60 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pätkäpaasto, syömiset kello 11-19. Loppuaika paastoa, vain vettä, kahvia tai sokerittomia juomia. Kyllä lähtee maha ja läskit. Liikuntaa ei tarvitse lisätä jos ei halua.

Paitsi, että mulle kävi niin, että kasvatin huomaamattani ruokamäärää isoksi, ja lihoin takaisin sen mitä alussa laihduin.

En halua kuulostaa armeijan kenttävääpeliltä, mutta se ITSEKURI, ja järkevän kokoiset ruoka-annokset. Järjettömällä syömisellä saa lihotettua itsensä vaikka kuinka isoksi valaaksi.

Liikun melkein joka päivä. Salia, tennistä, kävelyä ja joogaa. Silti paino ei putoa, päinvastoin lisääntyy. En edes mielestäni syö kovin paljon. Maltillisia annoksia.

Vierailija
37/60 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Just....lääkkeissä ei ole kaloreita, ellei siihen pilleriin ole tungettu kokonaista grillipossua. Kyllä ne kalorit tulee ihan muuta syömällä kuin lääkkeitä.

Alapeukuttajat: Näyttäkää pilleri, jossa on niin paljon kaloreita että se lihottaa!

Vierailija
38/60 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 158cm ja painan 61 kg. Tunnen itseni valaaksi. Olen aina ollut hoikka ja lihaksikas. Liikun paljon mutta vatsa on vaan kasvanut, ällöttävä läskimaha. Olen kokeillut pätkäpaastoa joka ei laihuttanut grammaakaan vaan pisti aineenvaihdunnan sekaisin (ummetus). Liikuntaa olen lisännyt. Pakko myöntää että syömällä VÄHÄN laihtuu. Nytkin tekee mieli suklaata ja viiniä..

Vierailija
39/60 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

55v kirjoitti:

Olen 158cm ja painan 61 kg. Tunnen itseni valaaksi. Olen aina ollut hoikka ja lihaksikas. Liikun paljon mutta vatsa on vaan kasvanut, ällöttävä läskimaha. Olen kokeillut pätkäpaastoa joka ei laihuttanut grammaakaan vaan pisti aineenvaihdunnan sekaisin (ummetus). Liikuntaa olen lisännyt. Pakko myöntää että syömällä VÄHÄN laihtuu. Nytkin tekee mieli suklaata ja viiniä..

Et ole tippaakaan lihava, älä viitsi. 

Vierailija
40/60 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olen suunnilleen saman ikäinen kuin sinä, mitat 165/82. Tämän vuoden puolella on lähtenyt kuutisen kiloa, eli lähtöpaino oli suunnilleen sama kuin sinulla. 

Minulle kesä on aina helpompaa laihdutusaikaa, on enemmän energiaa tehdä asioita jolloin syöminen ei pyöri niin kovasti mielessä. On myös helpompi lähteä ulos kävelylle kun ei tarvitse ensin pukea päälle viittä toppakerrosta. Jos on oikein kuuma niin ei aina ruoka edes oikein maistu, salaatteja tykkään syödä ja munakkaita olen myös syönyt paljon viime aikoina. Munakkaiden sekaan voi laittaa ihan mitä vaan kaapista löytyy (tomaattia, kevätsipulia, oliiveja, pinaattia yms.) ja yleensä vielä kevennän munakasta lorauksella valkuaismassaa, jota saa valmiina kaupasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä