Ahdistaa niin helvetisti tämä paino. Ja mahan koko.
Pituus n 160cm ja painoa ihanat 87-88kg. Tunnen itseni ryhävalaaksi.
Kommentit (60)
Sama juttu. Minut on lihottanut rasvainen ruoka ja alkoholi. Paikallaan istun päivisin.
Voisiko siitä mahasta olla jotain hyötyä, jos käyttäisit sitä vaikka työpöytänä?
valas on linjakas, sileä ja liikkuu arvokkaasti. ei se ole muhkurainen vaappuja
Miten tilanne on päässyt riistäytymään käsistä?
Suosittelen kalorien laskemista. Mulle riitti kun pari päivää laskin ja näin konkreettisesti ongelmakohdat. Sen avulla oli helppo muokata syömisiä.
Luulisi että haluaisi tehdä sille jotain, jos niin paljon ahdistaa.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko siitä mahasta olla jotain hyötyä, jos käyttäisit sitä vaikka työpöytänä?
se hikoaa niin, että läppäri liukuu pois
Vierailija kirjoitti:
Luulisi että haluaisi tehdä sille jotain, jos niin paljon ahdistaa.
haluan valittaa ja uhriutua
Yhdet 10kg tuli lääkityksen seurauksena ja sitten ollut vaikea saada tilannetta enää hallintaan sen jälkeen
Ap
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen oot?
Olen 29
oon 70kg ja silti maha vaan pullottaa, itkin just sovituskopissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
se hikoaa niin, että läppäri liukuu pois
Ei se ole niin iso että sitä semmoisena voisi käyttää.. muuten hyvä idea =Dd
Ap
Vierailija kirjoitti:
Joo, mäkin oon 70kg, mutta vain 157cm pitkä eli toisin sanoen lihava, lihava ja lihava. Dääm!
Vierailija kirjoitti:
Joo no minäkinoonn halunnu laihduttaa jo tyyliin alle 60 kiloisena. Nyt olisin iki onnellinen.
Pätkäpaasto, syömiset kello 11-19. Loppuaika paastoa, vain vettä, kahvia tai sokerittomia juomia. Kyllä lähtee maha ja läskit. Liikuntaa ei tarvitse lisätä jos ei halua.
Mullakin 98 kg, ja pituutta 166 cm. Ei ole helppo saada painoa pois enää keski-ikäisenä. Vuosien yöheräilyt lasten takia + 20 kg, lääkkeet asian korjaamiseen +5kg... Nyt yritän löytää tasapainon ruokamäärissä, jotta paino laskisi. Helppoa olisi ryhtyä kuureille, mutta tutkimusten mukaan laihdutuskuurit lihottaa pidemmän päälle.
Vierailija kirjoitti:
Pätkäpaasto, syömiset kello 11-19. Loppuaika paastoa, vain vettä, kahvia tai sokerittomia juomia. Kyllä lähtee maha ja läskit. Liikuntaa ei tarvitse lisätä jos ei halua.
Paitsi, että mulle kävi niin, että kasvatin huomaamattani ruokamäärää isoksi, ja lihoin takaisin sen mitä alussa laihduin.
Joo mulla ei ole lapsia eikä varmaan tule koska en aio riskeerata sitä ainakaan nyt että mä lihoisi vielä raskaudesta tähän päälle 10- 20-30kg ni Ei kiitos.
Ap
Miksi et urheile? Alat juoksemaan?