Hävettää. Olisi pitänyt ohjeistaa miestä tarkemmin
Mies tuli kaupasta loukkaantuneena, että hänelle naurettiin ja en ollut selittänyt tarpeeksi tarkasti. Mies ekaa kertaa ostamassa tamponeita kun pääsivät loppumaan ja mulla runsas vuoto, enkä itse voinut lähteä.
Sanoin että muista tuoda asetin tamponeita, ei niitä normaaleita kun vaikea saada sisään. Mies on kuunnellut puolella korvalla tai väärin, ei ollut löytänyt ja mennyt kysymään myyjältä "missä teillä on asenteellisia tamponeita" ja myyjä vähän naurahtaen todennut miehelle että tarkoititko tamponeita missä on asetin? Mies tajusi mokansa ja oli nolona ja nyt on loukkaantunut että minun takia joutui tuollaiseen tilanteeseen :D . Yritin selittää että kyllä se myyjä ymmärsi mitä tarkoitat eikä pahalla varmasti nauranut , tiesi että saattoi mennä sanat sekaisin. Mies ei kuuntele ja meni pelihuoneeseen paiskaten oven kiinni. Annanko pölyn laskeutua vai menenkö pyytämään anteeksi kun en sanonut tarpeeksi selvästi vai mitä teen? Ja ei, tämä ei ole trolli, ja nyt mies on todella loukkaantunut minulle vaikka pienestä väärin ymmärryksestä kyse.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
No olihan lapsellinen juttu taas, keksi parempi!
0/5
Aina jaksan ratkuttaa sulle, oli aloitus mikä vaan, ei kelpaa trolliprovopoliisille!
MIKSI OI MIKSI! Ikiaikainen väittely. Mies ja tampooni sun muut. Kaverillani oli sen seitsemänkymmentä lasiesinettä kun ukko ei ilennyt ostaa suojia.
MIKS ei voi ostaa 20pakettia kerrallaan ja kun on viis jäljellä, ostaa uudet?
Kirjoititko nyt varmasti riittävän monta kertaa, että mies loukkaantui?
Selvä provo tuo aloitus. Ensiksikin ei kukaan suomen kieltä ymmärtävä kysy asenteellisia esineitä. Toiseksi terveystuotteet löytyvät joka kaupasta kysymättäkin. Sen vielä ymmärtäisi jos kysyisi myyjältä missä näistä malleissa on asetin ja sopii runsaaseen vuotoon, kun ei tunne merkkejä lähemmin.
Ketä kiinnostaa onko jonkun nainen lisääntymiskykyinen.