Panettaa töissä
Menin istahtamaan satulatuoliin ja nyt en pysty enää muuta kuin keinuttamaan itseäni sitä vasten niin että kiihotus kasvaa eksponentiaalisesti. Ei tule työn teosta enää mitään!
Kommentit (13)
-E- kirjoitti:
Työnkuva, ikä ja miten jatkuu?
Sanotaanko että melko vaihteleva työnkuva, mutta tällä hetkellä olen toimistossa omassa rauhassa. Piti sujauttaa sormi pöksyihin ja räjähtää pari kertaa niin nyt taas pystyy jatkamaan töitä.
Miten meniki näin mielenkiintoiseks :p jatku leikki kauan ennen kuin meni käsi?
Sitä se teettää, kun kotona ei saa riittävästi.
-E- kirjoitti:
Miten meniki näin mielenkiintoiseks :p jatku leikki kauan ennen kuin meni käsi?
En kai mä ehtinyt kuin vartin verran keinahdella ja sitten oli pakko parissa minuutissa laukaista.
Vierailija kirjoitti:
Tällä hetkellä olen sinkku, ja ihan totta että en saakaan riittävästi. Mutta parisuhteessa mulla menee ennemminkin niin päin, että mitä enemmän seksiä niin sitä enemmän myös masturbointia. Ei ne sulje mulla toisiaan pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä hetkellä olen sinkku, ja ihan totta että en saakaan riittävästi. Mutta parisuhteessa mulla menee ennemminkin niin päin, että mitä enemmän seksiä niin sitä enemmän myös masturbointia. Ei ne sulje mulla toisiaan pois.
Kunhan peset sormesi ennen näppiksen käyttöä
Meinaatko mennä käyttää konetta vai mikä tossa pointtina on?
Sullaki vissii tylsä päivä :D
Onko oikein huone vai avotilat? Mitenkä tuollanen onnistuu ns. Salavaivihkaa?
Ens kerralla laita hame :p
Oma huone ja toisinaan kun aikaa niin puhelimesta poke pyöriin ja pientä silittelyä ja kohta seisokki päällä. Sitten veskiin hoitamaan homma tai paperi mihin päästää. Mulla on sen verran pitkä että saan reilusti ulos housuista vatsan päälle niin pieni terskan hierominen ei näy missään. Siitä saa vielä palkankin
Olisipa jännittävää, jos työpaikalla olisi naispuoleinen työkaveri viereisessä työpisteessä satulatuolissa istumassa. Jos vielä tietäisin, että hän on sellaisella tuulella, vilkuilisin vaivihkaa ja kuuntelisin satulatuolin rullailun ääntä..ja pientä natinaa..
Vierailija kirjoitti:
Olisipa jännittävää, jos työpaikalla olisi naispuoleinen työkaveri viereisessä työpisteessä satulatuolissa istumassa. Jos vielä tietäisin, että hän on sellaisella tuulella, vilkuilisin vaivihkaa ja kuuntelisin satulatuolin rullailun ääntä..ja pientä natinaa..
Juuri näin :D
Sitä se osa-aikatyö teettää