Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hävettää. Olisi pitänyt ohjeistaa miestä tarkemmin

Vierailija
10.06.2022 |

Mies tuli kaupasta loukkaantuneena, että hänelle naurettiin ja en ollut selittänyt tarpeeksi tarkasti. Mies ekaa kertaa ostamassa tamponeita kun pääsivät loppumaan ja mulla runsas vuoto, enkä itse voinut lähteä.

Sanoin että muista tuoda asetin tamponeita, ei niitä normaaleita kun vaikea saada sisään. Mies on kuunnellut puolella korvalla tai väärin, ei ollut löytänyt ja mennyt kysymään myyjältä "missä teillä on asenteellisia tamponeita" ja myyjä vähän naurahtaen todennut miehelle että tarkoititko tamponeita missä on asetin? Mies tajusi mokansa ja oli nolona ja nyt on loukkaantunut että minun takia joutui tuollaiseen tilanteeseen :D . Yritin selittää että kyllä se myyjä ymmärsi mitä tarkoitat eikä pahalla varmasti nauranut , tiesi että saattoi mennä sanat sekaisin. Mies ei kuuntele ja meni pelihuoneeseen paiskaten oven kiinni. Annanko pölyn laskeutua vai menenkö pyytämään anteeksi kun en sanonut tarpeeksi selvästi vai mitä teen? Ja ei, tämä ei ole trolli, ja nyt mies on todella loukkaantunut minulle vaikka pienestä väärin ymmärryksestä kyse.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin olla, kyllä se pääsee tuosta vielä yli.

Vierailija
2/25 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä se sun anteekspyyntö muuttais sitä mitä pääsi jo tapahtuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on niin herkkiä. Ne on kuin pieniä kedon kukkasia 🌸

Vierailija
4/25 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt tiedät antaa miehelle seuraavalla kerralla ihan merkin ja mallin ja mahdollisesti lähettää vielä kuvan paketista. Kuukautissuojia on niin montaa eri merkkiä, monen eri kokoista ja tamponeja varsinkin asettimellisia ja ilman asetinta, että varmasti mies siellä hyllyllä on aika hukassa.

Vierailija
5/25 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei 😅

Vierailija
6/25 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, nyt polvillasi anomaan anteeksi sitä että miehesi ei kuunnellut sinua kunnolla.

Vierailija
7/25 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tamponeja ostava mieshän viestittää, että hänellä on lisääntymiskykyinen nainen. Mitä hävettävää?

Vierailija
8/25 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit pistänyt valokuvan hänelle tuotteesta. Nykyaikaa.

Eikä myyjän pitäisi noin sanoa, vaan ohjata hyllylle ja näyttää, että tämmöiset valikoimat meillä.

Vierailija
9/25 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole niin vakavaa.. miksi miehet on niin helvetin herkkiä tällaisissa asioissa. Joku naurahti kun sanoin väärin, yhyy yhyy kyynel kyllä nolottaa.

Olisi nauranut itse mukana. Mieslapsi.

Vierailija
10/25 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sun mies 14v?

Vierailija
11/25 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole niin vakavaa.. miksi miehet on niin helvetin herkkiä tällaisissa asioissa. Joku naurahti kun sanoin väärin, yhyy yhyy kyynel kyllä nolottaa.

Olisi nauranut itse mukana. Mieslapsi.

Tämä on trolli.

Vierailija
12/25 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikku juttu ap- ihan tavallista elämää . Kun lähetän mieheni asialle kauppaan ostamaan sellaista , mikä ei ole hänelle itsestään selvyys , otan kuvan ostettavasta ja lähetän hänen sähköpostiin. Sieltä voi kurkata ,tai näyttää myyjälle ,jos ei löydä. On varma konsti.

Vierailija
13/25 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kirjoitin nettiapteekkiin dosentti. On siellä tilauksen käsittelijä nauranut katketakseen. :((

Vierailija
14/25 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettava sepitys. Kukaan perusjärjellä varustettu ei luule, että esine voisi olla asenteellinen ja jos tämä loru jotenkin olis totta, niin se että myyjä on naurahtanut on täysin inhimillen reaktio noin hölmöön kysymykseen, johon kysyjä sai siis kuitenkin samantien oikean tiedon. Jos on todsitarian, totean vain että ankea ukko, jonka mielestä ei saa häntä korjata jos sanoo väärin.

Vierailija
15/25 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Ja tämä ei ole trolli.

Vierailija
16/25 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa sillä onhan tuo miehen asenne hieman (lapsellisen) kypsymätön mutta älä sano sitä hänelle vaan pyydä mitä nöyrimmin ja lämpimimmin anteeksi 'ymmärtämättömyyttäsi'; me miehet olemme nimittäin tehdyt maan tomusta ja olemme siksi hauraita ja herkästi särkyväisiä (tai ainakin helposti naarmuuntuvaisia).

Vierailija
17/25 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko provoillekin oma kesätoimitus?

Vierailija
18/25 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On, siksi ne ovat niin huonoja.

Vierailija
19/25 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku teinien riita menossa?

Vierailija
20/25 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Tosin sitä kutsutaan koululaisten kesälomaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän