Mitä mieltä siitä, että antaisin kummilapselle itse tekemiä vaatteita syntymäpäivälahjaksi?
Rahat tiukilla, mutta ajattelin tehdä sukkia ja lapasia, ehkä jonkun kivan myssyn ja ostaa jotain pientä vielä lisäksi. Kuulostaako mauttomalle? Äiti ei osaa itse neuloa, joten uskoisin, että villasukat ja lapaset tulisivat tarpeeseen.
Pitäisikö minun vielä lahjaa antaessa jotenkin sanoa, että tiukilla ollaan joten siksi omaa tekemää, vai olla kommentoimatta mitenkään?
Kommentit (6)
Ja minä kyllä arvostan sukkia ja lapasia, joita meidän lapset lahjaksi saavat. Saisivatpa jonkun tekemiä pipojakin. :)
Lankoja on paljon, joten enköhän niitä sukkia, lapasia ym. sitten tee!
ap
Meillä tosin mummo kutoo niitä, mutta jos ei kutoisi niin ottaisin mielelläni vastaan lahjaksi ja muutenkin vaikka kutookin niin niitä kuluu yllättävän paljon. Kotikutoiset ovat vielä paljon parempia ja ihanampia kuin kaupan villasukat.
Tiedän jo nyt että lapset tulevat saamaan kummitädiltään villasukat joululahjaksi ja minusta se on aivan ihana lahja. Olen itsekkin saanut aina pienenä mummultani joka joulu uudet villasukat ja lapaset.
ennemin kuin jostain halparojukaupasta ostetun parin euron lelun joka ei kestä ees mitään. ja mitä sitä selittämään et oot tiukilla, tärkeinhän on se et muistat edes kummilasta.