Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä voi tehdä kun mies ei sano mikä on vikana?

Vierailija
10.06.2022 |

Mies alkoi yhtäkkiä vähän yli viikko sitten käyttäytymään tosi kylmästi. Ei kysy mitä kuuluu, ei laita hymiöitä, vastaa lyhyesti viesteihin ja jutellessa livenä ei sano oikein mitään muuta kuin pakolliset. Katsoo silleen tyhjästi tai tympääntynesti minua, ehkä vihaisestikin. Kun kysyy onko joku vialla, niin sanoo ei oo. Yhtenä yönä viikonloppuna kun olin sen luona, se itki, tai ainakin siltä vaikutti kun posket oli märät. Käänsi päätä ja sanoi että ei itke ja mikään ei ole vialla.

Meillä oli tosi hyvin asiat vielä tätä ennen.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaisko luulla, että olet pettänyt, tulkinnut jonkun asian väärin?

Vierailija
2/34 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäytyisin samalla tavalla kuin hän, ja katsoisin mihin se johtaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei luota sinuun. Mies haluaa päästä sinusta eroon. Ehkä sinä olet se vika.

Vierailija
4/34 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Komppaan tätä, ei sano mikä on vialla, koska ei ole varma pettämisestä ja todisteet puuttuu.

Vierailija
5/34 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko loukannut herkkää miestä?

Vierailija
6/34 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Komppaan tätä, ei sano mikä on vialla, koska ei ole varma pettämisestä ja todisteet puuttuu.

Olisiko joku ilkeyksissään/kateuksissaan väittänyt miehellesi jotain asiaan liittyen?

Vierailija
7/34 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla jäänyt johonkin joku vanha deittiprofiili tai tinderi, jonka miehesi olisi sattunut löytämään?

Vierailija
8/34 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet puhunut selän takana miehestä ikävästi kaverillesi, joka kertoi kaiken miehellesi.

Vierailija
9/34 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei, tuo on lapsellista.

Kyseessä on seurusteleva pari ja jos mies ei ole enää kiinnostunut puhumaan, vaan on poissaoleva ja tyly, niin ap voi sanoa reilusti, että otetaan aikalisää ja mietitään miten jatko onnistuu.

Vierailija
10/34 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei laita hymiöitä

🤣🤣🤣

Siinä sulle muutama hymiö, oletko nyt onnellinen?

Vierailija
11/34 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hänellä on varmaan joku henkilökohtainen ongelma, joka ei liity sinuun ja josta ei halua puhua sinulle. Kannattaa muistaa, ettei koko maailma pyöri oman navan ympärillä. Et varmaan voi tehdä muuta kuin odottaa, tai jos kyllästyt odottamaan niin ainahan sianjättö on mahdollisuus.

Vierailija
12/34 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyseessä on seurusteleva pari ja jos mies ei ole enää kiinnostunut puhumaan, vaan on poissaoleva ja tyly, niin ap voi sanoa reilusti, että otetaan aikalisää ja mietitään miten jatko onnistuu.

Miten niin on kyseessä? Sain käsityksen että on vain joku vasta tavattu mies, koska jos olisi seurustelusta kyse, niin asiasta varmaan puhuttaisiin. Eli jos mies on yly ja poissaoleva, eikä kerro miksi, niin tekisin itse samalla tavalla ja katsoisin miten käy.

Vierailija
13/34 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa oikea toimiva ohje :

Jätä se sika

Vierailija
14/34 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, nyt istutte pöydän ääreen ja kysyt suoraan rauhallisesti mikä miehellä on?

Kuuntelet mitä vastaa ja jos jatkaa, ettei mikään, kysyt miksi on niin vetöytyvä ym.

Minkä ikäinen mies? Onko potenssiongelmia? Vaihdevuodet eli andropaussi? Masennusta?

Kerrot mitä tunnet ja ajattelet. Jos ei ala puhumaan, sanot että lähdet nyt miettimään omaa elämääsi, katsotaan mihin johtaa.

Ei aikuisten pidä leikkiä kissa hiiri leikkejä!

Vierailija
15/34 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin on kyseessä? Sain käsityksen että on vain joku vasta tavattu mies, koska jos olisi seurustelusta kyse, niin asiasta varmaan puhuttaisiin. Eli jos mies on yly ja poissaoleva, eikä kerro miksi, niin tekisin itse samalla tavalla ja katsoisin miten käy.

No tee mitä haluat, mutta itse en ainakaan ole mikään matkiva apina, joka alkaa apinoimaan tylyä käytöstä.

Jos mies ei halua puhua, niin hän varmaan kuitenkin kuuntelee. Luultavasti hän alkaisi myös puhumaan, kun nainen hänelle asiallisesti ja aikuismaisesti juttelee, kertoisi omista ajatuksistaan syyttelemättä ja sanoisi olevansa hieman huolissaan. Jos mies ei siihen vastaisi mitään, vaan tyly käytös jatkuisi, niin okei, asiaa on yritetty keskustella. Siinä vaiheessa asia olisi selkeä ja tiet erkanisivat. Itse en ainakaan kaipaisi elämääni mitään turhaa draamaa ja en sitä myöskään viitsi aiheuttaa lapsellisesti.

Vierailija
16/34 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tee mitä haluat, mutta itse en ainakaan ole mikään matkiva apina, joka alkaa apinoimaan tylyä käytöstä.

Jos mies ei halua puhua, niin hän varmaan kuitenkin kuuntelee. Luultavasti hän alkaisi myös puhumaan, kun nainen hänelle asiallisesti ja aikuismaisesti juttelee, kertoisi omista ajatuksistaan syyttelemättä ja sanoisi olevansa hieman huolissaan. Jos mies ei siihen vastaisi mitään, vaan tyly käytös jatkuisi, niin okei, asiaa on yritetty keskustella. Siinä vaiheessa asia olisi selkeä ja tiet erkanisivat. Itse en ainakaan kaipaisi elämääni mitään turhaa draamaa ja en sitä myöskään viitsi aiheuttaa lapsellisesti.

Tee sinä ainakaan ainakaan miten haluat, ja apinoi ketä huvittaa, mitä se mulle kuuluu :D

Mulla on aloituksesta ihan eri käsitys kuin sinulla, miksi se noin harmittaa, kun luultavasti minä olen se joka tässä on oikeassa. Ei normaali ihminen käyttäydy kuten ap:n  "mies" vaan se on kontrolloivaa ja manipuloivaa käyttäytymistä. 

Vierailija
17/34 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tee sinä ainakaan ainakaan miten haluat, ja apinoi ketä huvittaa, mitä se mulle kuuluu :D

Mulla on aloituksesta ihan eri käsitys kuin sinulla, miksi se noin harmittaa, kun luultavasti minä olen se joka tässä on oikeassa. Ei normaali ihminen käyttäydy kuten ap:n  "mies" vaan se on kontrolloivaa ja manipuloivaa käyttäytymistä. 

Entä jos ap on tehnyt jotain loukkaavaa?

t. eri

Vierailija
18/34 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohtaa se mies ja suunnistaa kohti uusia seikkailuja. Jos kyse olisi pitempiaikaisesta parisuhteesta, voisi vähän seurata tilannetta, mihin suuntaan muuttuu.

Vierailija
19/34 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies pettänyt tai irtisanottu työstä?

Vierailija
20/34 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tosissani sanon: Kysyt mieheltä kerran vielä - ja sanot että se on se viimeinen kerta. Jos vastausta ei tule, lopetat suhteen! Et sinä voi pilata elämääsi yrittämällä arvata, mistä on kyse. Jos mies on jo nyt tuollainen, millaista luulet elämänne olevan jos vaikka muutatte yhteen? Olet varovainen koko ajan? Mietit ja mietit? Kuller varpasillasi elämän läpi? Mies itkee muttei puhu? EI EI EI.