Kiihottuuko naiset sperman tuoksusta?
Kommentit (11)
En kyllä tuoksusta kiihotu. Sittenhän se ilo on jo ohi 😁 Enemmän kiihotun mm kovettuvasta elimestä, kovasta elimestä, kiihkoissaan nykivästä elimestä, spermaa syöksyvästä elimestä...
Sperma ei mun mielestä tuoksu tuoreeltaan miltään.
Joskus olen innostunut siitä, miltä pre cum tuoksuu tosin.
Yök, en. Sperma ei siis itsessään ällötä mutta miksi kiihottaisi haistella jotain vanhoja mällejä. 🤮
AIkamoinen tyrmäys siis sille, että naisia kiihottaisi sperman tuoksu. Varmaan noin on, kun ei taida yhtään puoltoääntä tulla - hassua sinänsä, kun taas vastaavasti lähes kaikki miehet edes jollain tasolla (ei siis jokainen meistä kuitenkaan) kiihottuvat/kiinnostuvat siitä pimpan tuoksusta ja jotkut jopa nuuhkivat jalassa olleita pikkuhousuja. Erilaisia ollaan miehet ja naiset.
Ei minun sperma edes tuoksu miltään. Sen voisi lisätä ohi aiheen, että on jännä miten syöksyn ja sperman ajatteleminen etukäteen kiihottaa, mutta laukeamisen jälkeen sitä haluaa vain pesulle mahdollisimman nopeasti.
M
Kiihottuuko miehet kuukautisveren tuoksusta?
Vierailija kirjoitti:
AIkamoinen tyrmäys siis sille, että naisia kiihottaisi sperman tuoksu. Varmaan noin on, kun ei taida yhtään puoltoääntä tulla - hassua sinänsä, kun taas vastaavasti lähes kaikki miehet edes jollain tasolla (ei siis jokainen meistä kuitenkaan) kiihottuvat/kiinnostuvat siitä pimpan tuoksusta ja jotkut jopa nuuhkivat jalassa olleita pikkuhousuja. Erilaisia ollaan miehet ja naiset.
Miehinen elin ja muu intiimialue tuoksuu huumaavalta, etenkin jos kunnon karvoitus. Myskin tapainen. Minut saa villiintymään. Mutta ei siis sperma.
Hyi helvetti! 🤢🤮