Klassiset ripsipidennykset
Vinkkejä missä kannattaisi käydä pk-seudulla? Siistit ja luonnollisen näköiset hakusessa.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ripsipidennykset eivät näytä koskaan täysin luonnollisilta. Luonnolliset ripset näyttävät.
Ihan niin kuin ripsivärikään ei yleensä näytä täysin luonnolliselta. Ei tarvitsekaan.
Nimenomaan. Ja ripsivärin tilalle minä niitä ripsiä ajattelenkin. Ripsivärin kanssa näytän pirteältä, ilman vähän väsähtäneeltä. Eli käytännössä aina laitan ripsaria, jos jonnekin menen. Eipä silti ole tähän päivään mennessä kukaan valittanut kuinka luonnoton olen, kun olen ripsiväriä laittanut.
Ripsipermanentti paljon parempi vaihtoehto kuin ripsien pidennykset. Näyttää paljon luonnollisemmalta. Ok, tiedän ettei ap tätä kysynyt.
Vierailija kirjoitti:
Ripsipermanentti paljon parempi vaihtoehto kuin ripsien pidennykset. Näyttää paljon luonnollisemmalta. Ok, tiedän ettei ap tätä kysynyt.
Ripsipermanentti/kestotaivutus näyttää aluksi kyllä ihan kivalta, mutta odotappas kun menee muutama viikko. Kamalat kikkararipset aivan solmussa. Etkä edes voi tehdä asialle mitään, täytyy vain odottaa, toisin kuin pidennykset voit poistattaa. Seuraavan kerran ripset saa käsitellä vasta monen viikon päästä. Siinä sitten kärvistelet. Puhumattakaan siitä kuinka pahasti koko operaatio voi mennä pieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ripsipermanentti/kestotaivutus näyttää aluksi kyllä ihan kivalta, mutta odotappas kun menee muutama viikko. Kamalat kikkararipset aivan solmussa. Etkä edes voi tehdä asialle mitään, täytyy vain odottaa, toisin kuin pidennykset voit poistattaa. Seuraavan kerran ripset saa käsitellä vasta monen viikon päästä. Siinä sitten kärvistelet. Puhumattakaan siitä kuinka pahasti koko operaatio voi mennä pieleen.
Jaa. Mulla ei ole ollut mitään ongelmia ripsipermanettien kanssa. Ovat loivenneet viikkojen kuluessa eikä mitään kikkararipsiä Ile tullut.
Vierailija kirjoitti:
Kestotaivutusta olen kyllä miettinyt, mutta luulen, että lopputulos ei olisi ihan sitä mitä haluan. Luultavasti päätyisin kuitenkin sitten laittamaan sitä ripsaria ja se idea vaivattomuudesta menisi sitten siinä.
Taivutus on melkein samanhintaista kuin pidennykset joten ehkä tuntuisi vähän hukkaan heitetyltä rahalta muutenkin. Vaikka hukkaan heitettyä rahaa ne pidennyksetkin on jos oikein ajattelee. Eihän niitä mihinkään oikeasti tarvitse, mutta saahan sitä välillä hemmotella itseään 😊
Ihan niin kuin ripsivärikään ei yleensä näytä täysin luonnolliselta. Ei tarvitsekaan.