Mies käy suihkussa vain silloin kun haluaa seksiä
Tämmöinen ongelma siis. Mies tekee etätöitä toista vuotta putkeen ja laiminlyö hygieniajutut hampaiden pesusta suihkussa käymiseen, koska " ei tarvitse olla ihmisten ilmoilla". Inhottaa, kun meillä kotona haisee miehen takia ja en ole saanut miestä peseytymään, vaikka olen sanonut todella ikävästikin. Lapsi ei edes kehtaa kutsua kavereitaan meille tämän hajuongelman takia.
Ainoa poikkeus on ne hetket, kun miestä panettaa. Miehen suihkussakäynti tarkoittaa aina ehdottelun alkamista ja mies loukkaantuu, kun en lämpene. En vain pääse yli siitä, että olen yli viikon putkeen kärsinyt lemusta ja menettänyt ruokahaluni, kun miehen möhnäiset hampaat näkyvät.
Mitä tässä voi enää tehdä? Mies ei omaa tilannettaan havaitse, syyttää vain minua kun olen niin ikävä ja seksihaluton. Tällaista ongelmaa ei ollut joskus vuosia sitten, en sitten tiedä mikä henkinen taantuminen on käynyt.
Kommentit (26)
Anna sille joka päivä pimssua, niin käy joka päivä suihkussa. Problem solved!
Aivan kamala mies sulla! Miten voi olla noin välinpitämätön. Laitoitkin että oot jo sanonut siitä, mutta onko myös lapsi sanonut? Aattelis isän välittävän lapsestaan ja tämän tunteista. Pitäs kolahtaa paremmin.
Naiset tekee tuota ihan samaa. Peseydytään vain silloin, kun ollaan poistumassa kotoa. Paitsi kauppaan voi pikaisesti mennä likaisena ja reikäisissä kotihousuissa.
jos minun pitäisi käydä suihkussa aina kun haluan seksiä, aika monta kertaa päivässä saisi suihkutella.
M
Kaikkien oksettavien turjakkeiden kanssa te suostuttekin elämään ja lisääntymään! Hyi!
Mies kai haluaa elää niin. Eroa tai sitten olet liian arka eroamaan. Lapsi haluaa raikkaan kodin. Joskus miehillä voi olla töitä, ehkä uupuu, ei jaksa panostaa?
Vierailija kirjoitti:
Naiset tekee tuota ihan samaa. Peseydytään vain silloin, kun ollaan poistumassa kotoa. Paitsi kauppaan voi pikaisesti mennä likaisena ja reikäisissä kotihousuissa.
Naiset tekee tätä.
Kotona liikutellaan, ollaan rönttösiä ja haistaa valkovuodolle.
Mut annas olla jos mennään ovesta ulos, on kyllä niin ripsipidennystä, glitteriä, tekokynttä ja pimpsakin pyyhitään edestä taakse, eikä päinvastoin niinkuin yleensä.
Vierailija kirjoitti:
Aivan kamala mies sulla! Miten voi olla noin välinpitämätön. Laitoitkin että oot jo sanonut siitä, mutta onko myös lapsi sanonut? Aattelis isän välittävän lapsestaan ja tämän tunteista. Pitäs kolahtaa paremmin.
Ei ole merkitystä, vaikka lapsi on yökötellyt ja ihmetellyt. Mies vaan tuhahtelee ja lähtee pois tilanteesta. Epäilin masennusta, mutta ei kuulemma ole mitään ongelmia miehellä. Ihan käsittämätöntä, ennen mies peseytyi päivittäin, käytti hajuvettä jne. Nyt istuu likaisena turapartana tietokoneella aamusta iltaan. Toki tajuan, että nyt ei ole kaikki kunnossa, mutta en oikein osaa toimia.
Vierailija kirjoitti:
Mies kai haluaa elää niin. Eroa tai sitten olet liian arka eroamaan. Lapsi haluaa raikkaan kodin. Joskus miehillä voi olla töitä, ehkä uupuu, ei jaksa panostaa?
Oon mäkin töistä uupunut, yhdessä vaiheessa masentunut, enkä silti ole koskaan aiheuttanut muille haittaa välinpitämättömyydellä! Jossain menee raja. Tuo mies ei yhtään välitä lapsesta tai vaimostaan(?).
Vierailija kirjoitti:
jos minun pitäisi käydä suihkussa aina kun haluan seksiä, aika monta kertaa päivässä saisi suihkutella.
M
Mulla taas on niin, että joutuu rajoittamaan panemista.
Lemmenlientä kyllä riittäisi mutta iho ei kestä sitä jokapäiväistä suihkussa käyntiä kolmea, neljää kertaa päivässä, joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole merkitystä, vaikka lapsi on yökötellyt ja ihmetellyt. Mies vaan tuhahtelee ja lähtee pois tilanteesta. Epäilin masennusta, mutta ei kuulemma ole mitään ongelmia miehellä. Ihan käsittämätöntä, ennen mies peseytyi päivittäin, käytti hajuvettä jne. Nyt istuu likaisena turapartana tietokoneella aamusta iltaan. Toki tajuan, että nyt ei ole kaikki kunnossa, mutta en oikein osaa toimia.
Mun mies vetää kossua pullon tai pari, joka päivä.
Epäilin alkoholismia, mutta miehen mukaan ei ole ongelmaa.
Ihan käsittämätöntä, mikähän tolla sitten on?
Vierailija kirjoitti:
Kaikkien oksettavien turjakkeiden kanssa te suostuttekin elämään ja lisääntymään! Hyi!
Tätä minäkin ihmettelen. Miten ihmeessä olette ikinä yhteen päätyneet ja eikö nuo hygienia jutut paljastunut jo aikaisemminkin? Itse käyn joka päivä suihkussa ihan vaan itseni ja viihtyvyyteni takia sekä on mukava mennä sänkyyn suihkun raikkaana.
alfa