Mies käy suihkussa vain silloin kun haluaa seksiä
Tämmöinen ongelma siis. Mies tekee etätöitä toista vuotta putkeen ja laiminlyö hygieniajutut hampaiden pesusta suihkussa käymiseen, koska " ei tarvitse olla ihmisten ilmoilla". Inhottaa, kun meillä kotona haisee miehen takia ja en ole saanut miestä peseytymään, vaikka olen sanonut todella ikävästikin. Lapsi ei edes kehtaa kutsua kavereitaan meille tämän hajuongelman takia.
Ainoa poikkeus on ne hetket, kun miestä panettaa. Miehen suihkussakäynti tarkoittaa aina ehdottelun alkamista ja mies loukkaantuu, kun en lämpene. En vain pääse yli siitä, että olen yli viikon putkeen kärsinyt lemusta ja menettänyt ruokahaluni, kun miehen möhnäiset hampaat näkyvät.
Mitä tässä voi enää tehdä? Mies ei omaa tilannettaan havaitse, syyttää vain minua kun olen niin ikävä ja seksihaluton. Tällaista ongelmaa ei ollut joskus vuosia sitten, en sitten tiedä mikä henkinen taantuminen on käynyt.
Kommentit (26)
"Mies käy suihkussa vain silloin kun haluaa seksiä"
Eikö se ole hyvä että äijä ramppaa suihkussa kolme kertaa päivässä? Paljon useammin se on kuin miehillä tyypillisesti. Ihohan tuossa kyllä jo kuivuu.
Ensimmäinen ajatukseni on, että kaikenlaisten pässien kanssa sitä ihmiset päätyvät yhteen, mutta seuraava ajatukseni - paljon armollisempi - on se, että henkilöllä on joku ongelma, joka vaikuttaa käytöksen muuttumiseen, vaikka hän itse vakuuttelisikin kaiken olevan kunnossa. Ei ole, jos aiemmin hygieniastaan huolehtinut alkaa yhtäkkiä laiminlyödä sitä eikä korjaa asiaa, vaikka se selvästi häiritsee perheenjäseniä. Itsensä tai ainakin kanssa-asujien vuoksi on pidettävä hygieniastaan huolta, vaikka kuinka olisi etätöissä. Muut kuitenkin asuvat samassa huushollissa. Miten jos ap ystävällisesti sanoisi miehelleen, että on huolissaan tästä (sen lisäksi, että hygienian puute häiritsee muita), ja ehdottaisi lääkärinajan varaamista? Mies varmaan vastustaisi jyrkästi, mutta ehkä kellot alkaisivat viimeinkin soida, että ko. käytös ei ole normaalia. On peseydyttävä ja esim. harjattava hampaat jo puolisonkin vuoksi, jos yhtään on käytöstapoja. Ja miten tuollainen voisi kuvitella olevansa sitten yhtäkkiä simsalabim jotenkin haluttava, jos on monen päivän kanssa-asujien hajuterrorisoinnin jälkeen viimein peseytynyt? Mutta miehellä voi olla ongelma, jolle hän ei itse voi mitään, esim. masennus, kielsi hän asian tai ei. Ei tästä toki kannata inttämään alkaa, mutta tehdä selväksi, että toisten huomioisen lopettaminen ei ole normaalia.
Sinä et tiskaa lihistäsi silloinkaan?
Kuulostaa huolestuttavalta. Oma mieheni on yli neljä vuotta ollut täysin etätyöläinen, eikä hygieniastaan ole luistanut yhtään siitä ajasta, kun vielä kävi viisi päivää viikossa toimistolla ihmisten ilmoilla töissä.
Onko ukkosi äiti edelleen hengissä ja täysissä järjissään? Jos on, niin kutsu hänet yllätysvierailulle, että näkee (=haistaa), miten alas hänen kullanmurunsa on vajonnut. Tosin siinä on se vaara, että sinä saat syyt niskoillesi.
Ei välttämättä paljastu. Moni esittää pitkään, saattaa jopa odottaa sitoutumiseen (avioliitto, lapsi, yhteinen talo tjs.) asti, jolloin ero on jo vaikeampaa. Maskin pudottaminen vasta myöhemmin saa myös toisen miettimään, jos "muutos" (henkilön OIKEAT elintavat, käytös, yms.) onkin hänen syytään.
Ei mitään harvinaista.