Masked singer suomi kausi 4
Kommentit (5161)
mikä tuo tomaatti vihje oli banaanilla? "toisinaan olen tomaatti?" mitähä se meinas
Vierailija kirjoitti:
Fikkari on sykkeestä joku tyyppi ku oli se sairaala vihje esim. Lena Meriläinen lenitan näyttelijä tai sitte se marjutin näyttelijä
Anniina Valtonen. Valoa, pimeyttä. Haaveillut lakimiehen ammatista.
-YLEN meteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelman juontaja Anniina Valtonen, 32, julkaisi yllättäen Twitter-tilillään kuvan itsestään sairaalavuoteessa. Monet fanit yllättyivät kyseisestä julkaisusta ja pian kommenttikenttä täyttyi pikaista paranemista -viesteillä.
Fikkari on ihan selvästi Niina Lahtinen.
Chachi taitaa pudota. Oli liian muuntautumiskyvytön ekaan esitykseen nähden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Banaani on Kyösti Mäkimattila.
No ei ole, sillä Kyösti on paljon pidempi.
Aina tämä sama keskustelu pituudesta joka kerta. Asiaa hämätään mm. kuvakulmilla.
Vierailija kirjoitti:
mikä tuo tomaatti vihje oli banaanilla? "toisinaan olen tomaatti?" mitähä se meinas
Punastuu.
Banaani on Riku Rantala tai Tuomas Tunna Milonoff
Molemmat ovat syöneet matoja kaikkea muutakin ällöä.
Vierailija kirjoitti:
Jos Banaani on tämän kauden Bilepanda kuten Jenni Konander sanoi ja Bilepanda oli Waltteri Toikka niin Banaani on Jarkko Ahola jok kyll pystyy muuttelemaan ääntään kuten Torikkakin.
Banaani tulee yllättämään, se on selvä. Vihjeissä viitataan liian selvästi Ahoseen, joten Ahonen se ei ainakaan ole.
Fikkari on Anniina Valtonen.
Banaani on ilmiselvästi Janne Ahonen.
Örkki on Pertti Noiman/Nieminen.
Yllätys että Fikkari putosi....NOT
Anniinalla on kiire ennustamaan säätä.
Voi luoja miten ennalta-arvattavaa
Vierailija kirjoitti:
Minä ymmärsin sen niin että toisinaan hänestä on tuntunut siltä ettei kuulu joukkoon tai on erilainen kuin muut
Vierailija kirjoitti:
Banaani on Riku Rantala tai Tuomas Tunna Milonoff
Molemmat ovat syöneet matoja kaikkea muutakin ällöä.
Ei ole kumpikaan heistä. Rikuksi liian hoikka ja Tunnaksi liian pitkä. Matoja on syönyt moni muukin julkkis mm. Pelkokertoimessa ja Olen julkkis päästäkää minut pois-formaatissa.
Miksi nämä on tänä vuonna näin helppoja? Taas itsestään selvyys, kuka tuolta paljastui. Ei vielä yhtään yllätystä.
Vierailija kirjoitti:
Ahosella ollut tomaattiflunssa, en tiedä sitten onko sisäpiirihuumoria vai kuvaako räkätautia
Jos Banaani on tämän kauden Bilepanda kuten Jenni Konander sanoi ja Bilepanda oli Waltteri Toikka niin Banaani on Jarkko Ahola jok kyll pystyy muuttelemaan ääntään kuten Torikkakin.