Masked singer suomi kausi 4
Kommentit (5161)
Mä myös alan kallistua siihen, että Hodari on Tarja Turunen. Aivan varmasti häneltä onnistuu tuollainen aaria. Hodarisynnytys viittaa varmaan siihen, että Tarjalla on yksi tytär (ehkä myöskin laulavainen?).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Irpe kirjoitti:
En halua lukea muiden hahmojen mahdollisia henkilöllisyyksiä, joten tuun nopee kommentoimaan, et Ukkonen on varmasti Aarni Mikkola. Kuulostaa, että ois mies ja tunnetaan ehkä paremmin taiteilijanimellä Jayden Mars (joka liitty siihen "olen myrskyn merkki").
Aarni osaa kyllä hienosti matkia naisen ääntä, paremmin kuin Jarkko Tamminen mutta että ihan noin hyvin?!
Ja vieläpä niin että kuulostaa täysin Miitta Sorvalilta! Ajatella
Sarkasmi on vaikea laji, sori siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hodari ei voi olla kukaan muu kuin Saara Aalto. Sitä aariaa ei voi laulaa kukaan jolla ei ole klassisen laulun koulutusta. Silti kuulee että hön ei ole klassinen laulaja vaan pop-laulaja.
Eikös Vesalakin ole opiskellut klassista laulua? Ja on niitä varmaan myös muita.
Vesala ei saa äntään tollaseksi.
Sori vaan mut Paula Vesalan ääni taipuu kyl mihin vaan. Vesala voi osata laulaa hodarik äänellä tai jopa paremminkin. Paula on sellanen ihminen joka osaa yllättää tilanteessa kun tilanteessa. Vesala pystyy ihan varmana olemaan hodari. Paulan ääni kyl taipuu siihen!
😂😂No ei kyllä sillä hentoisella ja epävireisellä äänellään pysty tuohon suoritukseen.
Sori mut Vesala on nii upee et sen ääni taipuu mihin vaan!! Vesala voi hyvinki olla hodari . Vesala on yht lahjakas tai oikeastaan jopa lahjakkaampi
Vesala pysyy hädin tuskin nuotissa ohuen äänensä kanssa. (Trollihan sinä olet tai sitten et ole kuullu koskaan Vesalan laulua.)
Ihanaa että ovat saaneet Kimi Räikkösen tähän ohjelmaan mukaan. Olen kuullut, kun Kimi laulaa karaokessa ja ei voi kyllä erehtyä enää banaanin henkilöllisyydestä.
Ukkonen -Tuure (Thor) Boelius
Hodari - Maria Lund (pikkuhodari viittaa Mariaan itseensä, äiti Tamara Lund). Maria laulanut oopperaa ja osaa saksaa äidinkielen veroisesti.
Tiedän nämä kaksi kirjoitti:
Ukkonen -Tuure (Thor) Boelius
Hodari - Maria Lund (pikkuhodari viittaa Mariaan itseensä, äiti Tamara Lund). Maria laulanut oopperaa ja osaa saksaa äidinkielen veroisesti.
Örkki on Tuure Boelius
Jos ritari ei ole Eikka niin sitten Matti Rönkä.
Lauloi jossain Ylen joulutervehdyksessä hienosti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis jos Ukkonen on Miitta Sorvali, niin miten myrskyn merkki vihje käy häneen tai hänen nimi jolla häntä ei tunneta
Myrskyn merkistä en tiedä, mutta Miitta ainakin on taiteilijanimi.
Myrskyn merkki voi liittyä niin moneen asiaan kuten horoskooppeihin, harrastukseen, johonkin roolisuoritukseen, elokuvaan jne.
Vierailija kirjoitti:
Mua ainakin rasittaa tässä ohjelmassa noi etsivät. Kataja ja Strandberg on ihan ok tyyppejä ja kiva kuunnella niiden juttuja. Mut toi Veitola on kyllä rasittava aina minä tiedän kuka tää on ja sit tulee joku Danny tai joku muu. Ja toi kokander on ihan pihalla, siis tollanen yliampuvat arvaukset kertoo sen asenteesta tähän ohjelmaan, ettei viitsi edes kunnolla keskittyä olennaiseen vaan heittää koko homman läskiksi heti. Ja noi sen arvaukset.
Tämä, 100% samaa mieltä!
Mun mielestä varmoja on
Party Animal = Joalin Loukamaa
Ukkonen = Miitta Sorvali
Hodari = Maria Lund
Etsivissä niten ärsyttää Jenni Kokander, jonka veikkaukset on naispuolisten kohdalla lähestulkoon aina jotain Putous-näyttelijöitä, joista kukaan Putousta seuraamaton ei ole koskaan kuullutkaan. Muutenkin veikkauksissa (sekä etsivien että täällä palstalaisten) kohdalla aina vähän huvittaa se, että ehdotetaan sellaisia joita suurin osa ihmisistä ei oikeasti tiedä, ei ole koskaan kuullutkaan (siis vaikka nyt seuraisi suht säännöllisesti TV-ohjelmia ja esim. viihdeuutisia). Toiseksi ärsyttävin on Maria Veitola, joka veikkailee elitistisesti usein näitä tuntemattomia ihmisiä, jotain feministisomevaikuttajia ja muutenkin tunkee kannanottoja vähän joka asiaan - viimeksi esim. piti päästä sanomaan, kuinka tyhmiä uskovaiset hänen mielestään on (jännä kun uskovaisilla ei ole tarvetta toitottaa, kuinka tyhmiä ateistit on, mutta toisinpäin kuulee sitä kyllä useinkin). Ja vähän väliä tulee jotain rasisminvastaista kommenttia ja muuta. Antais olla ja keskittyis itse asiaan.
Ja ehkä kaikkein eniten ärsyttää ihmiset, jotka käy kommentoimassa TV-ohjelmia koskevissa keskusteluissa, että ohjelma on täysin turha ja typerä - ja osoittavat vielä katsoneensa kokonaan. Kukas se typerä sitten on, jos on pakko katsoa jotakin vaikka olis niin typerää? Kai sitä voi elämässä muutakin tehdä kuin telkkaria tuijottaa, jos ei sisältö miellytä.
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa että ovat saaneet Kimi Räikkösen tähän ohjelmaan mukaan. Olen kuullut, kun Kimi laulaa karaokessa ja ei voi kyllä erehtyä enää banaanin henkilöllisyydestä.
Kimi ei oo banaani ja kimi on pidempi ku banaani. Aika lonkalta heitetty arvaus
Vierailija kirjoitti:
Jos ritari ei ole Eikka niin sitten Matti Rönkä.
Lauloi jossain Ylen joulutervehdyksessä hienosti.
Rönkä on ylellä töissä, ei ne päästä sitä toisten viihdeohjelmiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ainakin rasittaa tässä ohjelmassa noi etsivät. Kataja ja Strandberg on ihan ok tyyppejä ja kiva kuunnella niiden juttuja. Mut toi Veitola on kyllä rasittava aina minä tiedän kuka tää on ja sit tulee joku Danny tai joku muu. Ja toi kokander on ihan pihalla, siis tollanen yliampuvat arvaukset kertoo sen asenteesta tähän ohjelmaan, ettei viitsi edes kunnolla keskittyä olennaiseen vaan heittää koko homman läskiksi heti. Ja noi sen arvaukset.
Tämä, 100% samaa mieltä!
Toivottavasti tuotanto näkee nämä kommentot ja heittävät mäkeen ne pari etsivää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis jos Ukkonen on Miitta Sorvali, niin miten myrskyn merkki vihje käy häneen tai hänen nimi jolla häntä ei tunneta
Myrskyn merkki voi liittyä niin moneen asiaan kuten horoskooppeihin, harrastukseen, johonkin roolisuoritukseen, elokuvaan jne.
Niinpä, vaikka salamarakkauteen Lappiin kuten hän on itse asian ilmaissut. En tiennytkään että on Tuomas Holopaisen täti. Saas nähdä tuleeko vihjeitä
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä varmoja on
Party Animal = Joalin Loukamaa
Ukkonen = Miitta Sorvali
Hodari = Maria Lund
Etsivissä niten ärsyttää Jenni Kokander, jonka veikkaukset on naispuolisten kohdalla lähestulkoon aina jotain Putous-näyttelijöitä, joista kukaan Putousta seuraamaton ei ole koskaan kuullutkaan. Muutenkin veikkauksissa (sekä etsivien että täällä palstalaisten) kohdalla aina vähän huvittaa se, että ehdotetaan sellaisia joita suurin osa ihmisistä ei oikeasti tiedä, ei ole koskaan kuullutkaan (siis vaikka nyt seuraisi suht säännöllisesti TV-ohjelmia ja esim. viihdeuutisia). Toiseksi ärsyttävin on Maria Veitola, joka veikkailee elitistisesti usein näitä tuntemattomia ihmisiä, jotain feministisomevaikuttajia ja muutenkin tunkee kannanottoja vähän joka asiaan - viimeksi esim. piti päästä sanomaan, kuinka tyhmiä uskovaiset hänen mielestään on (jännä kun uskovaisilla ei ole tarvetta toitottaa, kuinka tyhmiä ateistit on, mutta toisinpäin kuulee sitä kyllä useinkin). Ja vähän väliä tulee jotain rasisminvastaista kommenttia ja muuta. Antais olla ja keskittyis itse asiaan.
Ja ehkä kaikkein eniten ärsyttää ihmiset, jotka käy kommentoimassa TV-ohjelmia koskevissa keskusteluissa, että ohjelma on täysin turha ja typerä - ja osoittavat vielä katsoneensa kokonaan. Kukas se typerä sitten on, jos on pakko katsoa jotakin vaikka olis niin typerää? Kai sitä voi elämässä muutakin tehdä kuin telkkaria tuijottaa, jos ei sisältö miellytä.
Kiva kun ei tarvitse aina itse kirjoittaa, kun ihmisillä on samoja ajatuksia :) Mäkään en ymmärrä ollenkaan miksi jotkut käy täällä haukkumassa koko ohjelman ja formaatin ja oikeastaan kaiken siihen liittyvän. Voihan sen tunnin vai puolentoista minkä Masked Singer kestää, käyttää paremminkin, eikä luonnollisesti tarvitse avata koko keskustelua. Itselle ei tulisi mieleenkään käydä sellaisten ohjelmien keskustelupalstoilla, joita en seuraa. Enhän edes tiedä mistä palstalla puhutaan, kun kyseinen ohjelma ei itseäni kiinnosta. Turhat alapeukutukset voisi mielestäni myös lopettaa :)
Hodari on Viivi Rantakari, (ex-Pumpanen). Jälleen kerran.
Hodari voisi on kyllä upea ääninen Maria Lund.
Syntynyt mikrofooni kädessä tähtien alla,
molemmat sekä äiti että isä oopperalaulajia.
Hodari vois olla vaikka Ilta. Hän on puoliksi saksalainen ja on esiintynyt siinä tähti ohjelmas.