Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masked singer suomi kausi 4

Vierailija
09.06.2022 |

Neljäs kausi alkaa syyskuussa. 12 hahmoa.

Kommentit (5161)

Vierailija
3401/5161 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Örkki on ainakin ihan selvästi Tuure Boelius. Aikaisemmin epäilin mutta viime esityksessä kuuli jo äänestä selvästi. Lisäksi liikehdintä, kävelytyyli ja laihat jalat viittaa Tuureen. Ja vihjeet tietenkin myös. Satulinnaan oli varmaan ääntä muutettu tietokoneella matalammaksi ettei kaikki ihan heti tunnista.

Vierailija
3402/5161 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Örkki on ainakin ihan selvästi Tuure Boelius. Aikaisemmin epäilin mutta viime esityksessä kuuli jo äänestä selvästi. Lisäksi liikehdintä, kävelytyyli ja laihat jalat viittaa Tuureen. Ja vihjeet tietenkin myös. Satulinnaan oli varmaan ääntä muutettu tietokoneella matalammaksi ettei kaikki ihan heti tunnista.

Tai lauloi itse matalalta, johon moni pystyy. Siilin video on ihan turha, ei mitään uutta vihjettä video sisällä. Booring.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3403/5161 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka huomas party animalin vihjevideossa salkkareiden Ismon kämpän🤣

Vierailija
3404/5161 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homer Simpson kirjoitti:

Party Animal on siis Ismon tytär Miia

Vierailija
3405/5161 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen, mitä jos siili on

uimari hanna-mari seppälä?

Perustelut.

- Viisi leivosta ja samppanjaa ( 5 kultamitallia)

- viihtyy uimapuvussa altaassa ja reunalla

- ei pidä myöhästelystä, pelaa sekuntti peliä

Vierailija
3406/5161 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin itse täysin samaa! Satulinnassa kuulosti vanhemmalta kun onkaan, mutta jo seuraavassa räppibiisissä kuului nuorempi ääni. Viime esityksessä Tuure kyllä paljastui. Örkin asusta ei saa mitään apua kun on tuollainen pallo :D Eikös Tuure ollut joskus panelistinakin Masked Singerissä, sopis nyt olla esiintymässä. Kiva varmasti kun saa laulaa erilaisia biisejä, kun tavallisesti. Olin itse aiemmin yksi Örkki= Tuure alapeukuttajista, hyvä sille joka uskoi alusta saakka

Vierailija
3407/5161 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä onko Party Animal Venla Saartamo.

Vierailija
3408/5161 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä onko Party Animal Venla Saartamo.

Puhuttiin Miia Laitelasta eikä Venla Saartamosta (vaikka ne on sama ihminen)

Vierailija
3409/5161 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ismon kämpän sohvalla istuu Party Animal.

Vierailija
3410/5161 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenestä hahmosta ja henkilöstä Jenni puhuu?

https://www.instagram.com/p/Ch4ktQrgE24/

Vierailija
3411/5161 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaakohan Kerttu Rissanen laulaa. Partyn vihje oli muurahaiset ja Kerttu on ollut noissa viidakkoohjelmissa.Ja on Kalle Laitelalle sukua.Partyn ja Laiteloiden olohuoneet oli identtiset.

Vierailija
3412/5161 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Homer Simpson kirjoitti:

Ei kun Kerttu Rissanen!

Vierailija
3413/5161 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köpi Fangirl since forever kirjoitti:

Niin ja se lateksikana. Köpi on halunnut koiraa todella kauan, mä veikkaan että se liittyy siihen. 😁

Eikö fangirl tiedä että Köpi syö pääsääntöisesti kanaa, arkisin kasviksien kanssa ja lempiruokaa on wingsit? Siihen viittaa tuo kanavihje.

Vierailija
3414/5161 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Köpi Fangirl since forever kirjoitti:

Niin ja se lateksikana. Köpi on halunnut koiraa todella kauan, mä veikkaan että se liittyy siihen. 😁

Eikö fangirl tiedä että Köpi syö pääsääntöisesti kanaa, arkisin kasviksien kanssa ja lempiruokaa on wingsit? Siihen viittaa tuo kanavihje.

Totta muuten tuokin! 😁

Vierailija
3415/5161 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köpi syö kanaa? Kaikki täällä syö kanaa, on aika huono vihje. Ja mistä edes löydätte tuon tiedon...

Vierailija
3416/5161 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Örkki ei voi olla cheek, miksi Tiihonen laulaisi oman biisin. Sarvikuono sanoi vihjeessä että keuhkoista kertoo sen että on JUOSSUT 5 maratonia, eli oikeasti juossut. Köpi ei ole sarvikuono, naurumaraton ei ole juoksemista. Eli sarvikuono on joku jääkiekon, maratoneja tehty julkkis. Jos Stubb niin on mahdollinen, tarvitaan lisää vihjeitä, parempia vihjeitä.

"Kenties omaa tarinaa sarvikuonon keuhkoista kertoo se että minulla on takana viisi jo maratoonia" . Ei tässä juoksemisesta puhuta mitään. Jännä miten ihmiset kuulee ja tulkitsee asiat erilailla.

Vierailija
3417/5161 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Median edustajana haluan sanoa että olettet te juntteja

Vierailija
3418/5161 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Örkki ei voi olla cheek, miksi Tiihonen laulaisi oman biisin. Sarvikuono sanoi vihjeessä että keuhkoista kertoo sen että on JUOSSUT 5 maratonia, eli oikeasti juossut. Köpi ei ole sarvikuono, naurumaraton ei ole juoksemista. Eli sarvikuono on joku jääkiekon, maratoneja tehty julkkis. Jos Stubb niin on mahdollinen, tarvitaan lisää vihjeitä, parempia vihjeitä.

"Kenties omaa tarinaa sarvikuonon keuhkoista kertoo se että minulla on takana viisi jo maratoonia" . Ei tässä juoksemisesta puhuta mitään. Jännä miten ihmiset kuulee ja tulkitsee asiat erilailla.

"Kenties omaa tarinaa sarvikuonon keuhkoista kertoo se että minulla on takana viisi jo maratoonia" . Ei tässä naurattamisesta puhuta mitään. Jännä miten ihmiset kuulee ja tulkitsee asiat erilailla.

Vierailija
3419/5161 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä sinusta maraton on, jos ei juoksemista?

Vierailija
3420/5161 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Homer Simpson kirjoitti:

Kaikkiko on salkkareista.. jos nyt kuvauspaikkoja aletaan tarkasteleen niin ihan kauden alussa oli masked singerin instassa video banaanista jossa oli eka vihje..banaani pitää pastasta.. videolla joku seurasi banaania yrittäen muka selvittää kuka on banaani ja sekin pätkä päättyi salkkareiden rappukäytävään. Ja muistelen että joku on jossain maininnut että hodarin vihjevideota on kuvattu salkkareiden synnytyssalissa.. ehkä on vain käytetty maikkarin valmiita lavasteita kun on kuvattu näitä vihjevideoita

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi