Masked singer suomi kausi 4
Kommentit (5161)
Vierailija kirjoitti:
Örkki on ainakin ihan selvästi Tuure Boelius. Aikaisemmin epäilin mutta viime esityksessä kuuli jo äänestä selvästi. Lisäksi liikehdintä, kävelytyyli ja laihat jalat viittaa Tuureen. Ja vihjeet tietenkin myös. Satulinnaan oli varmaan ääntä muutettu tietokoneella matalammaksi ettei kaikki ihan heti tunnista.
Tai lauloi itse matalalta, johon moni pystyy. Siilin video on ihan turha, ei mitään uutta vihjettä video sisällä. Booring.
Kuka huomas party animalin vihjevideossa salkkareiden Ismon kämpän🤣
Homer Simpson kirjoitti:
Party Animal on siis Ismon tytär Miia
Tuli mieleen, mitä jos siili on
uimari hanna-mari seppälä?
Perustelut.
- Viisi leivosta ja samppanjaa ( 5 kultamitallia)
- viihtyy uimapuvussa altaassa ja reunalla
- ei pidä myöhästelystä, pelaa sekuntti peliä
Vierailija kirjoitti:
Örkki on ainakin ihan selvästi Tuure Boelius. Aikaisemmin epäilin mutta viime esityksessä kuuli jo äänestä selvästi. Lisäksi liikehdintä, kävelytyyli ja laihat jalat viittaa Tuureen. Ja vihjeet tietenkin myös. Satulinnaan oli varmaan ääntä muutettu tietokoneella matalammaksi ettei kaikki ihan heti tunnista.
Mietin itse täysin samaa! Satulinnassa kuulosti vanhemmalta kun onkaan, mutta jo seuraavassa räppibiisissä kuului nuorempi ääni. Viime esityksessä Tuure kyllä paljastui. Örkin asusta ei saa mitään apua kun on tuollainen pallo :D Eikös Tuure ollut joskus panelistinakin Masked Singerissä, sopis nyt olla esiintymässä. Kiva varmasti kun saa laulaa erilaisia biisejä, kun tavallisesti. Olin itse aiemmin yksi Örkki= Tuure alapeukuttajista, hyvä sille joka uskoi alusta saakka
Mitä ihmettä onko Party Animal Venla Saartamo.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä onko Party Animal Venla Saartamo.
Puhuttiin Miia Laitelasta eikä Venla Saartamosta (vaikka ne on sama ihminen)
Ismon kämpän sohvalla istuu Party Animal.
Kenestä hahmosta ja henkilöstä Jenni puhuu?
Osaakohan Kerttu Rissanen laulaa. Partyn vihje oli muurahaiset ja Kerttu on ollut noissa viidakkoohjelmissa.Ja on Kalle Laitelalle sukua.Partyn ja Laiteloiden olohuoneet oli identtiset.
Vierailija kirjoitti:
Homer Simpson kirjoitti:
Ei kun Kerttu Rissanen!
Köpi Fangirl since forever kirjoitti:
Niin ja se lateksikana. Köpi on halunnut koiraa todella kauan, mä veikkaan että se liittyy siihen. 😁
Eikö fangirl tiedä että Köpi syö pääsääntöisesti kanaa, arkisin kasviksien kanssa ja lempiruokaa on wingsit? Siihen viittaa tuo kanavihje.
Vierailija kirjoitti:
Köpi Fangirl since forever kirjoitti:
Niin ja se lateksikana. Köpi on halunnut koiraa todella kauan, mä veikkaan että se liittyy siihen. 😁
Eikö fangirl tiedä että Köpi syö pääsääntöisesti kanaa, arkisin kasviksien kanssa ja lempiruokaa on wingsit? Siihen viittaa tuo kanavihje.
Totta muuten tuokin! 😁
Köpi syö kanaa? Kaikki täällä syö kanaa, on aika huono vihje. Ja mistä edes löydätte tuon tiedon...
Vierailija kirjoitti:
Örkki ei voi olla cheek, miksi Tiihonen laulaisi oman biisin. Sarvikuono sanoi vihjeessä että keuhkoista kertoo sen että on JUOSSUT 5 maratonia, eli oikeasti juossut. Köpi ei ole sarvikuono, naurumaraton ei ole juoksemista. Eli sarvikuono on joku jääkiekon, maratoneja tehty julkkis. Jos Stubb niin on mahdollinen, tarvitaan lisää vihjeitä, parempia vihjeitä.
"Kenties omaa tarinaa sarvikuonon keuhkoista kertoo se että minulla on takana viisi jo maratoonia" . Ei tässä juoksemisesta puhuta mitään. Jännä miten ihmiset kuulee ja tulkitsee asiat erilailla.
Median edustajana haluan sanoa että olettet te juntteja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Örkki ei voi olla cheek, miksi Tiihonen laulaisi oman biisin. Sarvikuono sanoi vihjeessä että keuhkoista kertoo sen että on JUOSSUT 5 maratonia, eli oikeasti juossut. Köpi ei ole sarvikuono, naurumaraton ei ole juoksemista. Eli sarvikuono on joku jääkiekon, maratoneja tehty julkkis. Jos Stubb niin on mahdollinen, tarvitaan lisää vihjeitä, parempia vihjeitä.
"Kenties omaa tarinaa sarvikuonon keuhkoista kertoo se että minulla on takana viisi jo maratoonia" . Ei tässä juoksemisesta puhuta mitään. Jännä miten ihmiset kuulee ja tulkitsee asiat erilailla.
"Kenties omaa tarinaa sarvikuonon keuhkoista kertoo se että minulla on takana viisi jo maratoonia" . Ei tässä naurattamisesta puhuta mitään. Jännä miten ihmiset kuulee ja tulkitsee asiat erilailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä sinusta maraton on, jos ei juoksemista?
Vierailija kirjoitti:
Homer Simpson kirjoitti:
Kaikkiko on salkkareista.. jos nyt kuvauspaikkoja aletaan tarkasteleen niin ihan kauden alussa oli masked singerin instassa video banaanista jossa oli eka vihje..banaani pitää pastasta.. videolla joku seurasi banaania yrittäen muka selvittää kuka on banaani ja sekin pätkä päättyi salkkareiden rappukäytävään. Ja muistelen että joku on jossain maininnut että hodarin vihjevideota on kuvattu salkkareiden synnytyssalissa.. ehkä on vain käytetty maikkarin valmiita lavasteita kun on kuvattu näitä vihjevideoita