Masked singer suomi kausi 4
Kommentit (5161)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karmeeta sontaa koko ohjelma.
Kaukosäätimessä on tiedätkö ne napit, joista saa kanavaa vaihdettua, jos tarjonta ei kelpaa.
Eipä tuo tarjonta paljon vaihtamalla tunnu paranevan. Samaa sontaa joka kanavalla. Visailuja näitä typeriä kilpailuja ja muita realityjä.
Jollakin kanavalla voi sitten tulla joku sata kertaa näytetyn leffan 101. uusinta.
Että tiedätkö, eipä ole niistä napeista hirveesti apua.
No napista pitäisi saada myös sammutettua se, jos ei onnistu niin ota piuha irti seinästä. Tuskin kukaan sua aseella uhaten pakottaa telkkaria katsomaan.
Köpillä tosiaan on tuplarooli, eli on myös Sarvikuono. Ja Örkki on Tuure Boelius, itsekin epäilin aluksi mutta viimeisimmässä laulussa kuulosti jo itseltään.
Uskon kyllä kuka Örkki on, mutta sarvikuono saisi antaa parempia vihjeitä. Joku muu on sarvikuono kuin tuo joksi häntä luullaan.
Kiinnostava psykologinen ilmiö tämä, miten osa keskustelijoista ei halua ottaa kuuleviin korviinsa (pun intended) faktaa siitä, kuka vihjeiden perusteella maskin takana on, vaan haluaa itsepintaisesti uskoa kyseessä olevan joku ihan muu. En syytä enkä tuomitse, vaan tämä on aidosti kiinnostavaa, miksi osa ihmisistä reagoi näin, ja myös että missä muissa elämänalueissa sama ilmiö on havaittavissa.
On kuitenkin ihan selkeää, että jos jonkin hahmon jokainen vihje on yhdistettävissä samasta julkkiksesta kertoviin artikkeleihin, ei siinä paljon paina se, onko (mahdollisesti muokattu) ääni yksi yhteen julkkiksen puheäänen kanssa tai uskooko julkkiksen osaavan laulaa riittävän hyvin. Jos Hodarin jokainen vihje todistettavasti kertoo Nelli Matulasta, hän on Nelli Matula, vaikka kaksi ensimmäistä esitystä Hodaria minäkin Maria Lundiksi veikkasin.
Hyvä kausi muuten, mutta ekojen jaksojen vihjeet olivat liian helppoja. Mulla on ikävä Bilepandaa!
joo ei varmasti ole sama ihminen kahdesti mukana samalla kaudella. Luuleeko joku tosissaan että se olisi mahti idea? Sarvikuono on joku ihan muu
Vierailija kirjoitti:
joo ei varmasti ole sama ihminen kahdesti mukana samalla kaudella. Luuleeko joku tosissaan että se olisi mahti idea? Sarvikuono on joku ihan muu
Kertokaa toki jos keksitte jonkun muun julkkiksen johon 5 maratonia, skeittaus, jääkiekko, huumori ja sen analysointi, pituus, ruumiinrakenne ja ääni sopii yhtä hyvin kuin Köpiin. Itse uskon kyllä ennemmin Köpin tuplabuukkaukseen.
Vierailija kirjoitti:
Tähän asti vihjeet Sarvikuonosta käy yks yhteen Köpiin.. myös kaksi ekaa esitystä ääni puolsi Köpiä, kuten myös Sarvikuonon liikehdintä. Joten miksei Köpillä voisi olla kaksi hahmoa..minusta se olisi kiinnostava twisti tähän ohjelmaan. Ohjelman yksi tarkoitus on hämmentää katsojia ja ei joka vuosi tarvitse mennä tutulla ja turvallisella kaavalla.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostava psykologinen ilmiö tämä, miten osa keskustelijoista ei halua ottaa kuuleviin korviinsa (pun intended) faktaa siitä, kuka vihjeiden perusteella maskin takana on, vaan haluaa itsepintaisesti uskoa kyseessä olevan joku ihan muu. En syytä enkä tuomitse, vaan tämä on aidosti kiinnostavaa, miksi osa ihmisistä reagoi näin, ja myös että missä muissa elämänalueissa sama ilmiö on havaittavissa.
On kuitenkin ihan selkeää, että jos jonkin hahmon jokainen vihje on yhdistettävissä samasta julkkiksesta kertoviin artikkeleihin, ei siinä paljon paina se, onko (mahdollisesti muokattu) ääni yksi yhteen julkkiksen puheäänen kanssa tai uskooko julkkiksen osaavan laulaa riittävän hyvin. Jos Hodarin jokainen vihje todistettavasti kertoo Nelli Matulasta, hän on Nelli Matula, vaikka kaksi ensimmäistä esitystä Hodaria minäkin Maria Lundiksi veikkasin.
Hyvä kausi muuten, mutta ekojen jaksojen vihjeet olivat liian helppoja. Mulla on ikävä Bilepandaa!
No, tämä just. Oon ihmetellyt samoin, miksi joidenkin on niin vaikea myöntää näiden päivänselvien vihjeiden jälkeen, että esim. Nelli Matula on Hodari tai Janne Ahonen Banaani.
Sarvikuono on Roope Salminen.
Kotka olisi kyllä ollut parempi hahmo Janne Ahoselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, tämä just. Oon ihmetellyt samoin, miksi joidenkin on niin vaikea myöntää näiden päivänselvien vihjeiden jälkeen, että esim. Nelli Matula on Hodari tai Janne Ahonen Banaani.
Itselleni Banaanin henkilöllisyys on ollut selvää jo alusta asti, mutta esim. Nelli Matula on mulle täysin tuntematon julkkis nimeä lukuunottamatta. Tarkoitan sitä, että ihmiset heittävät tänne sellaisia nimiä, jotka ovat heille tuttuja ja joihin he uskovat vihjeiden sopivan. En olisi itse keksinyt, että kuka Hodari on, jos ei joku olisi tänne kirjoittanut, miten vihjeet sopivat Nelliin. Siili on toinen, joka on itselleni vaikea hahmo, muut on liiankin helppoja (jos ei sitten Örkki yllätä). Oli miten oli, niin näitä on hauska miettiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa toki jos keksitte jonkun muun julkkiksen johon 5 maratonia, skeittaus, jääkiekko, huumori ja sen analysointi, pituus, ruumiinrakenne ja ääni sopii yhtä hyvin kuin Köpiin. Itse uskon kyllä ennemmin Köpin tuplabuukkaukseen.
Timo Soiniin
Siis joku oikeasti katsoo tuotakin??!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Köpiin sopii vihjeet jne. tosi hyvin, mutta mä kuulen Sarvikuonon äänessä myös Helmeri Pirisen. Myös Sarvikuonon liikehdintä tuo mieleen hänet.
Vierailija kirjoitti:
Sarvikuono on Roope Salminen.
Sarvikuonon kaikki vihjeet ovat semmoisia ettei niistä löytyy googleemalla mitään joten onko vihjeet valittu tarkoituksella että köpi saataisiin kahdella hahmolla mukaan. Kaikki vihjeet ovat ympäri pyöreitä, eivät suoraan viittaa köpiin mutta ei laske sitä poiskaan. Oliko kolikkojen tarkoitus olla hämy jotta epäilykset saataisiin pois köpistä. Todella mystinen tämä sarvikuono. Roope Salminen voisi kyllä olla sarvikuono, mutta ei vihjeet suoraan tue häntäkään. Tämä sarvikuono on tän kauden bilepanda eilä banaani vaikka ne etsivät banaania pitää bilepandana. Banaani on selvä kuin mäkikotka. Kuka oot sarvikuono arrggg...
Vierailija kirjoitti:
Köpillä tosiaan on tuplarooli, eli on myös Sarvikuono. Ja Örkki on Tuure Boelius, itsekin epäilin aluksi mutta viimeisimmässä laulussa kuulosti jo itseltään.
Köpillä ei ole tosiaan tuplaroolia. Boelius ei ole örkki
Itse en tierä kuka on örkki ja aika ihan sama kuka on, mut eilen oli tosi nuoren kundin ääni Lindemanin mutta ei tua Boelius huono oo ku tolla äänellä laulo. Ja eikö tosiaan sarvikuono roolii oo ketään muuta löytöny ku köpi. Muutenki jos miettii tätä koko kautta, nii tylsin tähän mennessä.
Tuotanto tosi hyvi huijas ihmisiä sarvikuono kohdalla, ilmeisesti opetellu köpi maneerit reija wäreen kanssa, kikka elokuvassa Melleri pystyny niitä liikeitä saada reija wäreen kanssa siis kikan manereeita. Aikamoinen vedätys oisko kuono arttu harkki
Musta lammas on Maija Vilkkumaa