Masked singer suomi kausi 4
Kommentit (5161)
Musta Lammas on Musta Barbaari eli James Nikander. On esiintynyt lyhytelokuvassa Näkökulma.
Voisiko hodari olla Tarja Turunen? Ja toinen, mikä tuli mieleen, voisiko olla Marita Taavitsainen? Vihjeenä ollut meikkisuti, Taavitsainen on kauneualan yrittäjä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta lammas on Jussi69
Lammas on käynyt Jussin vaatekaapilla.
Hyvät toppaukset puvussa jos on Jussi. Tämähän on fyysisesti puolet hahmosta, liian laiha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta lammas on Jussi69
Hyvät toppaukset puvussa jos on Jussi. Tämähän on fyysisesti puolet hahmosta, liian laiha.
En ole missään kohtaan veikannut häntä Jussiksi, vaan vitsailin, että lammas on käynyt hänen vaatekaapillaan. Lammas kuulostaa James Nikanderilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta Lammas on Jussi69
Jos olis Jussi nii 190 ei käyttäisi lisäkorkoja ohjelmas.
Sekoitat varmaan Jussin Jyrkiin. Jussi on 175 cm pitkä.
Siili kirjoitti:
Voisiko hodari olla Tarja Turunen? Ja toinen, mikä tuli mieleen, voisiko olla Marita Taavitsainen? Vihjeenä ollut meikkisuti, Taavitsainen on kauneualan yrittäjä!
Heh. Kuinka pitkään täällä on ihmisiä, jotka viitsivät ehdottaa tähän muita kuin Nelli Matulaa. Eikö hodatrin henkilöllisyys ole jo oikeasti aivan selvä.
En tiennyt että Nelli Matulan ääni taipuu tuohon "perutaan häät" ääneksi, kuulosti nyt ihan eri ihmiseltä, kuin tubesta löytyvät omat esitykset.
Perutaan häät biisissä yritti laulaa iskelmätyylisesti, mutta on ihan erilaisten laulujen laulaja oikeasti eli Maria Lund.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta lammas on Jussi69
En ole missään kohtaan veikannut häntä Jussiksi, vaan vitsailin, että lammas on käynyt hänen vaatekaapillaan. Lammas kuulostaa James Nikanderilta.
Kommentoinkin tuota ekaa, jota myös kommentoit.
Vierailija kirjoitti:
Perutaan häät biisissä yritti laulaa iskelmätyylisesti, mutta on ihan erilaisten laulujen laulaja oikeasti eli Maria Lund.
Tämä fraseeraa eri tavalla.
Hodari on diandra se on saletti.
Vierailija kirjoitti:
Nelli Matula on Koululainen-lehdessä kertonut, kuinka matematiikka oli hänelle vaikeaa koulussa ja hän sekoitti jatkuvasti numerot 5 ja 7 keskenään.
No, hämääkö joku ottamalla Nellin vanhan haastettelun ja käyttämällä sitä vääränä vinkkinä?
Tuskin.
Vierailija kirjoitti:
Musta Lammas on Musta Barbaari eli James Nikander. On esiintynyt lyhytelokuvassa Näkökulma.
Voisi olla, mutta eikö olisi tyhmää käyttää samaa nimeä kuin mistä hänet tunnetaan. Sama jos "seksikäs suklaa" käyttäisi hahmo nimeä "keksikäs sukkaa"
Olen tänä vuonna oikeiden arvausten mestari, jee! Täällä mun vastauksille alapeukutetaan ja mä nauran. Ette katso ihmisten kokoa yhtään. Jos hahmo on laiha, tosi hoikkasäärinen, henkilö ei voi olla joku pyylevä ja vantterasäärinen. Jos hahmo on lyhyt, sen sisällä ei voi olla pitkä henkilö. Edes tästä ei osata lähteä liikkeelle täällä :D
Ensin on tarkasteltava ulkoisia merkkejä tosi tarkasti. Sääret, käsivarret jne, jos on näkyvissä. Pituus (ja millaiset kengät, onko mahd. korotusta niiden kautta), ja sitten rajattava siihen sopivat henkilöt.
Mielenkiintoinen juttu, että myös Diandralla oli matikka ongelmia.
https://koululainen.fi/jutut/artikkelit/diandran-koulumuistot-opettajat…
Vierailija kirjoitti:
Olen tänä vuonna oikeiden arvausten mestari, jee! Täällä mun vastauksille alapeukutetaan ja mä nauran. Ette katso ihmisten kokoa yhtään. Jos hahmo on laiha, tosi hoikkasäärinen, henkilö ei voi olla joku pyylevä ja vantterasäärinen. Jos hahmo on lyhyt, sen sisällä ei voi olla pitkä henkilö. Edes tästä ei osata lähteä liikkeelle täällä :D
Ensin on tarkasteltava ulkoisia merkkejä tosi tarkasti. Sääret, käsivarret jne, jos on näkyvissä. Pituus (ja millaiset kengät, onko mahd. korotusta niiden kautta), ja sitten rajattava siihen sopivat henkilöt.
Tämä pitäisi kertoa Veitolalle
- Sarvikuono on Sirpa Selänne
- Siili on Kiti Kokkonen
- Banaani on Kimi Räikkönen
- Musta-Lammas on Vappu Pimiä
En ymmärrä kun täällä arvuutellaan Kiti Kokkosta maskin takana.
Ei sovi muottiin,Kiti on lyhyt ja paksu.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä kun täällä arvuutellaan Kiti Kokkosta maskin takana.
Ei sovi muottiin,Kiti on lyhyt ja paksu.
Nuo äsköiset veikkaukset on etsivä Veitolan idiootti ehdotukset
eikö toi sorvali pudonnut jo ainakin viikko sitten?
Mitä sä riehut Veitolan takia?
Kaikki etsivät sanovat niitä nimiä, jotka tuotantoyhtiö määrää sanottavaksi! Ohjelma on osittain käsikirjoitettu, tietyt sanomiset on määrätty, itse voi lisätä "mausteita"