Laitatko t-paidan heti pesuun yhden käyttökerran jälkeen?
Kommentit (39)
Laitan. En vain pysty laittamaan sitä päälleni toista kertaa pesemättä. Myös silitän t-paidat vaikka moni ei sitäkään tee. Tykkään että ne on siistejä ja puhtaita kuten muutkin vaatteet.
Laitan, jos se on ollut aluspaitana. Kotona kuitenkin tulee oltua vaan aluspaitasillaan, niin monesti siinä saattaa olla räiskeitä ruuanlaitosta, ja käyn iltalenkillä sama paita takin alla.
En aina. Käytän väljiä paitoja, ja jos käytän niitä vain töissä, en hikoile niin paljon että pitäisi heti pestä.
Riippuu tilanteesta, jos hikoilen se päällä, niin laitan. Jos ei hikoiluta ja on ollut se päällä puhdas olo, niin en
Tottakai. Kuten muutkin vaatteet, jotka ovat päivän kokonaan ihoa vasten. Housuja en nyt sentään, mutta reidet ja sääret harvoin erityisesti hikoilevat.
Laitan, paitsi mökillä käytän samaa monta päivää.
Jos ei ole ollut mitään sellaista puuhaa, että olisi tullut hiki, niin käytän toisen tai jopa kolmanen päivän.
Keskustassa käynnin jälkeen tuntuu että vaatteet kaipaavat pesua heti. Mutta muualla parempi tilanne.
Laitan noin joka 7. kerran jälkeen.
Tyköistuvan laitan.Löysät parin kerran käytön jälkeen.
En pese paitaa yhden käytön jälkeen ellei siinä ole näkyvää likaa tai se haise kainaloista pahemmin hielle. Yleisesti suomalaiset pesevät harvoin likaisia vaatteita, sillä pestävät vaatteet ovat yleensä oikeastaan puhtaita. Tämä sitten kuluttaa vettä ja energiaa. Se, että kainalot pikkasen tuoksuu, niin oikeasti kukaan muu ei sitä huomaa ellei laita nenäänsä kainaloon.
En pese, jos ei siinä ole likaa tai haise hieltä. Mulla on muutenkin aniharvoin päiviä, että olisin koko päivän samoissa vaatteissa, käytän kotona aina ei vaatteita kuin ihmisten ilmoilla. Kotivaatteissa ei tahratkaan haittaa.
Vähän riippuu. Jos olen kotona vain eikä paita haise, käytän toisenkin päivän.
Jos paita on ollut koko päivän päällä, kun oon lähtenyt liikkeelle niin tietysti. Ihminen hikoilee tietämättäänkin.
Jos ei haise hieltä eikä ole tahroja, käytän toisen päivän.
En käytä kuin työmatkoilla arkena niin turha pestä joka käytön jälkeen. Töissä on työvaatteet ja kotona olen aina alasti.
Käytän kolme päivää. Sitten käyn suihkussa ja puen puhtaat vaatteet päälle.
Joskus vaihdan kyllä useamminkin t-paitaa, jos olen hikoillut paidan märäksi.
Jos olen oikein hikoillut tai se on likaantunut muuten.
Yleensä tuuletan vaan.
Ennen laitoin aina. Nyt korona-aikana en.