Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Julia Thruren raivoaa

Vierailija
09.06.2022 |

https://www.is.fi/viihde/art-2000008874169.html

Aika ronskia kieltä käyttää tämä rouva. Valittaa muiden huonosta käytöksestä ja syyllistyy itse rumien puhumiseen.

Ei jatkoon.

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ihmetytti myös tuo ala-arvoinen kielenkäyttö.

Olen paljon kuunnellut juttujaan ja on tätä enne vaikuttanut ihan fiksulta. 

Vierailija
42/55 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talousammattilaisena ihmettelen näitä itse oppineiden rouvien sijoitusneuvoja. Paras neuvo tällekin rouvalle olisi ollut lapsiluvun vähentäminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julian kannattaisi nyt vaan rauhoittua ja ignoorata tuollaiset puheet. On kuitenkin sen verran paljon julkisuudessa että suosittelen rauhoittumista ja keskittymistä asioihin jotka ovat tärkeitä hänelle.

Vierailija
44/55 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään aamutelkassa puhumassa siitä miten olla kannustava muille ihmisille. Tuli heti tää keskustelu mieleen että näin kannustava tyyppi on hän 🙄

Vierailija
45/55 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Talousammattilaisena ihmettelen näitä itse oppineiden rouvien sijoitusneuvoja. Paras neuvo tällekin rouvalle olisi ollut lapsiluvun vähentäminen.

Sama, ihmettelen näitä somevaikuttajia, jotka larppaavat sijoittajia julia, merja mähkä, jasmin hamid

Vierailija
46/55 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku oli kommentoinut Julian blogissa, että  Julian äiti näyttää paljon nuoremmalta kuin Julia itse. Katsoin kuvaa ja olen samaa mieltä. 

Vierailija
47/55 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku oli kommentoinut Julian blogissa, että  Julian äiti näyttää paljon nuoremmalta kuin Julia itse. Katsoin kuvaa ja olen samaa mieltä. 

Ja Julia pahoitti mielensä, tottakai.

Tyypillinen mielensäpahoittaja, joka nimittelee muita, mutta alaleuka välittää, kun pilkka osuu o aan nilkkaan.

Vierailija
48/55 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama, ihmettelen näitä somevaikuttajia, jotka larppaavat sijoittajia julia, merja mähkä, jasmin hamid

niinpä, nämä ladyt ovat viimeaikoina ilmaantuneet fiidiini. Ennen en ollut kuullutkaan. Mutta ei voisi vähempää kiinnostaa. Ok, Jasimista olim kuullut jossain ihan eri yhteydessä.

Vierailija
49/55 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella typerää ulkonäön kommentointia.

Vierailija
50/55 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älkää uskoko naisille tuputettua sijoitusneuvoa eli osta ja unohda! Sen verran pitää seurata sijoituksiaan, että jos arvo laskee keskiarvosta taloudellisesti rauhallisena aikana 20%, on aika etsiä tietoa ja jopa myydä ne osakkeet. Kerran viikossa voi jokainen katsoa sijoitussalkkuaan ja kurssitilannetta.

Vierailija
51/55 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hupaisaa.

Jos naapuri/anoppi/tuntematon huomauttaa arv. mammoille jotain julkisella paikalla, täältä saa runsaasti myötätuntoa.

Nyt kun joku on aukonut päätään tälle tietylle äidille, joka katsoi puhelintaan kun lapsi nukkui vaunuissa, onkin lynkkauksen paikka.

En tunne henkilöä, enkä hänen blogejaan, eikä kiinnosta, mutten todellakaan ymmärrä tätä palstavihaa.

Vierailija
52/55 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä vanhoja ihmisiä ei tarvitse kunnioittaa jos ovat pelkästään vanhoja mutta muuten täysiä moukkia. 

Vierailija
53/55 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme, että Suomen syntyvyys laskee. Kuka laittaisi itsensä vapaaehtoisesti asemaan, jossa saa vastaanottaa jatkuvaa vittuilua ulkopuolisilta?

Vierailija
54/55 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis víttü mikä pellle! Julia joutuu usein kuulemaan...aika paljon saa tehdä sekopäisìä tekoja että kanssaihmiset ihan jatkuvasti puuttuu niihin. Lapsi-parka, ei tuu olemaan helppoa tuollaisen äidin kanssa elämä.

Vierailija
55/55 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei ole kassalla töissä. Täyttää s-rikoksen tunnusmerkistön alapään haistattaminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan