Julia Thruren raivoaa
https://www.is.fi/viihde/art-2000008874169.html
Aika ronskia kieltä käyttää tämä rouva. Valittaa muiden huonosta käytöksestä ja syyllistyy itse rumien puhumiseen.
Ei jatkoon.
Kommentit (55)
Julia, jos luet tämän: sinä ylläpidät vihan kierrettä kirjoittelullasi. Haluat loukata, kun tunnet tulleesi loukatuksi. Sinä, joka olet tutkinut vihapuhetta, sinun tulisi ymmärtää, mikä voima sanoilla on. Kanttura-sanan olen aina kokemut lehmää loukkaavana. Sinä käytät sitä naisesta, ihmisestä, julkisesti.
Häpeä
Noloa käytöstä tältä thurenilta. Jos olisi sivistynyt, ei kirjoittelisi noin
En tiedä kuka tämä Julia on, mutta ihan oikeassa on. Minuakin kiukuttaa ihmiset jotka puuttuvat toisten asioihin.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä kuka tämä Julia on, mutta ihan oikeassa on. Minuakin kiukuttaa ihmiset jotka puuttuvat toisten asioihin.
Minua ei kiukuta, osaan sanoa kiitos kommentista ja moikka.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on jotenkin lapsuudessaan huomiota vaille jäänyt tapaus, ja yliopistossakin piti jahdata miehiä kun ei niitä jonoksi asti riittänyt. Ei ihme jos julia thurenin tekee mieli pilkata muita naisia, kun on itse noin surullinen tapaus
Aktiivinen nainen, joka on tehnyt miehille aloitteita. Nytkö se onkin huono ominaisuus naisissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on jotenkin lapsuudessaan huomiota vaille jäänyt tapaus, ja yliopistossakin piti jahdata miehiä kun ei niitä jonoksi asti riittänyt. Ei ihme jos julia thurenin tekee mieli pilkata muita naisia, kun on itse noin surullinen tapaus
Aktiivinen nainen, joka on tehnyt miehille aloitteita. Nytkö se onkin huono ominaisuus naisissa?
Vain palstalla
Valkoihoinen fatim diarra, ulinan rautainen ammattilainen.
Vierailija kirjoitti:
Kiukuttaa? Oletko joku pikkulapsi?
Onko tämä se sama Juulia, joka pyysi vanhempaa rouvaa nuuskuttelemaan vittuaan kesken vauvan ulkoiluttamisen? Itse olisin kyllä tehyt poliisille ilmoituksen sopimattomasta ehdottelusta ja seksuaalisesta häirinnästä.
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä se sama Juulia, joka pyysi vanhempaa rouvaa nuuskuttelemaan vittuaan kesken vauvan ulkoiluttamisen? Itse olisin kyllä tehyt poliisille ilmoituksen sopimattomasta ehdottelusta ja seksuaalisesta häirinnästä.
Niinpä. Useinhan tuo nuuskuttelu johtaa myös nuolemistilanteeseen. Eikö niitä seksiseikkailuja voi harrastaa silloin kun vauva ei ole mukana?
Kesän tullen alkavat ne hormoonit taas hyrräämään ja kiima voi napsahtaa päälle vaikka kesken ulkoilun.
Vierailija kirjoitti:
Epämiellyttävästi vastasi sille viiskymppiselle
Itse olin 10 vuotta sitten 36-vuotias ja pienen vauvan kanssa kaupassa. Joku kuusikymppinen sanoi minulle, että ei kannata ottaa noin pientä lasta kauppaan, kun täällä liikkuu kaikenlaisia pöpöjä.
En vastannut lainkaan vihaisesti. Ihan hyvä huomio sinänsä. Kävin kyllä senkin jälkeen pienen lapsen kanssa kaupassa.
Etenkin, kun nukkuvalla vauvalla on harso edessä? Joku tätsky alkoi mullekin hississä urputtaa jostain, kun olin vauvan kanssa menossa vauvajumppaan. Hymyilin vain nätisti ja lupsautin korvat kiinni. Ei näiden höpöttäjien kommentit ole tästä maailmasta.
Ap, Keskustele asiasta jo olemassa olevassa ketjussa jossa on jo yli tuhat viestiä.
Omasta mielestään vaikuttaja. Niiiin tiedostava. Ei pidä opettaa mutsiaan naimaan kolmevitosen kokemuksella. Noloa ja kakaramaista.
Aloin lukemaan hänen blogiaan joskus kun tuntui olevan jotenkin erilainen bloggaaja. Ei ollut turhan ulkonäkökeskeinen ja ihan järkeä puhui kuluttamisen vähentämisestä ja säästämisen tärkeydestä.
Nyt hän on vajonnut samaan massaan kuin kaikki muutkin somevaikuttajat. Kaupallisia yhteistöitä ja samaa diipadaapaa. Miten joku Hakola tekee yhteistyötä hänen kanssaan? Ei jotenkin sovi yhtään...
Hänellä tulee aina kovat aggressiot kun joku tätsykkä (joihin hänkin jo ikänsä puolesta kuuluu) antaa elämänohjeita. Aina on tätinaiset ja setämiehet ohjeita jakaneet, ei siitä pidä hihojansa polttaa.
Kun miettii mitä luokkarasistista sontaa tämä leidi on suoltanut blogiinsa, niin en halua hänelle enää yhtään klikkausta. (Tästä ketjustahan hän ei mitään saa, jos joku nyt ei ole niin tyhmä että menee lukemaan hänen blogiansa)