Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Julia Thruren raivoaa

Vierailija
09.06.2022 |

https://www.is.fi/viihde/art-2000008874169.html

Aika ronskia kieltä käyttää tämä rouva. Valittaa muiden huonosta käytöksestä ja syyllistyy itse rumien puhumiseen.

Ei jatkoon.

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kuvittelee vielä olevansa nuori äiti. Katsoisi peiliin, kolmevitonen on ihan normaali ikä, keski-ikä lähestyy jo uhkaavasti.

Vierailija
2/55 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kuvittelee vielä olevansa nuori äiti. Katsoisi peiliin, kolmevitonen on ihan normaali ikä, keski-ikä lähestyy jo uhkaavasti.

Tähän kiinnitin itsekin huomiota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kait se on että se koira älähtää johon kalikka kalahtaa. Minusta kännykkään liimaantuneet äipät on itse se ongelma ja se 50 vuotias sanoja ihan oli oikeassa. Ainakin meillä muksuja on  pitänyt vahtia vaikka valjaissa on olleetkin (taitaa olla hieman adhd  tai motoristisesti ylivilkkaita) tai ainakin menossa jo pienestä lähtien. Ainakaan minä en  liikkuessa voi todellakaan luottaa siihen että kyytiläinen pysyy niin vaan rattaiden sisällä liikenteessä kulkiessa.

Tai niin, pitäsköhän mun olla kade tuolle Julialle jolla on aikaa datata kaikessa rauhassa.

Vierailija
4/55 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julia käsittänyt väärin, ei hälle raivota (tai sanota paremmin) kännykän kyyläämisestä kun hoitaa lasta, siksi että häntä pidettäisiin nuorena, vaan hieman moukkana!

Julia on vanhahko äiti, joka näyttää viisikymppiseltä ja sen ikäiset ovat usein jo mummoja.

Näytän nuoremmalta kuin Julia ja reippaastikin ja minulla on aikuiset lapset.

Minä tosiaan olin nuori äiti , kun on harjoittelupaikoista luultu lapsettomaksi opiskelijaksi vaikka lapset jo 20 v.

Vierailija
5/55 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sai tosin tällä minut klikkaamaan bloginsa auki, tosin oli tätä samaa raivoamista siellä, niin enpä sinne enää toiste eksy. Blogissaan hän mm. kertoo että _raivostuu_ jos hänen ganstaräpin kuuntelunsa keskeytyy. Perheraukkansa.

Vierailija
6/55 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmivitonen mutta naama 50.

Se siitä.

Vierailija
7/55 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on itse kantturan näköinen jo 35-vuotiaana, niin helposti varmaan peilaa kantturuuttaan muihin

Vierailija
8/55 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polttikohan se tupakkaa samalla kun työnteli vaunuja puhelin kädessään?

Vierailija
9/55 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö mammalomalla pitäisi olla pois somesta, jos se some on kerran hänen työnsä?

Vierailija
10/55 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tää on? Joku wannabe bloggaaja? Luin jutun ja nauroin ääneen, kehtasi vielä laittaa kuvan lapsesta nukkumassa ja siihen jotain haukkumista... ketään ei kiinnosta. :D 

Vierailija
11/55 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset riitaantuivat ja yhteiskunta jakaantuu, kun Persut pääsevät ammentamaan identiteettipolitiikasta.

Vierailija
12/55 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julia Thurén on ikä ra sis ti ja naisvihaaja

Vierailija
13/55 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas todella törkeä ihminen.

Vierailija
14/55 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä jotain "hienompaa" sukua olevinaan?

Vierailija
15/55 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epämiellyttävästi vastasi sille viiskymppiselle

Itse olin 10 vuotta sitten 36-vuotias ja pienen vauvan kanssa kaupassa. Joku kuusikymppinen sanoi minulle, että ei kannata ottaa noin pientä lasta kauppaan, kun täällä liikkuu kaikenlaisia pöpöjä.

En vastannut lainkaan vihaisesti. Ihan hyvä huomio sinänsä. Kävin kyllä senkin jälkeen pienen lapsen kanssa kaupassa.

Vierailija
16/55 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on jotenkin lapsuudessaan huomiota vaille jäänyt tapaus, ja yliopistossakin piti jahdata miehiä kun ei niitä jonoksi asti riittänyt. Ei ihme jos julia thurenin tekee mieli pilkata muita naisia, kun on itse noin surullinen tapaus

Vierailija
17/55 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka tää on? Joku wannabe bloggaaja? Luin jutun ja nauroin ääneen, kehtasi vielä laittaa kuvan lapsesta nukkumassa ja siihen jotain haukkumista... ketään ei kiinnosta. :D 

Suomen rumin nainen.

Vierailija
18/55 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kolme vaunuikäistä lasta ja noita neuvoja ja viisastelijoita tosiaan kaupungilla riittää.

Yksikin vanhempi mamma lähti ihan seuraamaan satakuntametriä paasaten näkemyksiään.

Yleensä näille riittää simppeliä, kiitos tiedosta tms lohkaisu. Ei tarvetta kiroiluun.

Vierailija
19/55 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tuntuu epävarmalta ihmiseltä tämä Thuren. Tai niinkuin suurin osa bloggaajista muutenkin.

Vierailija
20/55 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen kypsä ihminen olisi voinut hoitaa tilanteen ihan vaan toteamalla täti-ihmiselle, että asia kunnossa, ei tarvitse puuttua toisten tekemisiin. Mutta ei, pitää haistatella ja jälkikäteen vielä uhitella ja haukkua kantturaksi. Nolo tyyppi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä