Julia Thruren raivoaa
https://www.is.fi/viihde/art-2000008874169.html
Aika ronskia kieltä käyttää tämä rouva. Valittaa muiden huonosta käytöksestä ja syyllistyy itse rumien puhumiseen.
Ei jatkoon.
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Ja kuvittelee vielä olevansa nuori äiti. Katsoisi peiliin, kolmevitonen on ihan normaali ikä, keski-ikä lähestyy jo uhkaavasti.
Tähän kiinnitin itsekin huomiota.
Niin kait se on että se koira älähtää johon kalikka kalahtaa. Minusta kännykkään liimaantuneet äipät on itse se ongelma ja se 50 vuotias sanoja ihan oli oikeassa. Ainakin meillä muksuja on pitänyt vahtia vaikka valjaissa on olleetkin (taitaa olla hieman adhd tai motoristisesti ylivilkkaita) tai ainakin menossa jo pienestä lähtien. Ainakaan minä en liikkuessa voi todellakaan luottaa siihen että kyytiläinen pysyy niin vaan rattaiden sisällä liikenteessä kulkiessa.
Tai niin, pitäsköhän mun olla kade tuolle Julialle jolla on aikaa datata kaikessa rauhassa.
Julia käsittänyt väärin, ei hälle raivota (tai sanota paremmin) kännykän kyyläämisestä kun hoitaa lasta, siksi että häntä pidettäisiin nuorena, vaan hieman moukkana!
Julia on vanhahko äiti, joka näyttää viisikymppiseltä ja sen ikäiset ovat usein jo mummoja.
Näytän nuoremmalta kuin Julia ja reippaastikin ja minulla on aikuiset lapset.
Minä tosiaan olin nuori äiti , kun on harjoittelupaikoista luultu lapsettomaksi opiskelijaksi vaikka lapset jo 20 v.
Sai tosin tällä minut klikkaamaan bloginsa auki, tosin oli tätä samaa raivoamista siellä, niin enpä sinne enää toiste eksy. Blogissaan hän mm. kertoo että _raivostuu_ jos hänen ganstaräpin kuuntelunsa keskeytyy. Perheraukkansa.
Kolmivitonen mutta naama 50.
Se siitä.
Jos on itse kantturan näköinen jo 35-vuotiaana, niin helposti varmaan peilaa kantturuuttaan muihin
Polttikohan se tupakkaa samalla kun työnteli vaunuja puhelin kädessään?
Eikö mammalomalla pitäisi olla pois somesta, jos se some on kerran hänen työnsä?
Kuka tää on? Joku wannabe bloggaaja? Luin jutun ja nauroin ääneen, kehtasi vielä laittaa kuvan lapsesta nukkumassa ja siihen jotain haukkumista... ketään ei kiinnosta. :D
Ihmiset riitaantuivat ja yhteiskunta jakaantuu, kun Persut pääsevät ammentamaan identiteettipolitiikasta.
Julia Thurén on ikä ra sis ti ja naisvihaaja
Onko tämä jotain "hienompaa" sukua olevinaan?
Epämiellyttävästi vastasi sille viiskymppiselle
Itse olin 10 vuotta sitten 36-vuotias ja pienen vauvan kanssa kaupassa. Joku kuusikymppinen sanoi minulle, että ei kannata ottaa noin pientä lasta kauppaan, kun täällä liikkuu kaikenlaisia pöpöjä.
En vastannut lainkaan vihaisesti. Ihan hyvä huomio sinänsä. Kävin kyllä senkin jälkeen pienen lapsen kanssa kaupassa.
Tämä on jotenkin lapsuudessaan huomiota vaille jäänyt tapaus, ja yliopistossakin piti jahdata miehiä kun ei niitä jonoksi asti riittänyt. Ei ihme jos julia thurenin tekee mieli pilkata muita naisia, kun on itse noin surullinen tapaus
Vierailija kirjoitti:
Kuka tää on? Joku wannabe bloggaaja? Luin jutun ja nauroin ääneen, kehtasi vielä laittaa kuvan lapsesta nukkumassa ja siihen jotain haukkumista... ketään ei kiinnosta. :D
Suomen rumin nainen.
Mulla on kolme vaunuikäistä lasta ja noita neuvoja ja viisastelijoita tosiaan kaupungilla riittää.
Yksikin vanhempi mamma lähti ihan seuraamaan satakuntametriä paasaten näkemyksiään.
Yleensä näille riittää simppeliä, kiitos tiedosta tms lohkaisu. Ei tarvetta kiroiluun.
Jotenkin tuntuu epävarmalta ihmiseltä tämä Thuren. Tai niinkuin suurin osa bloggaajista muutenkin.
Aikuinen kypsä ihminen olisi voinut hoitaa tilanteen ihan vaan toteamalla täti-ihmiselle, että asia kunnossa, ei tarvitse puuttua toisten tekemisiin. Mutta ei, pitää haistatella ja jälkikäteen vielä uhitella ja haukkua kantturaksi. Nolo tyyppi.
Ja kuvittelee vielä olevansa nuori äiti. Katsoisi peiliin, kolmevitonen on ihan normaali ikä, keski-ikä lähestyy jo uhkaavasti.