Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyt kuumana työkaveriisi

Vierailija
09.06.2022 |

Olet varattu ja varattu työkaverisi on mielestäsi tosi seksikäs ja ihana.

Saat selville, että tuo työkaveri käy myös kuumana sinuun ja saattaisi vaikka olla kiinnostunut asian eteenpäin viemisestä ilman sitoumuksia.

Mitä ajatuksia mielessäsi pyörii?

Jos kieltäydyt, onko se vaikeaa?

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Jännittävä tilanne se on kaiken kaikkiaan.

Olen ajatellut häntä jo useamman kuukauden, ja olemme jutelleet usein mukavia. Jotenkin olen sen huomannut, että hänelläkin on kiinnostusta. Hymiöitä, mukavia sähköposteja (viattomia), ja lisäksi pari viikkoa sitten jutellessani muuten vaan erään toisen työkaverin kanssa, huomasin ihan selvästi, että hän vilkuili minua, näin sen heijastavan pinnan kautta. Muutenkin tuntuu aina vain olevan sitä kemiaa. Sen huomaa, kun ohitamme toisemme lähietäisyydeltä, avatessamme toisillemme ovea jne.

Ei meistä kumpikaan mihinkään ryhdy, mutta onhan tämä silti mukavaa.

Olen sillä tavalla ihastunut, että minulle tulee hyvä mieli jo tämän toisen ihmisen läsnäolosta, ja hänen äänensä kuulemisesta.

Tämä kirjoitus kuvaa hyvin myös omaa tilannettani. Kutkuttavaa ja piristävää. Kemiaa löytyy, kummatkin selkeästi na

Sama juttu, työkaverin kanssa kesäpäivistä saakka ollut jotain sähköä ilmassa. Mitään ei ole tapahtunut, mutta katseet, viestien sävy ja sellainen tietynlainen jännite meidän välillä kertoo että jotain pientä ihastusta on puolin ja toisin. Tulee kummasti motivaatiota mennä toimistolle kotikonttorin sijasta, kun on mahdollisuus nähdä toinen edes vilaukselta. 

Vierailija
42/51 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Olen ajatellut häntä jo useamman kuukauden, ja olemme jutelleet usein mukavia. Jotenkin olen sen huomannut, että hänelläkin on kiinnostusta. Hymiöitä, mukavia sähköposteja (viattomia), ja lisäksi pari viikkoa sitten jutellessani muuten vaan erään toisen työkaverin kanssa, huomasin ihan selvästi, että hän vilkuili minua, näin sen heijastavan pinnan kautta. Muutenkin tuntuu aina vain olevan sitä kemiaa. Sen huomaa, kun ohitamme toisemme lähietäisyydeltä, avatessamme toisillemme ovea jne.

Olen sillä tavalla ihastunut, että minulle tulee hyvä mieli jo tämän toisen ihmisen läsnäolosta, ja hänen äänensä kuulemisesta.

Mulla oli sama koulussa lukion alusta loppuun. Olimme monessa projektissa, ryhmätöissä ja muissa tilaisuuksissa, kuorossa jne. samaan aikaan samassa ryhmässä. Katselimme toisiamme ja juttelimme small talkia. Kerran hän otti kädestäni kiinni (minä tyttö, hän poika) ja sydämeni hakkasi. Halusin antaa pojalle poskisuukon. Hän oli ujo, minä olin ujo. Voin kuvitella samantyyppisen asetelman, ilman ujoutta, työpaikalle vaikka en ole itse sitä kokenut. Halu toisen lähelle voi olla todella raju. Odottaa jo seuraavaa työ- tai koulupäivää, että näkee toista. Tieto, ettei voi tai ei uskalla nuoruuden ujoutta edetä romanttisesti on koko ajan läsnä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan maanantaita kuten yleensä työpäiviä. Tulen toimistolle useimmiten ensimmäisenä ja pistän kahvikoneen päälle. Useimmat työkaverit hakevat kahvinsa työpisteelleen sitä mukaa kun tulevat töihin. Minä jään istumaan kahvihuoneeseen odottaen sinun, Jyri (nimi muutettu) saapumista. Huikkaat huomenet aina iloinen ilme komeilla miehekkäillä kasvoillasi joita komistuttaa ohut huoliteltu sänkiparta. Ottaessasi kahvia ihailen ladonovihartioitasi, upeaa pitkää ylöspäin levenevää selkääsi ja hyvin istuvien puvunhousujen korostamaa epäilemättä kiinteää sopusuhtaista takamustasi. Kääntyessäsi juttelemaan toviksi kahvia hörppiessämme saan ihailla paidan altakin aistittavaa pyykkilautavatsaasi ja lihaksikkaan rintakehäsi kullanruskeaa karvoitusta joka työntyy hieman paidanrinnuksen yli. Sitten onkin aika aloittaa työt. Nämä aamuhetket kertaan mielessäni pitkin päivää ja iltaa. Kunpa tulisi joskus  päivä jolloin saisin puristaa sinut, Jyri, syliini ja kertoa kuinka paljon sinua haluan ja olen valmis täyttämään kaikki toiveesi. Nimettömässäsi killuva kahle masentaa minua enkä halua tietää siitä.

- Make - 

Vierailija
44/51 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Odotan maanantaita kuten yleensä työpäiviä. Tulen toimistolle useimmiten ensimmäisenä ja pistän kahvikoneen päälle. Useimmat työkaverit hakevat kahvinsa työpisteelleen sitä mukaa kun tulevat töihin. Minä jään istumaan kahvihuoneeseen odottaen sinun, Jyri (nimi muutettu) saapumista. Huikkaat huomenet aina iloinen ilme komeilla miehekkäillä kasvoillasi joita komistuttaa ohut huoliteltu sänkiparta. Ottaessasi kahvia ihailen ladonovihartioitasi, upeaa pitkää ylöspäin levenevää selkääsi ja hyvin istuvien puvunhousujen korostamaa epäilemättä kiinteää sopusuhtaista takamustasi. Kääntyessäsi juttelemaan toviksi kahvia hörppiessämme saan ihailla paidan altakin aistittavaa pyykkilautavatsaasi ja lihaksikkaan rintakehäsi kullanruskeaa karvoitusta joka työntyy hieman paidanrinnuksen yli. Sitten onkin aika aloittaa työt. Nämä aamuhetket kertaan mielessäni pitkin päivää ja iltaa. Kunpa tulisi joskus  päivä jolloin saisin puristaa sinut, Jyri, s

Tykkääkö Jyrikin miehistä?

Vierailija
45/51 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat varattuja, kiihkoa, intohimoa ja seksiä, siinäpä se. N 62 V.

Vierailija
46/51 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Tämä kirjoitus kuvaa hyvin myös omaa tilannettani. Kutkuttavaa ja piristävää. Kemiaa löytyy, kummatkin selkeästi na

Ai oletkin varattu :(

Vierailija
47/51 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen aattelin että ehdoton ei tuollaiselle. Pikku flirtti jees mutta sitä ei ikinä pidä viedä pidemmälle. Nykyään jos tollanen tulee ja mies tuntuu sopivalta niin miks ei. Mutta sen täytyy tapahtua selvinpäin ymmärryksessä eikä olla mikään nolo pikkujoulu pano. Sen jälkeen voi hävettää mennä töihin.

Vierailija
48/51 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä oli vastaava tilanne edellisessä työpaikassa palkanlaskijan kanssa. Päädyttiin joskus suutelemaan, ja pientä kopelointia puolin ja toisin oli, mutta ei koskaan päästy maaliin asti, joka oli järevää silloiset olosuhteet huomioiden. Kati jos luet tätä niin nyt vois viedä homman päätyyn ;)

Vierailija
49/51 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin eräässä firmassa ja sihteeri oli raskasrintainen nainen ja vasta vuoden päästä sain jallitettua sen pikkujouluissa mukaan ja hieroin sen isoja kiinteitä rintoja samalla kun availin housuja ja työnsin kättä pikkareihin mitkä oli jo aika limaiset. Painoin sitä parix sinä yönä. Ei hyvä ei huono mutta laskin paljaalla..

Vierailija
50/51 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Tämä kirjoitus kuvaa hyvin myös omaa tilannettani. Kutkuttavaa ja pirist

Kyllä hän tietää että olen varattu. Se on käynyt ilmi eri asiayhteyksissä monta kertaa.

Vierailija
51/51 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus sitä vaan on kemiaa ihmisen kanssa , sitähän se vain on .ja kunhan tällainen kiva viihdyttävä ja viaton keskustelu ym. ei ylly miksikään liian järisyttäväksi himoksi niin ihan järjissään siinä pysyy. Ja homma viattomana. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän