Mitä ajattelisitte miehestä jos hän poistaa lähettämänsä viestin jos
Jos et vastaa tarpeeksi nopeasti. Ajattelisin sen olevan jonkinlaista epävarmauutta, koska miksi muuten vaivautua?
Hän siis pyysi ulos, kun olinkin myöhempään töissä ja lukenut viestin vain yläpalkista, enkä ehtinyt vastata, hän poisti viestin.
Kommentit (30)
Yläpalkista vastaaminen kestää sekunnin.
Saanut muuta seuraa, pitkä vastausaika sai hänet päättelemään että et ole kiinnostunut, joten iielummin ns ghostasi itsensä kuin jätti kysymyksen roikkumaan tai sitten ei halunnut kuulla ei vastausta. Ehkä viesti meni väärälle, ja siksi poisti. Monta mahdollista syytä.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs ihmeellystä tossa. Ehti saada toisen Pirkon illaksi.
Vajaassa tunnissa? Kaikki on mahdollista, mutta hän kertoi luulleensa minun aina pääsevän aikaisemmin.
Epävarmuudelta todellakin kuulostaa. En jstksisi treffailua.
Vierailija kirjoitti:
Saanut muuta seuraa, pitkä vastausaika sai hänet päättelemään että et ole kiinnostunut, joten iielummin ns ghostasi itsensä kuin jätti kysymyksen roikkumaan tai sitten ei halunnut kuulla ei vastausta. Ehkä viesti meni väärälle, ja siksi poisti. Monta mahdollista syytä.
Ei mennyt väärälle, siinä oli nimeni, joka on harvinainen.
Niin minusta tuo juuri on epävarmuutta.
Deittailee muitakin, viesti ei ollut tarkoitettu sulle.
Ja se on ihan sallittua, älä ole mustis.
Poisti viestin, kun tarjous ei ollut enää voimassa (omat suunnitelmat muuttuivat tms.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä Porvoossa näin.
Ei kukaan laita:
Hei, Samiraserafiina, lähdetkö treffeille?
Ukko39 kirjoitti:
Deittailee muitakin, viesti ei ollut tarkoitettu sulle.
Ja se on ihan sallittua, älä ole mustis.
Sori vaan, hän laittoi pidemmän viestin jossa oli nimeni ja kuulumisia.
Viesti oli tarkoitettu minulle, ei tarvitse olla kateellinen - trolli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä Porvoossa näin.
Ei kukaan laita:
Hei, Samiraserafiina, lähdetkö treffeille?
Täytyy olla hieman yksinkertainen ihminen jos tällaisessakin näkee vain syyn trollata.
Ihmiset jotka odottaa chatissa välitöntä vastausta eivätä kestä sitä jos vastausta ei tule ovat ehdottomasti tapauksi, jotka kannattaa sivuuttaa. Heikko luonne ja lyhyt stressinsietokyky.
Vierailija kirjoitti:
Yläpalkista vastaaminen kestää sekunnin.
Kaikki eivät elä peräkammarissa naama kiinni chateissa.
Vierailija kirjoitti:
Poisti viestin, kun tarjous ei ollut enää voimassa (omat suunnitelmat muuttuivat tms.)
Ei, keskustelimme myöhemmin ja hän lähetti kuvia mitä tekee.
Minua kiinnosti vain vaikuttiko epävarmalta, ja tässä yhteydessä se ei ole negatiivinen asia.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset jotka odottaa chatissa välitöntä vastausta eivätä kestä sitä jos vastausta ei tule ovat ehdottomasti tapauksi, jotka kannattaa sivuuttaa. Heikko luonne ja lyhyt stressinsietokyky.
Huono itsetunto ja epätoivoisia. Ylipäätään tuo viestien poistelu kertoo siitä.
Taisi olla ns nopea mies... Tai sitten heikko ego koki kolauksen kun et vastannut heti. Epäilyttävää joka tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huono itsetunto ja epätoivoisia. Ylipäätään tuo viestien poistelu kertoo siitä.
Ennemminkin mietin onko kiinnostunut ja sitten toisaalta viimeinen kontaktointi oli vähän sellainen että hänellä saatoikin olla syytä epäröidä olenko minä kiinnostunut.
Kerran aistin naisesta, ettei kiinnostanut kauheasti jutella joten poistin viimeisimmän viestini, ärsyttävää kyllä kun siitä saa kuitenkin toinen ilmoituksen.
Vierailija kirjoitti:
Kerran aistin naisesta, ettei kiinnostanut kauheasti jutella joten poistin viimeisimmän viestini, ärsyttävää kyllä kun siitä saa kuitenkin toinen ilmoituksen.
No minä olin kyllä kiinnostunut.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minä olin kyllä kiinnostunut.
Ap
Mikset vuorostasi ehdota hänelle tapaamista, kerro että näit aiemmin lähettämänsä viestin muttet ehtinyt vastata työkiireiltäsi.
Mitäs ihmeellystä tossa. Ehti saada toisen Pirkon illaksi.