Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri puhuu jatkuvasti alapääjuttuja

Vierailija
09.06.2022 |

mulla on opiskelukaveri samassa ryhmässä, ja meillä on sellainen viiden tyypin porukka;tehdään yhdessä ryhmätyöt ja tauotkin yleensä oleilemme keskenämme. Tämä ko mies on alusta asti ollut tällainen , alussa ehkä enempi vieraskoreutta esiintyi mutta melko pian tämä puoli tuli esiin.. hän ei muusta puhukaan kuin seksistä, kaikki jutut on kaksimielisiä alapääjuttuja. Mitä tahansa joku sanoo, hän saa jutusta väännettyä jotakin seksuaalista. Hän myös tunkeutuu toisen seksuaaliselle reviirille henkisesti , kysyy meidän ryhmämme naisilta hyvin henkilökohtaisia kysymyksiä heidän seksielämästään, puhuu omasta alapäästä , päästää kommentteja toisten alapäästä.. joka ikinen lause liittyy seksuaalisuuteen. tällaista hyvin lapsellista ja ärsyttävää settiä. Teini-iän piikkiinkään ei voi oikein pistää sillä henkilö on 26-vuotias. Sanottu on asiasta muttei taida mennä jakeluun että ei me porukassa enää jaksettas tätä. Onko tää nyt maniaa vai tyyppi on täys seksisti..( obviously on ..) onks tää joku psykologinen häiriö , pakkomielle vai mikä ...

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole reilua, joa viisikin ihmistä saa tehdä yhdessä yhden ryhmätyön. Tuo on liian iso ja ilmeisesti oman sisäpiirinsä muodostanut porukka tuollaiseen. Itse tein AMK:ssa ryhmätyöt aika pitkälle yksin. Pahimmillaan juurikin viisi ihmistä teki yhdessä ihan vastaavan työn, jonka itse tein yksin. Tätä ei sitten tietenkään huomioitu mitenkään, vaan työn sisällön piti olla sama ja arvostelukin oli sama. En nyt mitään erikoiskohtelua olisi varsinaisesti halunnutkaan, vaan yksinkertaisesti ymmärrystä siitä, että yksi ihminen ei mitenkään pysty tekemään viiden ihmisen töitä.

Vierailija
2/22 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole reilua, joa viisikin ihmistä saa tehdä yhdessä yhden ryhmätyön. Tuo on liian iso ja ilmeisesti oman sisäpiirinsä muodostanut porukka tuollaiseen. Itse tein AMK:ssa ryhmätyöt aika pitkälle yksin. Pahimmillaan juurikin viisi ihmistä teki yhdessä ihan vastaavan työn, jonka itse tein yksin. Tätä ei sitten tietenkään huomioitu mitenkään, vaan työn sisällön piti olla sama ja arvostelukin oli sama. En nyt mitään erikoiskohtelua olisi varsinaisesti halunnutkaan, vaan yksinkertaisesti ymmärrystä siitä, että yksi ihminen ei mitenkään pysty tekemään viiden ihmisen töitä.

No miksi teit? Oma on ongelmasi ellet ryhmätyöhön kykene. Siitähän kysymys oli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kuuntele alapäätyyppiä. Muutkaan ei varmaan sen kuuntele. Kysy siltä, mikä kehitysvamma sillä on todettu.

Vierailija
4/22 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyvytön moukka. Amen.

Vierailija
5/22 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miksi teit? Oma on ongelmasi ellet ryhmätyöhön kykene. Siitähän kysymys oli.

Kukaan ei halunnut työskennellä kanssani, eikä ottanut mukaan ryhmäänsä. Ei ollut muuta vaihtoehto kun työskennellä yksin. Muutenkin olin ei toivottu henkilö ja jouduin tuollakin pyytelemään anteeksi olemassaoloani. En päässyt mukaan sisäpiireihin tai klikkeihin. Harva oikeastaan edes puhui kanssani ja sekin oli sellaista ihmeellistä sääliä, irvailua ja vähättelyä.

Vierailija
6/22 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolle alapään juttujen kaverille pitäisi tiukasti teidän kaikkien muiden sanoa (siis yhteisrintamassa) että nyt suu tukkoon, ei haluta täällä noita sun juttujasi enää kuulla!

Vierailija
7/22 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kokeillut pinpin antamista?

Vierailija
8/22 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuolle alapään juttujen kaverille pitäisi tiukasti teidän kaikkien muiden sanoa (siis yhteisrintamassa) että nyt suu tukkoon, ei haluta täällä noita sun juttujasi enää kuulla!

mitä sitä mäkättää, miksette anna sille?

Vierailija
9/22 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä puhe mistä puute kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulikohan kys. ällötys itse nyt paikalle?

Ohis

Vierailija
10/22 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

siitä puhe mistä puute kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulikohan kys. ällötys itse nyt paikalle?

Ohis

sun mummos?

Vierailija
11/22 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tuollainen ihan koulutettu nelikymppinen nainen työkaverina. Kertoili jatkuvasti, kuinka he ukkonsa kanssa panevat, kuinka hänellä on hiiva yms. Ihan omituista käytöstä. Kaikki liittyi aina seksiin.

Vierailija
12/22 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli tuollainen ihan koulutettu nelikymppinen nainen työkaverina. Kertoili jatkuvasti, kuinka he ukkonsa kanssa panevat, kuinka hänellä on hiiva yms. Ihan omituista käytöstä. Kaikki liittyi aina seksiin.

mut eipä nuo varattujen rehentelyt kiinnosta. Sinkuilla tunnelma sähköistyy. ja jokuhan voisi vaikkapa näyttääkin pinppiä.

Vierailija
13/22 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyvytön moukka. Amen.

voi olla osaavakin, ei sitä tiedä ellei mahdollisuutta anna eli anna

Vierailija
14/22 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok

Vierailija
15/22 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂

Vierailija
16/22 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

1/5

Vierailija
17/22 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoita opettajalle, että koette seksuaalista häirintää ja ette enää työskentele kyseisen henkilön kanssa.

Vierailija
18/22 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on komea ja isokullinen, niin kannattaa antaa pimskaa.

Vierailija
19/22 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko koulu Porvoossa?

Vierailija
20/22 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano selkeästi, että käytös on epäasiallista. Jos se ei lopu, oppilaitoksen tehtävä on puuttua. Teillä on oltava ohjeet siitä, kenelle asiasta voi ilmoittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi