Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Is: bloggaaja Julia, 35, oli rauhassa vaunulenkillä, kunnes kuuli tuntemattoman naisen suusta erikoisen kommentin

Vierailija
09.06.2022 |

Joku 50-vuotias nainen tuli ja sanoi, että sinä olet jo toinen äiti jonka näen tänään, joka katsoo puhelintansa samalla, kun kärrää lastansa. Että sinulla on kuule aika kallis lasti siinä.

Sanoin hänelle suoraan, että haista kuule v****, älä puutu mun asioihin. Ja hän tulee vielä sit samaan kauppaan mihin mä oon menossa ja jatkaa sitä käpättämistä, tilittää Thurén.

https://www.is.fi/viihde/art-2000008874169.html

🤯

Kommentit (1271)

Vierailija
881/1271 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

35 ei taida olla nuori äiti. Itse en muista että olisi kommentoitu tekemisiä. Jos kommentoidaan usein, niin ehkä kannattaa miettiä miksi .

Vierailija
882/1271 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo oli tuo vastaus kun joku kommentoi puhelimen käytöstä, niin haistatellaan vtut samantien. Mut ei ehkä ollut hälle ensimmäinen huomauttaja, mistäs minä tiiän mistä mielipaha tuli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
883/1271 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon yllättynyt että reagoi noin (haistatteli), sillä mielestäni on vaikuttanut aina järkevältä ihmiseltä. Ei tuo vanhempi nainenkaan kovin fiksu ollut, mutta tuohon kommenttiin olisi voinut ihan hyvin vastata asiallisestikin. Tietysti ihmisten äiteihin kohdistama jatkuva kritisointi varmasti ärsyttää ja ehkä hänellä oli huono päivä, mutta siinä tapauksessa en olisi laittanut tuota nettiin.

Niin no sä et varmaan ole mammainfluensseri? Kyllä he jakaa näitä kokemuksia usein, totta kai. Kuuluu asiaan.

Niinpä, mutta sponssit ei tykkää. Itse vetäisin tuotteeni ja rahani pois tuommoisesta. Huonoa julkisuutta tuotteille tuommoinen käytös.

En haluaisi, että firmani ja tuotteen yhdistettäisiin ihmiseen joka v....a haistattelee. Lopettaisin yhteistyön tuommoisen kanssa , heti.

Vierailija
884/1271 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku vit*n kanttura ajoi melkein vaunujen päälle minun hortoillessa ja tapittaessani instaa, lienee tämän lumihiutaleen seuraava päivitys.

Minun päälleni on vanhempi nainen, ei sentään vanhus, ajanut autolla suojatiellä, kun työnsin rattaita kotimatkalla terveyskeskuksesta (ei, en käyttänyt puhelinta). Ei voinut sitten katsoa eteensä vaan piti ruhjoa jalkani. Ei ollut edes tippaakaan pahoillaan. Vanhat naiset voisivat olla vähän valppaampia liikenteessä. Vanhat naiset ovat aivan ilmeisesti vaaraksi liikenteelle ja vaarantavat lasten turvallisuuden. Ovat ne sellaisia lumihiutaleita.

Vierailija
885/1271 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaa aika kärttyiseltä akalta itsekin tämä Julia.

Niin no eikös kolmen lapsen, mukaan lukien yksi vastasyntynyt, aika herkästi ole kärttyinen?

Hormoonit hyrrää ja vauva herättelee, päälle vielä leikki-ikästä ja kolmas vanhempi lapsi.

Julian mielestä vaan 50veet on kärttysiä.

Vierailija
886/1271 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon yllättynyt että reagoi noin (haistatteli), sillä mielestäni on vaikuttanut aina järkevältä ihmiseltä. Ei tuo vanhempi nainenkaan kovin fiksu ollut, mutta tuohon kommenttiin olisi voinut ihan hyvin vastata asiallisestikin. Tietysti ihmisten äiteihin kohdistama jatkuva kritisointi varmasti ärsyttää ja ehkä hänellä oli huono päivä, mutta siinä tapauksessa en olisi laittanut tuota nettiin.

Niin no sä et varmaan ole mammainfluensseri? Kyllä he jakaa näitä kokemuksia usein, totta kai. Kuuluu asiaan.

Niinpä, mutta sponssit ei tykkää. Itse vetäisin tuotteeni ja rahani pois tuommoisesta. Huonoa julkisuutta tuotteille tuommoinen käytös.

En haluaisi, että firmani ja tuotteen yhdistettäisiin ihmiseen joka v....a haistattelee. Lopettaisin yhteistyön tuommoisen kanssa , heti.

Olen samaa mieltä. Eipä tämän jälkeen enää tule meiltä "ilmaisia" tuotteita hänen ovelleen.

Vierailija
887/1271 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku vit*n kanttura ajoi melkein vaunujen päälle minun hortoillessa ja tapittaessani instaa, lienee tämän lumihiutaleen seuraava päivitys.

Minun päälleni on vanhempi nainen, ei sentään vanhus, ajanut autolla suojatiellä, kun työnsin rattaita kotimatkalla terveyskeskuksesta (ei, en käyttänyt puhelinta). Ei voinut sitten katsoa eteensä vaan piti ruhjoa jalkani. Ei ollut edes tippaakaan pahoillaan. Vanhat naiset voisivat olla vähän valppaampia liikenteessä. Vanhat naiset ovat aivan ilmeisesti vaaraksi liikenteelle ja vaarantavat lasten turvallisuuden. Ovat ne sellaisia lumihiutaleita.

Olis saattanut käydä paljon pahemmin jos oisit kyylännyt puhelintasi.

Liikenteessä ei someteta, onko tämä liian vaikea taukeille ymmärtää, aivan sama minkä ikäinen on.

Nuorilla olisi sentään vielä hyvä näkö ja kuulo, niitä kannattaa myös käyttää.

Vierailija
888/1271 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liikenteessä ei someteta, onko tämä liian vaikea taukeille ymmärtää, aivan sama minkä ikäinen on.

Silloin ei ollut vielä älyluureja eikä käsiä ollut muutenkaan vapaana. Ei ollut näkövammainen kuski, oli vain asennevammainen, aivan kuten sinäkin olet.

Vierailija
889/1271 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kehtaa vielä somessa laulaa millainen moukka on. Ei taida kummonen järjenjättiläinen olla, niin kuin ei tämmöiset huomionhakijat koskaan.

Vierailija
890/1271 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt ymmärrä, mikä ihmeen hyve olisi äidin tuijottaa nukkuvaa lastaan vaunuissa?

Kautta maailman historian naiset ovat hyödyntäneet itselleen sen ajan, kun ulkoiluttavat tai nukuttavat vauvaansa vaunuissa.

Nykyään se on älykännykkä, josta tulee se informaatio, kännykkää ennen oli iltapäivä- ja naisten lehdet, joita vielä ennen 2000-lukua tuijotettiin kuin nykyistä kännykkää. Tai kirja.

Jotkut ahkerat naiset hyödyntivät aikansa kävellessään käsitöihin, neulomalla sukkia ja puseroita. Ja jotkut harrastavat sitä edelleen ja puhutaan "kävelevät" neulojat esim. Suomen neulojamummot.

Ja äidit kulkivat kaduilla lykäten lastenvaunuja ja samalla lukivat naistenlehtiä.

Vierailija
891/1271 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En nyt ymmärrä, mikä ihmeen hyve olisi äidin tuijottaa nukkuvaa lastaan vaunuissa?

Kautta maailman historian naiset ovat hyödyntäneet itselleen sen ajan, kun ulkoiluttavat tai nukuttavat vauvaansa vaunuissa.

Nykyään se on älykännykkä, josta tulee se informaatio, kännykkää ennen oli iltapäivä- ja naisten lehdet, joita vielä ennen 2000-lukua tuijotettiin kuin nykyistä kännykkää. Tai kirja.

Jotkut ahkerat naiset hyödyntivät aikansa kävellessään käsitöihin, neulomalla sukkia ja puseroita. Ja jotkut harrastavat sitä edelleen ja puhutaan "kävelevät" neulojat esim. Suomen neulojamummot.

Ja äidit kulkivat kaduilla lykäten lastenvaunuja ja samalla lukivat naistenlehtiä.

En ole kyllä koskaan nähnyt tuollaista. Kyllä naistenlehdet luettiin kampaajalla, ei lastenvaunuja työntäessä.

Vierailija
892/1271 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silloin ei ollut vielä älyluureja eikä käsiä ollut muutenkaan vapaana. Ei ollut näkövammainen kuski, oli vain asennevammainen, aivan kuten sinäkin olet.

Ai minä oon asennevammainen kun sanon ettei kannata liikkeellä ollessa somettaa. Kiva.

Liikenteessä nimenomaan on kaikenlaista suharia, siksi siellä ei todellakaan tuijotella luuria ympäristölle sokeana kun liikutaan eteenpäin.

Tollanen kännyaddikti voi vaarantaa monen muunkin turvallisuuden kuin omansa.

Vierailija
893/1271 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaa aika kärttyiseltä akalta itsekin tämä Julia.

Niin no eikös kolmen lapsen, mukaan lukien yksi vastasyntynyt, aika herkästi ole kärttyinen?

Hormoonit hyrrää ja vauva herättelee, päälle vielä leikki-ikästä ja kolmas vanhempi lapsi.

Julian mielestä vaan 50veet on kärttysiä.

Jos olisin Julian yhteistyökumppani ja 50vee, mitähän tekisin!

Vierailija
894/1271 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Porvoossako ovat niin tehneet, en ole elämäni aikana nähnyt yhdenkään vaunun lykkijän lukevan lehteä tai kirjaa kävellessään. 😂

Vierailija
895/1271 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä. Eipä tämän jälkeen enää tule meiltä "ilmaisia" tuotteita hänen ovelleen.

Samaa mieltä tuntui olevan kollega. Eihän ne tuotteet koskaan ole ilmaisia vaan yhteistyön merkeissä näitä omia brändejämme saamme näkyviksi bloggaajien kautta.

Pakko kuitenkin tunnustaa, että näinkin "pieni" asia saa meidät vetäytymään emmekä enää halua tehdä yhteistyötä hänen kanssaan.

Vierailija
896/1271 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Porvoossako ovat niin tehneet, en ole elämäni aikana nähnyt yhdenkään vaunun lykkijän lukevan lehteä tai kirjaa kävellessään. 😂

Tai kävellen neuloen samalla sukkia ja puseroita. 😂

Vierailija
897/1271 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai minä oon asennevammainen kun sanon ettei kannata liikkeellä ollessa somettaa. Kiva.

Liikenteessä nimenomaan on kaikenlaista suharia, siksi siellä ei todellakaan tuijotella luuria ympäristölle sokeana kun liikutaan eteenpäin.

Tollanen kännyaddikti voi vaarantaa monen muunkin turvallisuuden kuin omansa.

Tää on niin sairasta. Tiedän! Mutta mulle tulee joskus somettamisesta mieleen sormettaminen. Sori!!!

Vierailija
898/1271 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tilastotkin sen kertovat. 50+ naiset törttöilevät liikenteessä, varsinkin keväisin ja kolareita sattui. Autoon om saattanut ahtautua kuusikin kantturaa, ylinopeutta ajetaan ja jälki sen mukaista. Näistä saa lukea surullisia uutisia.

Vierailija
899/1271 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

IHAN NAURETTAVAAHAN SE ON KOKO AJAN KULKEA KÄNNYKKÄ KÄDESSÄ. KIINNOSTU LAPSESTASI. JOS HÄN NUKKUU, NAUTI RAUHASTA. EI SILLOIN TARTTE POSTAILLA KOKO AJAN SOMEEN.

Tässä on hyvin kiteytetty koko some-addiktio:

-Tarvitseeko minun oikeasti olla näin supersosiaalinen somessa säilyttääkseni kaverini tai hengatakseni siellä? Kuka paheksuu ihmistä, joka on pois sen takia, että hänellä on lapsensa kanssa tekemistä? Sehän olisi naurettavaa.

Lastenpsykiatri Janna Rantala/YLE

Vierailija
900/1271 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäköhän Josi ajattelee tästä? Hän taitaa olla järkevä. Voisi vaikka puhua järkeä myös vaimolleen. Julia nyt vaan taitaa olla minäitse-ihminen.