Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiva kun ei naista vain saa. Ikää jo 36 ja kaikki tutut ja ystävät ovat jo löytäneet naisen vuosia sitten, ja perustaneet nyt perheitä. Itse vain kummallisena ikisinkkuna

Vierailija
09.06.2022 |

Kiinnostukset eivät ikinä kohtaa...kun minä kiinnostun, niin nainen ei, ja kun nainen kiinnostuu, niin minä en.

Tinderissä vielä niin naisten markkinat, että sieltä on vaikea mitään potentiaalista edes löytää.
Korona-aikana kaikki oli kiinni myös...välillä tuntuu että juna meni!

Kommentit (138)

Vierailija
121/138 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, jos 36v luulee löytävänsä lapsettoman kumppanin ja vielä sellaisen, mikä on kiinnostava ja samat arvot, niin pitää kyllä aika aktiivinen sosiaalisesti olla ja huippuluokkaa, että löydät haluamasi.

Itse olen myös lapseton lähellä ikääsi ja en minä etsi itselleni lapsetonta miestä, koska ei helpolla löydy sellaista tässä iässä.

Just töissä yks arviolta 45-50v miesjohtaja tosi ylpeästi kertoili perheestään esittelykierroksella. Hänellä uusioperhe, eli varmaan just joskus n. 40v menneet yhteen, sellaisia teinejä ne lapset oli nyt.

Eli tasokkaatkin miehet ottaa tuossa iässä naisia, joilla on lapset jo tehtynä. Se on aika luonnollista, koska tuossa iässä monilla niitä lapsia nyt vaan sattuu olemaan.

Tasokas on vain yhdellä kierroksella ja tekee sekä vastuullisesti huolehtii vain omat ydinperheen lapsensa.

Vierailija
122/138 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siisti itseäsi ja laske vaatimustasoa naisten suhteen. Et ole itsekään kympin mies, joten älä haikaile kympin naisten perään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/138 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähde mukaan vapaaehtoistyöhön

Lähde vain aidosta auttamisen halusta. Älä lähde siksi, että odotat palkkioksesi ihmispalkintopokaalia.

Miksi nostit haudasta sosiopaatti-Allun ainaisitkuvirren?

Koska se ei ole mitään aitoa ja pyyteetöntä hyväntekeväisyyttä odottaa palkakseen elävää haareminaarasta.

Vierailija
124/138 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder on (pinnallisten irtopanoseuranetsijöiden keidas) tuottava rahasampo vain luojilleen ja omistajilleen. 

Vierailija
125/138 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on palstan pilluhullumies, se joka postaa ketjuja pillunhajusta, haukkuu naisia lörtsypilluiksi, aloittaa ketjut niin tai ? ja joka toinen ketju koskee sitä, kun häntä ei käyty kotoa hakemassa baariin ja hän postaa omia aasialaisrunggausvideootaan joka toiseen ketjuun.

Vierailija
126/138 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on palstan pilluhullumies, se joka postaa ketjuja pillunhajusta, haukkuu naisia lörtsypilluiksi, aloittaa ketjut niin tai ? ja joka toinen ketju koskee sitä, kun häntä ei käyty kotoa hakemassa baariin ja hän postaa omia aasialaisrunggausvideootaan joka toiseen ketjuun.

Eri hullu kuin perusallu? Allun suppeat jutut kiertävät samaa suljettua kehää samalla suppealla sanastolla.

Vierailija
127/138 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ronkelit runkkaa. Varmaan ymmärrät yskän.

Mitä pidempään sitä satujen prinsessaa etsit, sitä kauemmin runkkaat.

Tuossa sun iässä on varsin vaikeaa löytää lapsetonta sinkkua. Ne kaikki hyvät on jo varattuna ja niistä myös pidetään kiinni. Sitten toisella kierroksella olevat naiset saattaa hyvinkin olla aika katkeria ja kyynisiä persoonia. Joten jotain kompromisseja sun on pakko tehdä

Minä en ole aloittaja ja olen edelleenkin yksin.

Syy on se, että minusta kiinnostuvat naiset ovat ihan luokattomia. Eivät ulkonäöllisesti, vaan henkisesti.

Minä en halua kevytsuhteilla sadistisen ja ilkeän serkkuni kanssa, tai seurustella sen kanssa joka yritti polttaa kotini, seuraavalla oli ihan käsittämätön taipumus jumittua johonkin epäolennaiseen ja kilahtaa lopulta ihan kokonaan ja entäs se nainen, joka ei oikein voinut mennä ruokakauppaan koska siellä myytiin lihaa, tai se ihan liian herkkä nainen, joka itkeskeli viikon koiran nappaaman oravavan vuoksi tai entäpä se intopinkeänä jonkin näkymättömän ohjelman mukaan elämäänsä suorittava nainen.

Sokerina pohjalla nainen, jonka mielestä Ukranalaisten pitäisi heti antautua ja liittyä Venäjään. Silloin kaikki olisi tosi hyvin ja rauha vallitsisi.

Ei tule mitään ja pitäkää kompromissinne.

Vierailija
128/138 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa sun iässä on varsin vaikeaa löytää lapsetonta sinkkua. Ne kaikki hyvät on jo varattuna ja niistä myös pidetään kiinni. Sitten toisella kierroksella olevat naiset saattaa hyvinkin olla aika katkeria ja kyynisiä persoonia. Joten jotain kompromisseja sun on pakko tehdä

Syy on se, että minusta kiinnostuvat naiset ovat ihan luokattomia. Eivät ulkonäöllisesti, vaan henkisesti.

Minä en halua kevytsuhteilla sadistisen ja ilkeän serkkuni kanssa, tai seurustella sen kanssa joka yritti polttaa kotini, seuraavalla oli ihan käsittämätön taipumus jumittua johonkin epäolennaiseen ja kilahtaa lopulta ihan kokonaan ja entäs se nainen, joka ei oikein voinut mennä ruokakauppaan koska siellä myytiin lihaa, tai se ihan liian herkkä nainen, joka itkeskeli viikon koiran nappaaman oravavan vuoksi tai entäpä se intopinkeänä jonkin näkymättömän ohjelman mukaan elämäänsä suorittava nainen.

Sokerina pohjalla nainen, jonka mielestä Ukranalaisten pitäisi heti antautua ja liittyä Venäjään. Silloin kaikki olisi tosi hyvin ja rauha vallitsisi.

Ei tarvitse tyytyä kompromisseihin. Voit kuitenkin kehittää itseäsi (ukrainalaiset) ja siten nostaa tasoasi.

Vierailija
129/138 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko kännissä, vai miksi kirjoituksesi on sellaista,jota on erittäin vaikea ymmärtää?

Vierailija
130/138 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin mieheni kun hän oli 36 ja minä 30. Molemmat olimme jo ehtineet vähän luopua toivosta. Mies ei ollut koskaan aikaisemmin seurustellut, itselläni oli ollut aikaisemmin muutama lyhyt ja huono suhde. Tämän miehen kanssa haluan viettää loppuelämäni. 

Älä lannistu, ei ole mitään syytä mikset voisi vielä löytää rakkautta. :)

Vierailija
131/138 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites tuo Hotelli Vantaa, ootko siellä käynyt katsastamassa tarjonnan? 🤪

Kävin tänä keväänä kolme kertaa, ja kaksi kertaa tarttui mukaan nainen jolla olo jo lapset tehty...toisella kolme, ja toisella kaksi.

Kertoivat tietty vasta luonani.

Ei mitään pahaa heistä, mukavaa olo kanssaan, mutta eivät vakavaan suhteeseen potentiaalisia.

Ap

Oot vuosikausia myöhässä. Turha luulla että nyt löytäisit ikäisesi naisen jolla lapsia ei ennestään ole mutta niitä haluaisi. 

Tämä on ihan todennäköinen skenaario. Jos naisella ei 36-vuotiaana tai siinä likellä ole lapsia, hän on todennäköisesti vela, eikä lapsia haluakaan, kuten allekirjoittanut. Tietysti, aina on olemassa naisia, jotka lapsia haluavat, mutta eivät vielä ap:n ikään mennessä ole löytäneet miestä. Siinä tulee tietysti hirveä kiire ja ne lapset pitäisi pistää pullaksi uuniin mahdollisimman pian tapaamisen jälkeen. Olettaisin, että ap haluaisi ensin seurustella ja sitten ne lapset jossain vaiheessa.

Todennäköisin tilanne on, että ap:n pitäisi jotenkin löytää joko nainen, joka haluaa lapset JUST NYT ja parisuhde kolahtaa heti ensi tapaamiselta oikeisiin uomiin. Tai nainen, joka on huomattavasti nuorempi.

Ison ikäeron parisuhteita on aina, mutta tilastollisesti niitä ei ole paljoa. Tilastollisesti on todennäköisempää, että ap löytää ikäisensä kumppanin.

Myös tilastollisesti fakta on se, että 40-vuotiaita ensi-isiä taitaa olla isistä vain 2%, vai oliko jopa vain 1%. Eli silleen ap, kiire on. Ei voi olla ronkeli, jos haluaa lapsia.

Jos taas EI halua lapsia, velanaisia on olemassa. Jos AP ei halua lapsia eikä lapsiperhe-elämää, ei tietenkään pitä lyödä hynttyitä yhteen lisääntyneiden naisten kanssa. Minäkään lapsettomana en halua isäksi tullutta miestä, vaikka muutoin olisi miten mahtava tyyppi tahansa. On ihan selkeä kynnyskysymys, joka on minulle niin iso, etten voi joustaa siinä.

Toisaalta tuossa iässä osalla naisista lapset saattavat olla jo teinejä, eli muuttavat muutaman vuoden kuluttua jo pois kotoa. Aika harva haluaa tuollaiseen komboon uutta miestä, vaan seurustelu omissa asunnoissa asuen on monella toiveissa. Sitten kun lapset ovat lentäneet pesästä, voi miettiä että olisiko haluja kokeilla yhdessä asumista. Tämä tietysti toimii vain siinä tapauksessa, että ap ei halua omia lapsia.

Vierailija
132/138 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapasin mieheni kun hän oli 36 ja minä 30. Molemmat olimme jo ehtineet vähän luopua toivosta. Mies ei ollut koskaan aikaisemmin seurustellut, itselläni oli ollut aikaisemmin muutama lyhyt ja huono suhde. Tämän miehen kanssa haluan viettää loppuelämäni. 

Älä lannistu, ei ole mitään syytä mikset voisi vielä löytää rakkautta. :)

Älä erehdy liian toiveikkaaksi pelkästään siksi, että joillakin toisilla on sattumalta ollut tuuria. 

Vierailija
133/138 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko kännissä, vai miksi kirjoituksesi on sellaista,jota on erittäin vaikea ymmärtää?

Tuskin kännissä, lienee vain noin keskustelutaidoton ja yksinkertaisesti tyhmä?

Vierailija
134/138 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihda maisemaa, tavalla tai toisella. Uudessa paikassa on helpompi tutustus. Voi vaikka kysellä paikkakunnasta. Eikä tarvitse muuttaa lopullisesti.

Ei auta maisemanvaihtokaan jos kyseessä on allu. Moniongelmavyyhti pitää ensin hoitaa pois alta ja kuntoutua.

Vierailija
135/138 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tapasin elämäni rakkauden, maailman ihanimman naisen kun olin 51. Tämä tunne on kuin teinipojalla, olen niin rakastunut häneen. Yhteistä eloa takana jo 14 vuotta, ja odotan ilolla rauhallisia, yhteisiä eläkepäiviä.

Älä lannistu AP. Kyllä joka koppa kantensa löytää. Joskus silloin, kun sitä vähiten odotat- minä tapasin rakkaani pankkijonossa.

Vierailija
136/138 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tertun onnellinen mies kirjoitti:

Minä tapasin elämäni rakkauden, maailman ihanimman naisen kun olin 51. Tämä tunne on kuin teinipojalla, olen niin rakastunut häneen. Yhteistä eloa takana jo 14 vuotta, ja odotan ilolla rauhallisia, yhteisiä eläkepäiviä.

Älä lannistu AP. Kyllä joka koppa kantensa löytää. Joskus silloin, kun sitä vähiten odotat- minä tapasin rakkaani pankkijonossa.

No nyt allu sitten jonottaa toiveikkaana pankkiin, vaikkei konttorilla saa edes enää juuri mitään palvelua  (parituksesta puhumattakaan). Lisää lainaa ja velkaa tuputetaan korkeintaan ettei velkaorja vaan vapaudu.

Vierailija
137/138 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vain löydy naista... :///

Vierailija
138/138 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa noin puolet kotitalouksista on yhdenhengenkotitalouksia ja niistä yhdenhengenkotitalouksista valtaosa on sinkkuja. eli noin joka kolmas aikuinen ihminen on sinkku.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme