Kiva kun ei naista vain saa. Ikää jo 36 ja kaikki tutut ja ystävät ovat jo löytäneet naisen vuosia sitten, ja perustaneet nyt perheitä. Itse vain kummallisena ikisinkkuna
Kiinnostukset eivät ikinä kohtaa...kun minä kiinnostun, niin nainen ei, ja kun nainen kiinnostuu, niin minä en.
Tinderissä vielä niin naisten markkinat, että sieltä on vaikea mitään potentiaalista edes löytää.
Korona-aikana kaikki oli kiinni myös...välillä tuntuu että juna meni!
Kommentit (138)
Vierailija kirjoitti:
Joo... Ei kannata enää tuossa iässä ottaa naista. Minä otin ensimmäisen pidempiaikaisen hoidon siinä 18 vuotiaana, sitten muutaman vuoden jälkeen sinkkuunnuin ja oli oikein villiä, olis kyllä ollut naisia vaikka joka viikko olis aloittanut uuden suhteen. Olin 24v kun tapasin vaimoni ja nyt oon 37v ja lapset tehty, koti rakennettu jne.
Just. Mä oon sun ikänen. en halua lapsia ja oon velkaantunut pahasti.. enkä oikein pääse elämässä eteenpäin. toisilla on perhe ja elämä ja koti.
En tiedä toisilla on perheitä on talot hienot autot... mitä hittoa.. ite elän yksinäistä erakkoelämää.. ei mulla ole mitään. oon vain yksin.
Vierailija kirjoitti:
Lähde mukaan vapaaehtoistyöhön
Lähde vain aidosta auttamisen halusta. Älä lähde siksi, että odotat palkkioksesi ihmispalkintopokaalia.
Ei se ole helppoa tasokkaalle miehellekään löytää tasoistaan seuraa. Minäkin olen monesti käynyt Tinder - treffeillä pitkän, komean, mukavan ja isotuloisen miehen kanssa, ja sitten he eivät enää ole halunneet tavata uudelleen, mutta olen jättänyt heidät Tinderiin listalle. Siellä ne samat tyypit ovat edelleen. Ja jos olen jonkun poistanut, niin muutaman kuukauden kuluttua se sama tyyppi tulee pinossa vastaan.
Kelpaako sulle ap nainen, jolla on lapsia aiemmista suhteista?
Vierailija kirjoitti:
Mä aina myös kiinnostun miehenä 37v. oon pitkä ja urheilen vähän ylipainoa ja mahaa. mutta ikinä naiset ei oikein vastaa ja suostu tapaamaan mua.. jotain mussa on siis vialla. Ei ole myöskään kavereita joten on aika pahojakin ongelmia.
Allu älä taas rupea jankkaamaan! Kukaan ei jaksa sua. Neuvoa annettu, mutta aina sama ulina. Mee runkkaamaan ittes uneen ennemmin ku ruikutat täällä samaa levyä.
No, jos 36v luulee löytävänsä lapsettoman kumppanin ja vielä sellaisen, mikä on kiinnostava ja samat arvot, niin pitää kyllä aika aktiivinen sosiaalisesti olla ja huippuluokkaa, että löydät haluamasi.
Itse olen myös lapseton lähellä ikääsi ja en minä etsi itselleni lapsetonta miestä, koska ei helpolla löydy sellaista tässä iässä.
Mies voi lisääntyä vaikka 69 vuotiaana mutta naisilla raja alkaa tulla vastaan 35 ikävuodessa.
VIELÄ EHTII kirjoitti:
Mies voi lisääntyä vaikka 69 vuotiaana mutta naisilla raja alkaa tulla vastaan 35 ikävuodessa.
Allu ei halua lapsia ja iäkäs siittäjä siittää riskispermalla, jota kukaan jälkikasvustaan välittävä ei kelpuuta.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka käyn töissä ja urheilen.. en kelpaa ees alimman tason pohja naisille.. miten musta tuntuu ettei mua ole edes olemassa.. tarvin huh apua.
Puhut noin rumasti naisista ja esineellistät ja vielä ihmettelet kun kukaan ei kiinnostu susta? Oot kyllä idiootti. Ei voi muuta sanoa. Kaiken lisäksi olet väkivaltainen sekopää ja vielä seksihullu. Naiset ovat sulle vain reikiä. Parempi että pysyt sinkkuna ja erossa naisista, hullu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka käyn töissä ja urheilen.. en kelpaa ees alimman tason pohja naisille.. miten musta tuntuu ettei mua ole edes olemassa.. tarvin huh apua.
Puhut noin rumasti naisista ja esineellistät ja vielä ihmettelet kun kukaan ei kiinnostu susta? Oot kyllä idiootti. Ei voi muuta sanoa. Kaiken lisäksi olet väkivaltainen sekopää ja vielä seksihullu. Naiset ovat sulle vain reikiä. Parempi että pysyt sinkkuna ja erossa naisista, hullu.
Tällä Allulla on diagnosoitu laaja-alainen kehityshäiriö ja passivis-agressiivinen personallisuushäiriö, väkivaltainen ja perheensäkin hylkäämä kummajainen. Riippuvainen nettipalstailusta ja trollailusta, terapiaa on yritetty tuloksetta. Nuo itsepintaiset, harhaiset sillinhaju- ja muut sairaimmat aloitukset tällä palstalla, niiden takana on aivan varmasti tämä yksi täysin häi riintynyt henkilö.
Mulla töppää aina siihen "sori, ei oo kemiaa". Treffeille siis pääsen ja tinderissä mätsää mutta ei tällainen tavismies ole naisten mieleen 😕
M35
Kaikki mielikuvitusystävät? Ei pitänyt olla yhtään ystävää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä Allulla on diagnosoitu laaja-alainen kehityshäiriö ja passivis-agressiivinen personallisuushäiriö, väkivaltainen ja perheensäkin hylkäämä kummajainen. Riippuvainen nettipalstailusta ja trollailusta, terapiaa on yritetty tuloksetta. Nuo itsepintaiset, harhaiset sillinhaju- ja muut sairaimmat aloitukset tällä palstalla, niiden takana on aivan varmasti tämä yksi täysin häi riintynyt henkilö.
Allu on myös riehunut muillakin keskustelu palstoilla. Täällä välillä pitää taukoa niin varmaan kirjoittelee muualla sillä aikaa. Selvä pakkomielle tuolla on samoista asioista jauhaa vaan. Sanoo että muuttaa tapansa, mutta ei oikeasti tee muuta kuin valittaa. Huomaa siitä että AINA valittaa samoista asioista. Allu olettaa että hänen pitäisi kelvata sellaisena kun on eli seköpäänä joka esineellistää naisia. Ja vielä yrittää naisia jotka ei ikinä kiinnostuisi hänestä ja valittaa nirppanokiksi. Kaikki muut sitten jotka ei Allulle kelpaa on "pohjasakkaa". Ja sitten vielä puheet naisten väkisin ottamisesta. Listaa voisi jatkaa loputtomiin. Loputon ruikutus ja valitus kierre Allulla.
Vierailija kirjoitti:
Mulla töppää aina siihen "sori, ei oo kemiaa". Treffeille siis pääsen ja tinderissä mätsää mutta ei tällainen tavismies ole naisten mieleen 😕
M35
Miksi pitäisi olla supergigolona monikossa naisten mieleen? Eikö 1 nainen kahdensuuntaisella kemialla riitä?
Ala tanssia. Et jää ilman naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Allu on myös riehunut muillakin keskustelu palstoilla. Täällä välillä pitää taukoa niin varmaan kirjoittelee muualla sillä aikaa. Selvä pakkomielle tuolla on samoista asioista jauhaa vaan. Sanoo että muuttaa tapansa, mutta ei oikeasti tee muuta kuin valittaa. Huomaa siitä että AINA valittaa samoista asioista. Allu olettaa että hänen pitäisi kelvata sellaisena kun on eli seköpäänä joka esineellistää naisia. Ja vielä yrittää naisia jotka ei ikinä kiinnostuisi hänestä ja valittaa nirppanokiksi. Kaikki muut sitten jotka ei Allulle kelpaa on "pohjasakkaa". Ja sitten vielä puheet naisten väkisin ottamisesta. Listaa voisi jatkaa loputtomiin. Loputon ruikutus ja valitus kierre Allulla.
Hiukan huvittaa se, että hän pitää itseään välillä komeana, välillä taas kaljamaha on se syy, ettei naisia tule ovista ja ikkunoista. No jos hänelle sanoo, että laihduta se kaljamaha pois, alkaa hirveä urputus siitä, että hänen tulee kelvata sellaisena kuin on, ennemmin on sitten yksin. Ja seuraavassa viestissä ei sitten haluakaan olla yksin. Se noidankehä on loputon :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hiukan huvittaa se, että hän pitää itseään välillä komeana, välillä taas kaljamaha on se syy, ettei naisia tule ovista ja ikkunoista. No jos hänelle sanoo, että laihduta se kaljamaha pois, alkaa hirveä urputus siitä, että hänen tulee kelvata sellaisena kuin on, ennemmin on sitten yksin. Ja seuraavassa viestissä ei sitten haluakaan olla yksin. Se noidankehä on loputon :D
On omasta mielestään komea, mutta ei tajua, että on itse ainoana sitä mieltä ja se pelkkä komeuskaan ei riitä.
Kiinnostusta ei voi pakottaa, se on totta. Mutta se ihastuminen voi tulla ajan kanssa vasta myöhemminkin, kun toiseen ihmiseen tutustuu.