Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiva kun ei naista vain saa. Ikää jo 36 ja kaikki tutut ja ystävät ovat jo löytäneet naisen vuosia sitten, ja perustaneet nyt perheitä. Itse vain kummallisena ikisinkkuna

Vierailija
09.06.2022 |

Kiinnostukset eivät ikinä kohtaa...kun minä kiinnostun, niin nainen ei, ja kun nainen kiinnostuu, niin minä en.

Tinderissä vielä niin naisten markkinat, että sieltä on vaikea mitään potentiaalista edes löytää.
Korona-aikana kaikki oli kiinni myös...välillä tuntuu että juna meni!

Kommentit (138)

Vierailija
41/138 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niistä perheen perustaneista aika moni vaihtaisi osia kanssasi.

Vierailija
42/138 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites tuo Hotelli Vantaa, ootko siellä käynyt katsastamassa tarjonnan? 🤪

Kävin tänä keväänä kolme kertaa, ja kaksi kertaa tarttui mukaan nainen jolla olo jo lapset tehty...toisella kolme, ja toisella kaksi.

Kertoivat tietty vasta luonani.

Ei mitään pahaa heistä, mukavaa olo kanssaan, mutta eivät vakavaan suhteeseen potentiaalisia.

Ap

Mikä näissä naisissa oli vikana? Miksi et halua suhteeseen yksinhuoltajan kanssa, jos hän on kiva ja sinusta kiinnostunut? Yritä elää vähän enemmän tässä hetkessä ja lähitulevaisuudessa, jos jonkun kanssa synkkaa niin käykää kahvilla ja treffeillä ja katsokaa, miten homma etenee ja syveneekö kiinnostus. Ei heti niitä lapsia ja yhteistä loppuelämää tarvitse miettiä. Rentoudu, nautiskele elämästä ja siitä mitä se eteesi heittää!

Mitä järkeä on tuhlata molempien aikaa, jos tietää jo että haluaa itsekin omia lapsia, eikä aio elättää toisen miehen niitä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/138 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin sinkku kuin huonon naisen palvelija. :)

Vierailija
44/138 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos naiset sanoo että oot tosi mukava ja joku löytää susta hyvän puolison itselleen, tarkoittaa se sitä että olet mukava mutta sussa on joku asia pielessä, esim olet lihava ja sinua ei lähdetä edes kokeilemaan vaikka muuten olisit passeli.

Tämä on kyllä ikävää. Ei jaksa oikein yrittää, kun joka ikinen kerta saa pakit.

Just näillä sanoilla.

Ulkonäkö, ulkonäkö, ulkonäkö...

Tervemenoa.

Vierailija
45/138 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No opettelet kiinnostumaan niistä naisista, jotka kiinnostuvat sinusta. Ei kai ne nyt mitään ihan elämänkoululaisia ole?

Miksi oletettavasti kunnollisen ap:n täytyisi kiinnostua pahnanpohjimmaisista suohirviöistä? Kyllä miehenkin pitää tasonsa pitää ja missään nimessä ei saa tyytyä!

Vierailija
46/138 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kaikkea ei voi saada".

Erittäin ärsyttävää fraasi. Kyllä jokainen ihminen tajuaa, että kaikkea haluamaansa ei voi saada.

Vierailija
47/138 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata tyytyä, siitä ei hyvä suhde tule.

Mutta kannattaa miettiä, mistä löytäisi treffikumppanin, jolla olisi samoja elämänarvoja ja kiinnostuksenkohteita. Se ei välttämättä ole tinder tai baari.

Jotain kemiaa täytyy olla ja siinä toki ulkonäölläkin on osansa, mutta kyllä mä ottaisin ja olen ottanutkin laatikkoleukakirurgimiljonäärin sijasta ihan tavallisen miehen, jonka kanssa jutut on natsannut hyvin yhteen ja ollaan toivottu elämältä samoja asioita.

Ps. En ole sitä miljoonaomaisuutta omistavaa exää haikailut, joten kaikille naisille ei merkitse raha tai status, vaikka moni täällä naisettomuutta pohtiva niin uskookin.

Vierailija
48/138 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyppään suoraan tähän. Tämän pv Helsingin Sanomissa aika hyvä juttu " Miksi deittailu ahdistaa eron jälkeen" Ei ehkä ihan sun tapaus, mutta jotain ajattelemisen aihetta vois tästäkin saada?

Vierailija
49/138 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite M35 ja sama tilanne. Tai sama mutta eri. Itse en mitään suhdetta ole etsinyt enää vuosikausiin.

Muuten hyvä mutta ei jaksaisi sitä asiaan liittymättömien jankuttamista että miks oon tämmönen ja semmonen ja tommonen. Ihan kuin osaa ärsyttäisi se kun olen sinkku ns. toistaiseksi.

Vierailija
50/138 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No opettelet kiinnostumaan niistä naisista, jotka kiinnostuvat sinusta. Ei kai ne nyt mitään ihan elämänkoululaisia ole?

Miksi oletettavasti kunnollisen ap:n täytyisi kiinnostua pahnanpohjimmaisista suohirviöistä? Kyllä miehenkin pitää tasonsa pitää ja missään nimessä ei saa tyytyä!

Liian monelle riittää kun saa edes jotain. Avioerotilastoista huomaa.

Vierailija
51/138 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysynnän ja tarjonnan laki pätee tähän, kuten aivan kaikkeen muuhunkin. Ap:n pitää joko yrittää kelpuuttaa ne, jotka kelpuuttavat hänet tai oltava ilman. Ei tuossa oikein muuta voi. Tässä ketjussa ei myöskään ole oikein tullut ilmi, mitä vikaa ap:n naisissa on, ovatko "suohirviöitä" vai eivät.

Vierailija
52/138 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva ajatus virhe tuossa otsikossa heti kärkeen. Ketään ei "saada" vaan kaksi ihmistä saattaa jakaa elämänsä jos siltä tuntuu. Aloitetaan tästä niin ehkä joku näkee sinutkin tasa-arvoisena kumppanina. 

Vierailija
53/138 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole juna vielä mennyt, niinkauan kuin on elämää on toivoa. Joku päivä se elämäsi nainen kävelee vastaan, silloin kun vähiten sitä odotat.

Vierailija
54/138 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysynnän ja tarjonnan laki pätee tähän, kuten aivan kaikkeen muuhunkin. Ap:n pitää joko yrittää kelpuuttaa ne, jotka kelpuuttavat hänet tai oltava ilman. Ei tuossa oikein muuta voi. Tässä ketjussa ei myöskään ole oikein tullut ilmi, mitä vikaa ap:n naisissa on, ovatko "suohirviöitä" vai eivät.

On myös mahdollisuus ruveta kehittämään itseään henkisesti, fyysisesti, sosiaalisesti, ammatillisesti... Tässä ketjussa ap ei ole vielä kertonut itsestään oikein mitään, eikä siitä minkälaisiin naisiin hän ihastuu ja onko ollut kertaakaan pitkässä parisuhteessa. Voi olla ylipäätään vaikeaa löytää neljääkymppiä lähestyvänä miehenä lapsettomia naisia.

Vierailija
55/138 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On parempi vain teeskennellä, että olet tyytyväinen elämääsi. Iloinen sinkku on varmaan puoleensavetävämpi kuin masentunut ja valittava sinkku.

Vierailija
56/138 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

saadaan. kirjoitti:

Kiva ajatus virhe tuossa otsikossa heti kärkeen. Ketään ei "saada" vaan kaksi ihmistä saattaa jakaa elämänsä jos siltä tuntuu. Aloitetaan tästä niin ehkä joku näkee sinutkin tasa-arvoisena kumppanina. 

Katsos vain, palstan vakkari-sana-autistikin löysi viimein paikalle : )

Miten olet voinut?

Vierailija
57/138 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö ton Allun aina tulla ruikuttamaan ja pilaamaan kaikki ketjut spämmäämällä yksinpuheluitaan?

Vierailija
58/138 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niille naisille kelpaa jos on mt ongelmia ja erilainen kun muut kaveriton eikä halua lapsia.? Naiset haluaa vain jonku statusmiehen.

Vierailija
59/138 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka käyn töissä ja urheilen.. en kelpaa ees alimman tason pohja naisille.. miten musta tuntuu ettei mua ole edes olemassa.. tarvin huh apua.

Vierailija
60/138 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä halua lapsia olen 37 v mies ei oo ees kavereita.. niin mitä vikaa minussa sitte on? MIksi juopot sitte kelpaa naisille?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme