Kiva kun ei naista vain saa. Ikää jo 36 ja kaikki tutut ja ystävät ovat jo löytäneet naisen vuosia sitten, ja perustaneet nyt perheitä. Itse vain kummallisena ikisinkkuna
Kiinnostukset eivät ikinä kohtaa...kun minä kiinnostun, niin nainen ei, ja kun nainen kiinnostuu, niin minä en.
Tinderissä vielä niin naisten markkinat, että sieltä on vaikea mitään potentiaalista edes löytää.
Korona-aikana kaikki oli kiinni myös...välillä tuntuu että juna meni!
Kommentit (138)
No sanotaan nyt suoraan: oot LUUSERI
Ja tuut aina oleen luuseri -
ELLET MUUTA KÄYTÖSTÄS
Ronkelit runkkaa. Varmaan ymmärrät yskän.
Mitä pidempään sitä satujen prinsessaa etsit, sitä kauemmin runkkaat.
Tuossa sun iässä on varsin vaikeaa löytää lapsetonta sinkkua. Ne kaikki hyvät on jo varattuna ja niistä myös pidetään kiinni. Sitten toisella kierroksella olevat naiset saattaa hyvinkin olla aika katkeria ja kyynisiä persoonia. Joten jotain kompromisseja sun on pakko tehdä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites tuo Hotelli Vantaa, ootko siellä käynyt katsastamassa tarjonnan? 🤪
Kävin tänä keväänä kolme kertaa, ja kaksi kertaa tarttui mukaan nainen jolla olo jo lapset tehty...toisella kolme, ja toisella kaksi.
Kertoivat tietty vasta luonani.
Ei mitään pahaa heistä, mukavaa olo kanssaan, mutta eivät vakavaan suhteeseen potentiaalisia.Ap
Mikä näissä naisissa oli vikana? Miksi et halua suhteeseen yksinhuoltajan kanssa, jos hän on kiva ja sinusta kiinnostunut? Yritä elää vähän enemmän tässä hetkessä ja lähitulevaisuudessa, jos jonkun kanssa synkkaa niin käykää kahvilla ja treffeillä ja katsokaa, miten homma etenee ja syveneekö kiinnostus. Ei heti niitä lapsia ja yhteistä loppuelämää tarvitse miettiä. Rentoudu, nautiskele elämästä ja siitä mitä se eteesi heittää!
En mäkää kelpaa naisille yksinäinen ikisinkku 37 v mies.
Onko tässä mitää järkee. ? Ei naisille kelpaa kaveriton yksinkertainen.. tyhmä ja sekopää.
Naisille kelpaa komea status mies. joka on hoitanu asiansa. ei oo sössiny asioita ja tehny paskaa.
Allu ehti jo tulla pilaamaan tämänkin ketjun...
Sama mutta olen 34-v nainen. Koskaa ei kiinnostukset kohtaa. Saisin kyllä varmasti miehen mutta sellaisen joka ei itseäni kiinnosta ja jonka kanssa ei minun mielestä ole lainkaan kemiaa. Ne miehet kuitenkin kiinnostuvat minusta. Kun taas itse kiinnostun jostain miehestä niin he eivät kiinnostukaan minusta. Taidan jo luovuttaa.
Ymmärrän hyvin ettei naisia kiinnosta mies joka kirjoittaa naisen saamisesta. Ei naista saada. Ei nainen ole tavara.
ihan hyvä kun ap on yksin.Ei siitä ole parisuhteeseen tolla arvomaailmalla.
Hanki työ josta maksetaan parempaa palkkaa, niin moni muukin mies on tehnyt naisen saamiseksi.
Mä aina myös kiinnostun miehenä 37v. oon pitkä ja urheilen vähän ylipainoa ja mahaa. mutta ikinä naiset ei oikein vastaa ja suostu tapaamaan mua.. jotain mussa on siis vialla. Ei ole myöskään kavereita joten on aika pahojakin ongelmia.
Ei ne naiset nyt niin ihmeellisiä ole. Ihan kuin et yksin pärjäisi uli ukko.
Mitähän mussa on vialla.. ? Olenko liian vanha vai enkö halua lapsia.?
Huonohkossa parisuhteessa pidempään olleena ja ero mielessä tuntuu etten seuraavassa suhteessa edes vaatisi kummoisia. Jos on suurin piirtein fiksu työssäkäyvä ihminen, joka osaa keskustella ja olla empaattinen niin se riittäisi. Ihan sama jotkut statukset ja rahat.
Vierailija kirjoitti:
Ai kysyt meiltä että etkö halua lapsia? :D Alan ymmärtää, miksi et löydä ketään.
Vaihda maisemaa, tavalla tai toisella. Uudessa paikassa on helpompi tutustus. Voi vaikka kysellä paikkakunnasta. Eikä tarvitse muuttaa lopullisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai kysyt meiltä että etkö halua lapsia? :D Alan ymmärtää, miksi et löydä ketään.
Niin kerrohan se sitten? Miksi pitäisi haluta lapsia kun ei kiinnosta. Jos en kelpaa niin en kelpaa.
Mulla ei ole itsellä kavereita. mitää sosiaalisia juttuja. Olen töissäki vain yksin. Ihmiset jotenki välttelee mua en tiedä miksi. En tule kai ihmistenkaa toimeen. On masennusta.- mt ongelmia en halua lapsia.. tuntuu ettei mitenkää kelpaa naisille.. paljon on velkaakin.
Vierailija kirjoitti:
Oo onnellinen. Kahden lapsen niamisissa olevana isänä olisin mielummin vielä vapaa kuin taivaan lintu.
Koskaan ei olla tyytyväisiä. Kaikkea ei yleensä saa. Jotain olet sinäkin hakenut kun olet siitä ihanasta vapaudesta luopunut?
Liuseri