Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiva kun en ole vieläkään päässyt yli naisesta johon ihastuin 12 vuotta sitten...Nykyään hänellä on mies ja kaksi lasta, minä olen yksin ja olen katkera siitä mitä ei ollut

Vierailija
08.06.2022 |

Miksi elämäni rakkaus ei valinnut minua?
Miksi joudun elämään elämäni yksin, tai sitten tyytymään naiseen joka ei ole elämäni rakkaus...Salaa tästä ensimmäisestä haaveillen.

Miksi elämä on niin julmaa?

M35

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suksi kuuseen ääliö. Sinä olet evoluution umpikuja, ja ihan hyvä niin.

Vierailija
2/35 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako olla katkera?

[  ] - Kyllä kannattaa

[  ] - Ei kannata

[  ] - En osaa sanoa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän löysi itselleen sopivan miehen.

Pidän peukkuja, että sinäkin löydät. 

Vierailija
4/35 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tarve tuollaiseen ilkeilyyn? Mahdatko olla itse yhtään sen parempi?

Vierailija
5/35 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ihmettelen edelleen, miksi mua rumempi mies ei kelpuuttanut minua.

Vierailija
6/35 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä alkaa jo olla kauhuelokuvan aineksia tosielämässä. Narsisti ei päästä irti ja vainoaa....... 

Vierailija
7/35 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihastumiset on vaikea paikka,mieti että olet pikemminkin ihastunut omaan mielikuvaan naisesta ja unelmien mielikuvitus suhteeesta. nainen saattaa oikeasti olla tylsä, nalkuttaa kotona tms. mieti realismia, mitä ihmiset on.nainen ei ollut sua varten.yritä aktiivisesti katsella vapaita naisia, jossain deittisivul ja yritä jutella niiden kanssa.niin saat  käsitystä minkä tyyppisiä naisia on tarjolla.ehkä ihastut uudelleen.

Vierailija
8/35 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ajattle Ap millaisessa paineessa ja taakan tuo nainen, johon olet (ollut) korviasi myöten ihastunut olisi sinusta saanut, jos koko sinun elämäsi ja sen mielekkyys on vain hänen varassaan. Maailma on täynnä naisia ja miehiä ja jokunen on heitäkin jotka ovat jotain tältä väliltä. En itse ole ollut parisuhteessa ja olen Ap sinua vanhempi mutta vielä en ole ajatellut luopua siitä haavessta ja unelmasta, että vielä joskus olisin.  Rajoittuneessa mielessäni toisinaan aattelen, eettä saattaisin Hänelle (tulevalle parisuhdekumppanilleni) olla  vähän parempi kumppani siksi, että oma elämäni on kunnossa ja järjestyksessä ilmankin häntä. Mutta ei yksinolo ja sinkkuna olo ei tietenkään yksin tee minusta parempaa mutta tuksin huonompaakaan. Sekä sinkkuna että parisuhteessa oloissa on kumpaisessakin puolensa. Siksi kannattaa yrittää iloita ja nauttia enempi siitä jossa juuri parhaillaan on. 

Vierailija
9/35 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäsi rakkaus ei huolinut sinua, koska olet hidas ja uliset. Mutta 35-vuotiaalle miehelle elämä ei ole ollenkaan julmaa. Pörhistele sulkiasi ja terästä katsettasi. Kedolla keikkuu kohta neito ihan sinua varten. Nyt valmiina!

Vierailija
10/35 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sunhan pitäisi olla tyytyväinen, että se ei tyytynyt suhun, koska se ei rakastanut sua. Ikävämpää sun kannalta olisi, jos olisit rakkaudettomassa parisuhteessa.

Vierailija
11/35 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olitko vain ihastunut vai kerroitko tunteesi? Seurustelitteko? Mikäli kyllä ja ero tuli, niin sille lienee ihan oikea ja hyvä syy?

Vierailija
12/35 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama. Rakastuin 15v sitten mieheen, joka ei mua huolinut. Nyt hän on naimisissa jo toiseen kertaan. En millään pääse siitä yli vaan ajattelen häntä yhä. Mutta en ole katkera vaan toivon hänelle kaikkea hyvää.

Vierailija
13/35 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rumasti sanottu,mutta samaa mieltä noin periaatteessa. Joustavuus ja mukautuvuus on elämässä tärkeimpiä ominaisuuksia, ilman niitä ihminen on umpikujassa.

Elämä on jatkuvasti muutoksessa, ja ap voi muuttaa oman tulevaisuutensa. Luultavasti rakastuisit johonkin toiseen paljon syvemmin, mutta ensin on päästettävä irti lapsellisesta pakkomielteestä. Tunteesi ei ole rakkautta, vaan pakkomielle jostain jota ei ikinä ollut

Vierailija
14/35 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene psykiatrille. Et ole normaali ihminen. Vähintään luonnevikainen. Oliko kasvatuksesi niin karmea?

Vierailija
15/35 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paha. Itse ulisin 8 vuotta yhden miehen perään. 12 vuotta on jo rikollista sua itseä kohtaan. Mieti siltä kannalta, että ei hän todennäköisesti olisi kuitenkaan ollut niin ihana kuin mitä hänestä olet vuosikausia unelmoinut.

Vierailija
16/35 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on just tollasii

Vierailija
17/35 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oot mun ex, niin voin sanoa että pidin susta ihan älyttömästi, mutta niitä huumeita en voinut sietää.

Vierailija
18/35 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä alkaa jo olla kauhuelokuvan aineksia tosielämässä. Narsisti ei päästä irti ja vainoaa....... 

Mistä kohtaa sait käsityksen, että ap vainoaa tai on narsisti? Narsisti haluaisi kostaa ja tuhota exänsä uuden suhteen.

Vierailija
19/35 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko teillä oikea suhde vai oliko se nainen joku etäihastus?

Vierailija
20/35 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet on just tollasii

Millasii?

Uskollisia? Yhden miehen naisia? Tietävät mistä pitävät ja pysyvät siinä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi