Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi teki ekan kerran aloitteen suihinottoon?

Vierailija
08.06.2022 |

Siis että munaa suuhun. Pyysikö mies vai aloittiko nainen oma aloitteisesti homman?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat ottaneet aina omatoimisesti munan suuhun.

Vierailija
2/28 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä (n36) kysyin mieheltä luvan ja sen saatuani sitä laatua on riittänyt. Ihan parasta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tein aloitteen, kysyin luvan.

AikN

Vierailija
4/28 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki naiset aina itse alkaneet ottamaan suihin.

Vierailija
5/28 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä kyllä muista yli 20 vuoden takaisia asioita. Molemmin puolin ollaan alusta saakka suuseksiä harrastettu, joskus pyydän puolisoa imemään ja joskus hän ottaa minut suuhunsa pyytämättä. Mutta vain kerran olen saanut tulla hänen suuhunsa.

Vierailija
6/28 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se on huono asia jos nainen tekee aloitteen?

Vierailija
7/28 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

M44 kirjoitti:

Enpä kyllä muista yli 20 vuoden takaisia asioita. Molemmin puolin ollaan alusta saakka suuseksiä harrastettu, joskus pyydän puolisoa imemään ja joskus hän ottaa minut suuhunsa pyytämättä. Mutta vain kerran olen saanut tulla hänen suuhunsa.

Miltä tuntui tulla suuhun? Haluaisitko uudestaan?

Vierailija
8/28 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pyysin kokeilemaan 69:ä. Sitä ennen olin totuttanut tyttöystävän  siihen, että nuolen hänen pilluaan. 69  oli luonnollinen jatko. Vaimosta tullut pätevä suihinottaja ja ottanut mielellään loppuun asti. 

Vierailija
9/28 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M44 kirjoitti:

Miltä tuntui tulla suuhun? Haluaisitko uudestaan?

No, sehän tuntui upealta, mutta sperma tuli niin paineella että se meni puolisolla nieluun ja tuli nenästä ulos. Leikit loppui siltä kertaa siihen, enkä oo kehdannut uudestaan pyytää ja oon sitten aina tullut pilluun tai pyllyyn. Jokin aika sitten tuli asiasta puhetta, että joskus olisi kiva laukoa muuallekin ja tulla suuhunkin uudestaan, hän ei sitä tyrmännyt, joten ehkäpä saisi uudestaankin joskus kokeilla.

Vierailija
10/28 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaa kertaa en muista, eronnut N olen. Kysyn aina ennalta: Saanko. Onneksi ei ole kieltäydytty

Vierailija
11/28 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin tapaillut nykyistä naistani muutaman kerran, harrastimme seksiä. Lopussa otti suihin ja nieli. Koska eka kerta kun kukaan niellyt oli olo hiukan hämmentynyt. Nyt koen todella hyviä tunteita kun laukean. Ei tarvitse miettiä mihin ruikkii ja tietää odottaa että kalua nuollaan vielä senkin jälkeen.

Vierailija
12/28 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitteen olen aina tehnyt ja tulen aina tekemään. Aikuinen Nainen

Vierailija
13/28 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekalla kerralla, on melkoinen riski miehelle tehdä aloite suihinottoon. Monet naiset eivät tykkää suihinotosta, ja antaa se muutenkin aika tökerön, tai jopa ällöttävän, kuvan miehestä joka pyytää ensimäisellä kerralla naiselta, että ota multa suihin. Sen sijaan jos nainen lähestyy kasvoillaan kalua jota hyväilee käsillään, voi mies yrittää lukea tilannetta, ja mahdollisesti sanoa jotain tyyliin "saat kyllä pussata sitä jos haluat" tms.

Vierailija
14/28 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse mursin jään ottamalla kalun käteeni ja vetämällä esinahan taakse ja kysymällä: Saanko maistaa?

Vierailija
15/28 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes aina ovat oma-aloitteisesti ottaneet suihin nautinnollisen nuolemisen jälkeen. En ole koskaan pyytänyt erikseen. 

Vierailija
16/28 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat ottaneet aina omatoimisesti munan suuhun.

Sama, paitsi yhden 5kk suhteen aikana nainen aina kysyi ensin saako ottaa suihin. Muut ovat taas alkaneet hommiin mitään kyselemättä. Koskaan en ole itse pyytäny suihinottoa.

Vierailija
17/28 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähes aina ovat oma-aloitteisesti ottaneet suihin nautinnollisen nuolemisen jälkeen. En ole koskaan pyytänyt erikseen. 

Ei se kyllä valitettavasti aina mene noin. Jos mies antaa mulle suuseksiä orgasmiin asti, niin olen sen jälkeen niin tyydytetyssä tilassa, että en halua ottaa suihin. Sen sijaan, jos mies lopettaa ennen laukeamistani, olen niin kiimainen, että otan mielelläni suihin ja nautin siitä. 

Vierailija
18/28 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se kyllä valitettavasti aina mene noin. Jos mies antaa mulle suuseksiä orgasmiin asti, niin olen sen jälkeen niin tyydytetyssä tilassa, että en halua ottaa suihin. Sen sijaan, jos mies lopettaa ennen laukeamistani, olen niin kiimainen, että otan mielelläni suihin ja nautin siitä. 

Sama meilläkin. Nuolemisen jälkeen nainen haluaa aina munaa sisään. 20 vuoden aikana ainoastaan kerran nainen on ottanut suihin nuolemisen jälkeen.

Nainen taas pitää paljon suihinottamisesta ja ottaa välillä, niin että pitää itse vaatteet päällä ja se tarkoittaa että haluaa että laukean suuhun ja ei halua panemista/nuolemista itse.

Vierailija
19/28 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tein aloitteen. Siis kysyin saanko ja sain luvan...

Vierailija
20/28 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama meilläkin. Nuolemisen jälkeen nainen haluaa aina munaa sisään. 20 vuoden aikana ainoastaan kerran nainen on ottanut suihin nuolemisen jälkeen.

Nainen taas pitää paljon suihinottamisesta ja ottaa välillä, niin että pitää itse vaatteet päällä ja se tarkoittaa että haluaa että laukean suuhun ja ei halua panemista/nuolemista itse.

Se kun nainen vaatteet päällä alkaa ottamaan suihin on sillä tavoin mahtavaa, että ei tartte pidätellä, vaan voi ihan vapaasti nauttia ja laueta suuhun. Muuten suihinotossa pitää yleensä himmailla kun on se tunne, että tämä on vain esileikkiä jonka kuuluu johtaa yhdyntään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi