Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

vein juuri vauvani 10kk ekan kerran yökylään

Vierailija
14.10.2006 |

nukutin tytön mummon ja papan luokse (asuvat 2km) päässä ja tulin nauttimaan yksinäistä iltaa ja mieheni kanssa kahden keskeistä aikaa, kunhan hän puolen yön aikaan tulee kotiin reissusta. Aamulla saadaan nukkua pitkään ekan kerran sitten tytön syntymän. Silti on jotenkin huono omatunto ja koko ajan vahtaan puhelinta, että mummu soittaa ettei tyttö nukukaan vaan kiljuu täyttä kurkkua tms.

Olenkohan itsekäs?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vietä mukava ilta itseksesi ja miehesi kanssa. Etköhän ole ansainnut sen! Vanhempasi ovat hoitaneet lapsia ennenkin, kyllä he yhden yön jaksavat varmasti vaikka päällään seisten.

Hauskaa illanjatkoa!

Vierailija
2/8 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just luin yhdestä kirjasta, ettei lasta sais antaa muitten hoitoon pahimpaan eroahdistusikään eli 9-10 kk ikäisenä. Normaalille vauvallekin koettelemus, herkällä katastrofi. Ja nää on sen proffan sanat. Mitäs kysyit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toimii varmasti hyvin kun isovanhemmat noin lähellä. Ja sinähän nukutit itse lapsen, joten hän tuskin huomaa mitään eroa normaaliyöhön.

Toisaalta meidän esikoinen yli 2 v. enkä vielä ole millään hennonut päästää häntä yöksi mihinkään.

Vierailija
4/8 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kaksi lasta ja molemmat ovat ihan 2kk:n ikäisestä olleet aika ajoin yökylässä. Myös itse olen vauvasta asti ollut yökylässä mummulassa ja ihan terve ja hyvinvoiva aikuinen minusta on tullut :)

Vierailija
5/8 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai onko teillä vauvat nukkuneet yöt syömättä? En ihan käsitä, miten muuten jo parikuinen voisi mennä yökylään. Huh, minä kun olen potenut huonoa omaatuntoa siitä, että vien vauvan makkariin nukahtamaan itsekseen...

Vierailija
6/8 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin hätääntyisin jos mies ei olisi aamulla vieressä kun herään, jos en tietäisi että on lähtenyt esim. töihin tai keittiöstä ei kuulu kolistelua.

Vierailija
7/8 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme uskonto tämä äitiys, kun pitää tällä tavalla todistaa uskoaan ja latoa näitä uskonkappaleita täällä AV:lla.

Tähän ketjuun ei mitenkään liity 2kk vanhan yöimetykset kun kyse oli 10kk ikäisestä. Vauva ei mene rikki eikä sairastu skitsofreniaan yhdestä työstä isovanhempiensa luona. Eroahdistus ei tapa vauvaa yön aikana. Vauvasta ei tule masentunut vauva.

Yrittäkää hyvät ihmiset erottaa kaksi asiaa toisistaan: Satunnainen yökyläily ja heikosti kehittynyt kiintymyssuhde.

Ap, sulje tietokone ja tee jotain mukavampaa kuin näiden juttujen lukeminen on!

Vierailija
8/8 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yösyöttämiset sujui myös muilta. Minusta siinä ei todellakaan ole mitään pahaa jos lapsi saa vauvasta asti olla läheisten ihmisten kanssa, muidenkin kuin omien vanhempien.