Miksi nykynaisilla ei ole vyötäröä?
Noitakin missejä kun nyt katsoo, kaikki omenavartaloisia ja tasapaksuja.
Monena vuotena nyt ollut omenavartaloisia ja lyhyitä missejä, eikö Suomessa enää ole kapeavyötäröisiä naisia ollenkaan?
Kommentit (181)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kun näen nälkiinnyttämällä ja itsekurituksella rakennetun ihmisvartalon niin tulee mieleen että onko mieli kestänyt ehjänä rääkissä (esim. syömishäiriöt) ja myös henkilön arvomaailman tyhjyys.
Piti ihan ääneen nauraa. Arvomaailma tyhjyys, varmaan juu. :D
nälässä olo ja hikitreenaaminen elämäntapana- ulkonäön takia! onpa hiton syvällistä???????
Ei anna vatsalaukun venyä, niin normaalit ruuat voi syödä. Ja ruokailujen välissä pitääkin tulla pieni nälkä. Hyvän kropan saa aika vähällä, kun on aktiivinen arki ja ruokailut kunnossa, eipä siihen poppaskonsteja tarvita.
Kiitos tästä, opettelen tätä ahmimisen jälkeen. Normaalit ateriakoot, ei santsata ylettömästi korkeintaan kerran, ja sitten taas odotellaan seuraavaa ruokakertaa ja sitä että tulee nälkä.
Pahimpina aikoina ahmin koko ajan ja siinä lihoo kyllä
nyt käyn aamulla 30min hikilenkillä ennen aamupalaa ja sen jälkeen kevyt aamupala. lounaaksi kevyt salaatti. illalliseksi joku ruokaisa soppa tai vaikka spagetti bolognese ( tomaattipohjainen kastike ) ja vähän juustoraatetta.
Ruokailun monipuolistaminen ja normalisointi kattaa myös herkkujen välttelyn: ei sipsejä, karkkia, keksejä , leivonnaisia, turhia kahvitteluja, jätskejä, tacoja wrappeja, pizzoja jne.
Hyvää vähärasvaista perusruokaa maltilla ja arkiliikuntaa, ja kun aikaa varaa kuukausia, alkaa tuloksia tulla.
Nim. mahdun jo yhtä kokoa pienemään vaatekokoon!!!!!!!! JEEEEE! :)
Katkera, yksinäinen miestoimittaja näyttää naisvihaansa, kun tietää, ettei enää pilluja näe kuin kuvissa.
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö ihmetellä? Muistatko miltä herkkuhyllyt näytti 70- ja 80-luvuilla? Entä miltä näyttää nyt? Niinpä... 70-luvulla suurta herkkua oli vanilijajäätelö, sitä sai vain sunnuntaisin. Nyt vedän suklaalevyn päivässä.
Juuri tämä. Suomessa jokaisessa ruokakaupassa eines, herkuttelu jäätelö ja karkkihyllyt ovat huumaavaan pitkiä ja runsaita! kenelle näitä oikein tehdään?? lasten ei ole hyvä niitä syödä eikä aikuistenkaan.
Väen vängällä lihotetaan kansaa kun sokerijuurikasta viljellään paljon.
sipsit joita ennen rakastin ovat kaikista pahimpia, pelkkää upporasvaa ja sen kun yhdistää kermaviilidippiin saa hetkessä ylipainoa itselleen. sipsit on megapussin kokoa ja monet sinkut rouskuttavat niitä yksin ! itsekin tein niin. oikeasti niitä kuuluisi napostella kourallinen ja jättää siihen kuka siihen pystyy?
vaikka vastuu on itsella painonhallinnasta, niin kyllä meidän yhteiskunta myös tuppaa pikaruokaa mainoksissa ja kaupoissa herkkuja jatkuvalla syötöllä. pitää olla tosi hyvä itsekuri ja tavoitteellisuus hommassa että pystyy välttelemään karikot. ehkä aikuisten herkkukarkkipäivä olisi hyvä olla olemassa :)
Missikisoissa etsitään uusia malleja muotibisnekseen.
Monet muotisuunnittelijat ovat homomiehiä.
Malleiksi pitää valita naisia, joita muotisuunnittelijat pitävät kauniina.
Äidilläni oli nuorena hyvin hoikka vyötärö. Sen takana olivat niinkin ihmeelliset asiat kuin syömättömyys, täysi treenaamattomuus (=ei lihaksia eikä ruokahakua) ja satunnainen tupakointi ruokahalun kitkemiseksi. En ole kysynyt, onko käyttänyt lisäksi vielä korsettiakin, mutta ihan mahdollista on, kun kuvia katsoo.
Toinen syy siihen miksi meillä on tämä herkutteluilmapiiri, on se, että meillä on pitkä ja kylmä talvi jolloin kasviksia tuotetaan vähemmän ja niitä on saatavilla vähemmän. kuvittele söisitkö Kreikassa talven 15asteessa melonipalasia vai mieluummin suklaata.
tälle sijainnillehan emme voi mitään mutta se on hyvä tiedostaa että sekin vaikuttaa, raaka-aineita on heikommin saatavilla kuin muualla maailmassa.
talvella onkin hyvä tehdä juureksista patoja ja keittoja. ja pitää herkkupäivää silloinkin, jos herkkuja tekee mieli
itse olen ollut ilman herkkuja nyt 3-4viikkoa ja huomaan ,että niiden kaipuu alkaa tyyntyä. hyvä tee hunajatilkalla maistuu ihanan makealta, en tarvitse makeanhimoon 300gr makeispussia.
:)
Vierailija kirjoitti:
Miten viitsitte tälläista aihetta jauhaa ja jankata. Huohhhh
Miten itse et löydä aiheeseen mitään sanottavaa??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mikset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on helppo läyskyttää mitä tahansa nimettömänä. Sanokaa kasvotusten naisystäville samaa jos kantti kestää. Minulla ei ole mitään sanottavaa ja oikeutta haukkua kenenkään ruumiinrakennetta. Antakaa ihmisten olla.
Vierailija kirjoitti:
Katkera, yksinäinen miestoimittaja näyttää naisvihaansa, kun tietää, ettei enää pilluja näe kuin kuvissa.
Totta kai tällainen mies on katkera, mutta miehiä arvosteleva naistoimittaja on puolestaan jotain ihan muuta, voimaantunut, ihana ja uhkea, todellinen nainen isolla n:llä joka ei miehiä tarvitse!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on helppo läyskyttää mitä tahansa nimettömänä. Sanokaa kasvotusten naisystäville samaa jos kantti kestää. Minulla ei ole mitään sanottavaa ja oikeutta haukkua kenenkään ruumiinrakennetta. Antakaa ihmisten olla.
Hei päivänsäde, Kiitos kommentistasi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pötkylän malliset bersejalkaiset gääbiönaiset 😂😂🤣🤣😭😭😭
Olethan itse niin katseenkestävä!
En ole, joten minulla on varaa sanoa mitä vain. 😂😂
Tottakai olet! ;) Älä vähättele itseäsi.
Miesten vyötärö on siellä navan alla. Tiedättehän, vyö siellä lähellä kusirajaa, pallo sen päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on vyötärö 65 cm ja lantio 95 cm
T. Nainen 27 v[/quoteJep, niin oli minullakin sinun iässäsi. Nuorena se on helppoa.
Ei se ole iästä kiinni. Itse oon ollu kokoa 36 parikymppisestä lähtien ja mulla on kolme lastakin. Geeni, treeni ja ruokavalio. Siinä se!
N47
Ei ole iästä kiinni. Oon kokoa 34-36. Tässä iässä on vaan laskettava tarkkaan kulutuksen määrä, koska muuten paino alkaa heti nousta. Liikun myös. Mulle tärkeintä on terveys, koska en halua elintapasairauksia, koska hoidan niitä työkseni.
N42
En ole koskaan ollut tiimalasivartalon kannattaja. Minusta kaunein vartalo on balettitansijoilla.
Vierailija kirjoitti:
Tämän kyllä huomaa vaatteiden malleissakin. Mulle farkut kinnaa tosi usein lantion/pepun kohdalta silloin, kun ovat vyötäröstä sopivan napakat. Jos haluaa sellaiset jotka mahtuu lantion kohdalta hyvin päälle, vyötäröstä on sitten liian löysät. Tämä on ongelma miltei kaikilla farkkumerkeillä. Pitäisi vissiin olla muodoton, suora kroppa, niin jo istuisi paremmin.
No minä olen muodoton ja suora enkä löydä millään istuvia farkkuja. Vyötäröstä sopivat on reisistä liian suuret, ja reisistä sopivat on vyötäröltä liian pienet.
Vierailija kirjoitti:
Johtunee siitä että tasapaksuiset naiset ovat lisääntyneet enemmän kuin tiimalasiset. Äidilläni on tiimalasi, itselläni on tiimalasi ja niin on tyttärellänikin.
Mullakin on tiimalasi, käytän sitä shakinpelaamisessa.
Pitääkö ihmetellä? Muistatko miltä herkkuhyllyt näytti 70- ja 80-luvuilla? Entä miltä näyttää nyt? Niinpä... 70-luvulla suurta herkkua oli vanilijajäätelö, sitä sai vain sunnuntaisin. Nyt vedän suklaalevyn päivässä.