Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomalaisten terroristien verkosto, joka ulottuu vähintään vuosikymmenien taakse

Vierailija
08.06.2022 |

Heidän tekojensa pääpiirteet ovat kidutus ja ihmiskauppa. Minä jouduin kohteeksi korkeintaan 4-vuotiaana. Ensimmäiset selvät muistot siitä on, kun olin 4-5-vuotias, mutta olen päätellyt, että olin nuorempi. He käyttävät huumausaineita ja ehkä ECT:tä niin, että uhri saa poikkeuksellisia kykyjä, kuten säveltäminen ja sanoittaminen, insinöörialoihin liittyvät kyvyt, poikkeuksellinen ja poikkeuksellisen nopea hahmotuskyky... Sitten he harjoittavat ihmiskauppaa. Uhrille jää aivovamma ainakin näköhermoon, masennus, sympaattisen hermoston oireet, näkökentän muut oireet, ahdistus...

Tilanteen alkamisesta häviää kaikki muistot. Huumauksen alaisena saa todella voimakkaita kipuja ainakin päähän. Samalla kokee fyysistä ja verbaalista väkivaltaa. Tunteet heittelevät, näköaisti katoaa, on tajuttomuutta, ajantaju katoaa... Sitä ei kerrota, ketä he ovat tai milloin tai miten pääset pois. Se täyttää ihan jokaisen kidutuksen tunnusmerkin. Siitä saa amnesian eli ei ole mitään mahdollisuutta estää seuraavaa kertaa. Revitään hiuksista tai potkitaan selkään 4-vuotiasta, seksuaalista väkivaltaa, itketetään murrosikäistä toistuvilla seksijutuilla, huumataan aikuisena yökerhossa, kampataan lattialle, ei päästetä poistumaan heidän luotaan, seksuaalista väkivaltaa, käydään käsiksi yliopistolla ryhmätyötilassa, laboratoriossa, tilassa, johon on pääsy kortilla vain henkilökunnalla, illalla harjoitustilassa, työpaikalla, "kaverien" kotona, omassa kodissa...

Sitten he porukalla huutelevat ja vihjailevat asiasta, kun et muista. Itselläni muisti palasi koronaviruksen ja eristysten takia, kun viimein vältin väkivallan pitkäksi ajaksi.

Nämä persenaamat omivat kaikki toisen ihmisen työt ja kuljeskelevat ylpeinä työpaikoilla, yliopistolla... koska he ovat mukana jossain ja voivat tuntea itsensä paremmaksi. Ylemmyydentuntoa lisää lain yläpuolella oleminen. Mukana on musiikkiala, poliitikkoja, korkeakoulun henkilökuntaa ja ihan miltä tahansa alalta ihmisiä.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi