mitä tarkoittaa "Tia sä oot liikaa"
liikaa mitä ?
Läsnä / tässä sängyssä / muu?
Voitteko auttaa, kun en vaan ymmärrä. https://www.is.fi/viihde/art-2000008866718.html
Kommentit (264)
Vierailija kirjoitti:
Luulisi oikeasti, että ois jo kumppani plakkarissa. Siksi ihmettelen koko juttua. Olin yllättynyt, kun tajusin, että hän on sinkku. Miten hänen kaltaisensa nainen VOI olla sinkku? Yleensä tasokkaat naiset pääsevät sinkkuudestaan nopeasti.
Annoit lopussa selityksen omaan kysymykseesi.
Vierailija kirjoitti:
Aika harvan miehen itsetunto kestää (kaunista ja vahvaa) naista.
Miten tämä liittyy Tinzeen? :D
Olen aivan erityylinen kuin Tinze, mutta minustakin monilla miehillä on aika huono itsetunto ja riittämättömyyden tunne.
Näyttävä nainen joka on vielä pätevä omassa skenessään voi olla liikaa monille miehille.
Ehkä tuo nyt oli Tinzeltä vain vähän paremmin verhoiltu humblebrag.
Voi jumalauta, kun saamistaan sänkypuheista pitää marmattaa... jos kyseessä on yhden yön juttu, niin et sä mitään "kultaa-aah" kuiski sinne sänkykaverin korvaan. "X oot mahtava/kaunis" ei myöskään kuulosta omaperäiseltä.
Ite ainakin jtn välillä höpötän, koska se parantaa omaa fiilistä. En yhden yön juttuja tosin harrasta, joten tyttöystävä niitä juttuja joutuu kuuntelee.
Tuon lauseen tarkoituksena on ollut saada mainosta kyseiselle julkisuudesta elävälle henkilölle. Tuollaisella provosoi alla tyylillä sitä saa. Onnistunut julkisuustemppu.
Kummallinen tyyppi kun hakeutuu lehtiin huutelemaan seksielämästään
Liikaa persettä. Sitä se tarkoittaa.
Mä haluaisin nyt kuulla jotain ihan oikeita lukuja tästä. Eli moniko Tinzen seksikumppaneista on sanonut tämän että on liikaa? Onko lukuun laskettu myös kaverit jotka ovat Tinzen leuhkimisia kuullessaan todenneet, että nyt tuli vähän liikaa informaatiota.
Suomalainen mies hakeutuu pleikkarin ja netin ääreen jos nainen haluaa seksiä kahdesti päivässä joka päivä. Tällainen nainen on liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Uskon hänen tajuavan kyllä mitä miehet sillä tarkoittavat. Tarkoitus on vähän kiertotietä kehua itseään.
Luulen, että tämä kirjoittaja on asian ytimessä.
Se tarkoittaa vaan sitä että tinzen hanurissa on vaan liian leveät palkeet ja liikaa näppäiltävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskon hänen tajuavan kyllä mitä miehet sillä tarkoittavat. Tarkoitus on vähän kiertotietä kehua itseään.
Luulen, että tämä kirjoittaja on asian ytimessä.
Palstalla kaikkein pahantahtoisin tulkinta voittaa. Aina.
En jaksa lukea, koska jo otsikko kertoo tämän olevan Tinzen julkinen ilmoitus miten mahtava hän on sängyssä ja odottaa yhteydenottoja kuumaakin kuumemmilta uroksilta lemmin tiimellyksiin. Onhan näin jotain käsittämättömän upeaa sängyssä.
Takaapäin nussiessa tinzen pakaroiden päälle voi kattaa vaikka buffet pöydän.
Vierailija kirjoitti:
En jaksa lukea, koska jo otsikko kertoo tämän olevan Tinzen julkinen ilmoitus miten mahtava hän on sängyssä ja odottaa yhteydenottoja kuumaakin kuumemmilta uroksilta lemmin tiimellyksiin. Onhan näin jotain käsittämättömän upeaa sängyssä.
En jaksa lukea viestiäsi kun tietää että sieltä tulee taas jotain kitinää ja vit tuilua.
Twerkatessa pimppa venyy varmasti, joten saa olla melkoinen muurin murtaja että tuntuu joltain.
Wikpedin: Suomessa on nimi tiia 2019 annettu 2019 9245 kaikki ovat naisia! HUOMIOI: Nimi TIA on Anettu 1440 naiselle ja MUUTAMALLE MIEHELLE NIMI TIA!Yli puolet on syntyneet 1980 ja 1990 luvulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiia kertoo olevansa jo traumatisoitunut kun niin moni on sängyssä sanonut, että hän on liikaa...
Onkohan hiukan liikaa noita petikumppaneita, jos alkaa traumatisoitua vaihtuvien partnereiden vuorosanoista!
Oisko nää "sä oot liikaa" sanottu kuitenkin englanniksi "you're too much" ja silloin on ikäänkuin kehu... taitaa Tiiakin vain kehua retostaa siinä tapauksessa.
Itsekin mietin, että taitaa englantia puhua nuo Tiian seksikumppanit. "Oot liikaa" ei tarkoita suomeksi mitään.
Minullekin on sanottu tuo "oot liikaa" ja nimenomaan negatiivisessa sävyssä. Eli "sori, en pysty sun kanssa suhteeseen, koska en syystä tai toisesta vaan kykene käsittelemään jotakin sinuun liittyvää". En itse todellakaan koe tuota millään tavalla kehuna. Olkoon se sitten sängyssä tai muuten koettu.
Voi Tinze-parkaa. Hän on aivan liian seksuaalinen miehille. Voi hitsin hitsi. Kyllä ne miehet on noloja. Onneksi Tinze voi käsitellä näitä traumaattisia asioita julkisesti. Kyllä miehet on tosi noloja. Hienoa Tinze! Kerro vaan vastaisuudessakin kaikki seksielämäsi yksityiskohdat reippaasti kaikille!