Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tässä ovat Miss Suomi 2022 -semifinalistit

Vierailija
08.06.2022 |

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/194ba2ed-a9fe-4486-a643-859db4…
Monet näyttävät miehisiltä ja miten voivatkaan olla niin vanhan näköisiä. Raikkaus puuttuu!

Kommentit (634)

Vierailija
341/634 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenellä erottuu pidennykset ja missä kohdassa tukkaa?

Vierailija
342/634 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Adelaide näyttää nelikymppiseltä, muuten melko keskiverto naama.

Sheilalla upea vartalo, mutta onko päässä peruukki? Voittaja-ainesta voisi olla hänessä.

Sandralla on missin vartalo, mutta valitettavasti kasvot huomattavasti keskivertoa huonompaa tasoa.

Iida herranjestas, minkä kokoinen pää ihmisellä voi olla. Tässä en näe mitään kaunista tai söpöä. Ihan kuin kuka tahansa maatilan pirkko.

Petra 26, vai 56? Uskomattoman rupsahtanut ikäisekseen. Hyvät hampaat ja hyvä kroppa, mutta siihen se sitten jääkin.

Ella on ihan söötti. Onko missiainesta, en tiedä, mutta vartalo on hyvä ja kasvot ihan söpöt. Näyttää iloiselta ihmiseltä!

Melike, onkohan hän lapsena ollut poika tai jotakin? Vähän maskuliiniset kasvot, ei mielestäni kaunis tai edes sievä.

Oona on melko tavis, mutta näistä ehdokkaista varmaan kaunein. Myös vahva ehdokas voittajaksi.

Lea näyttää tympeältä, melko kolkot kasvot on hänellä. Vartalo hoikka, mutta ei näytä liikunnalliselta.

Jenna on kaunis, ehdokkaiden parhaimmistoa. Blondina olisi melko varma voittaja, ja sanon tämän vaikka omaan makuuni tummatukkaiset naiset ovatkin parhaita! Näissä kisoissa vaan vaaleat pärjää useammin.

Ellalla on persoonalliset kasvot, mutta onko hän kaunis, en oikein tiedä. Vähän sellainen horse face ehkä. Kauniit hiukset on kyllä.

Merimaaria näyttää sellaiselta suomenruotsalaiselta. Kuvassa huono ryhti ja meikki todella epäonnistunut. Voisi olla perintöprinsessa.

Henniina näyttää missiksi vähän tuhdilta? Iso naama, kulmikkaat piirteet. Hiukset näyttää selkeästi pidennyksiltä.

Jennillä on todella upea missin vartalo, kasvotkin ihan sievät! Kuva oli harmillisesti vähän varjoisa ja tunkkainen, vai kuvittelenko vain? Voi pärjätä näissä kisoissa.

Nana, onkohan ollut myös syntyessään poika. Kasvot jotenkin tosi miehekkäät, ja huulet ja rinnat selkeästi lisävarusteina hankitut. Näyttää enemmän instabeibiltä tai sisällöntuottajalta vain faneille, ei missimatskua. Piirteisiin nähden todella epäonnistunut hiusmalli.

Emmi on myös ihan söpö, meikki on tosi tunkkainen harmillisesti. Vähän sellainen tavis, mutta ehdokkaista jälleen parhaimmiston joukossa.

Henrikalla hyvä vartalo, kasvoista aika tavallinen. Ei kuitenkaan pomppaa ehdokkaista häiritsevästi esille, mikä on tämän vuoden ehdokkaiden kohdalla jo ihan positiivinen havainto.

Jenina näyttää siltä, että olisi voinut olla joku tv-kasvo 80-luvulla. Hampaat vähän häiritsevän näköiset, samoin tuo rusketus. Tavis.

Emilialla on varmaan rinnat hankittu virosta. Kasvot eivät ole oikeastaan kauniit, vartalokin olisi ihan ok ilman suhteettoman suuria rintoja. Tavis, ehkä keskivertoa rumempi.

Karoliina on ainakin astellut kuvauksiin suoraan jostakin drag-luolasta. Todella maskuliinisen näköinen noin nuoreksi naiseksi.

Kummoinen ei ole taso tänä vuonna :/ mitähän suohirviöitä hakijoina on ollut, jos nämä on selvinneet semifinaaliin.

Nana pojan näköinen? Sehän on yksi naisellisimmista tuolla ainakin naaman perusteella. Adelaide ja Nana on kauneimmat.

Henrika ja Merimaaria myös hyviä.

Kaikki venäläiset maksulliset instassa näyttää nanalta

No se kertokoon muiden osallistujien tasosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/634 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nana on Suomen Marilyn.

Vierailija
344/634 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi hemmetissä Miss SUOMI kisaan pääsee jotkut selkeästi ei suomalaiset joiden nimetkään ei viittaa Suomeen mitenkään? Koska ihonväri??? 

Oletkö oikeasti tyhmä? Koska he ovat suomalaisia. Katsos kun suomalainenkin voi olla tumma. Tervetuloa 2000-luvulle!

Eli mäkin sinisilmäinen blondi voin olla somali tai kiinalainen? Oletko sinä oikeasti tyhmä? Suomalaisella EI OLE tummaa ihoa. Suomen kansalaisuus ei ole sama kuin suomalainen.

Vierailija
345/634 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai kenellä?

Adelaidella on.

Sheilalla kokoperukki

Iidalla on

Petralla on

Oonalla on

Lealla on

Henniinalla on

Jeninalla on

Emilialla on

Parilla-kolmella selvästi omat ja hiusten kiinni pitäjistä ei pysty sanomaan. :D

Vierailija
346/634 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adelaide tai Jenna.

Vierailija
347/634 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi hemmetissä Miss SUOMI kisaan pääsee jotkut selkeästi ei suomalaiset joiden nimetkään ei viittaa Suomeen mitenkään? Koska ihonväri??? 

Oletkö oikeasti tyhmä? Koska he ovat suomalaisia. Katsos kun suomalainenkin voi olla tumma. Tervetuloa 2000-luvulle!

Eli mäkin sinisilmäinen blondi voin olla somali tai kiinalainen? Oletko sinä oikeasti tyhmä? Suomalaisella EI OLE tummaa ihoa. Suomen kansalaisuus ei ole sama kuin suomalainen.

Ditto!

Vierailija
348/634 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai kenellä?

Adelaidella on.

Sheilalla kokoperukki

Iidalla on

Petralla on

Oonalla on

Lealla on

Henniinalla on

Jeninalla on

Emilialla on

Parilla-kolmella selvästi omat ja hiusten kiinni pitäjistä ei pysty sanomaan. :D

Kerro toki missä kohdassa tukkaa näkyy pidennyksen alkaminen.

Vierailija
349/634 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nanalla on överit täytteet huulissa ja nenäleikkaus tehty (noin millinsuoraa nenää ei ole kenelläkään luonnostaan.)

Suora nenä voi olla, on minullakin, mutta tuo on selkeästi leikattu. Veikkaan minäkin, että hänen syntymäpäivänään aikoinaan ei tullut tyttövauvaa tähän maailmaan.

Ihan tavallinen nenä, lopeta jo pakkomielteinen jauhamisesi.

Ja ihan selvä nainen, on tuolla kyllä pari muuta miehekästä.

Vierailija
350/634 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai kenellä?

Adelaidella on.

Sheilalla kokoperukki

Iidalla on

Petralla on

Oonalla on

Lealla on

Henniinalla on

Jeninalla on

Emilialla on

Oletko mies vai sokea, anteeksi nyt vaan? 😃

No siinä korvien jälkeen tai hartioilla muistaakseni kaikilla.

Vierailija
351/634 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Adelaide tai Jenna.

Jennalla on vähän ruma nenä tai sieraimet, muuten ihan ok.

Vierailija
352/634 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nana on ainoa kaunis. T. N28

Vierailija
353/634 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori vaan mutta KENENKÄÄN pidennykset eivät erotu. Yhdellä, jonka nimen unohdin, näkyy joku solmu tukassa. Sekään ei ole satavarma merkki pidennyksestä. Se voi olla ihan vaikkapa kampaus :o

Totta kai valtaosalla ON pidennykset, mutta ne eivät todellakaan näy. Tai jos tuossa rintamuksella roikkuva pitkä tukka tarkoittaa automaattisesti pidennyksiä, niin todella moni minut näkevä kuvittelee minullakin olevan sellaiset. En vain ole ikinä omistanut minkäänlaisia pidennyksiä enkä myöskään laittanut kampaajalla. Tukkani malli nyt vain sattuu olemaan päältä lyhyempi ja alta pidempi, jolloin täysin aito oma tukkani voi näyttää pidennykseltä jonkun tollon silmiin.

Vierailija
354/634 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai kenellä?

Adelaidella on.

Sheilalla kokoperukki

Iidalla on

Petralla on

Oonalla on

Lealla on

Henniinalla on

Jeninalla on

Emilialla on

Muutamalla oli enemmänkin tuuhennokset, joilla korjataan lähinnä ohutta tukkaa vaikkei pituutta tulisikaan paljoa lisää. Joillain oli sitten taas ihan kunnon pitkät pidennykset myös.

Vierailija
355/634 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nanalla on överit täytteet huulissa ja nenäleikkaus tehty (noin millinsuoraa nenää ei ole kenelläkään luonnostaan.)

Suora nenä voi olla, on minullakin, mutta tuo on selkeästi leikattu. Veikkaan minäkin, että hänen syntymäpäivänään aikoinaan ei tullut tyttövauvaa tähän maailmaan.

Millä tavalla yhden kommentin kirjoittaminen on pakkomielteistä jauhamista? 😂

Nenä on selkeästi leikattu.

Kisan nimi on Miss Suomi ja pointti siinä on u l k o n ä k ö.

Minä olen kirjoittanut yhden kommentin, ää.liö.

Älä välitä. Tämä on itse pakkomielteinen. Riehuu vainoharhoineen ties missä ketjussa. Mulle väitti, että olen kirjoitellut Sofiasta, Meghanista ja Amberista. Ikinä heistä mitään kirjoittanut. Kauneuskirurgia nyt vaan on tätä päivää, toisilla enemmän toisilla vähemmän.

Vierailija
356/634 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaa vaikka Miss Suomi facebook video ehdokkaiden esittelystä. Näkyy, vaikka et itse ole facessa. Vasta liikkuva kuva paljastaa kuka on kukin.

Sen perusteella sanoisin Ella Kangas tai Ella Lännistö. Ovat ehkä vähän lyhyitä mutta niin on ollut moni viime vuosien universumin voittajakin.

Vierailija
357/634 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori vaan mutta KENENKÄÄN pidennykset eivät erotu. Yhdellä, jonka nimen unohdin, näkyy joku solmu tukassa. Sekään ei ole satavarma merkki pidennyksestä. Se voi olla ihan vaikkapa kampaus :o

Totta kai valtaosalla ON pidennykset, mutta ne eivät todellakaan näy. Tai jos tuossa rintamuksella roikkuva pitkä tukka tarkoittaa automaattisesti pidennyksiä, niin todella moni minut näkevä kuvittelee minullakin olevan sellaiset. En vain ole ikinä omistanut minkäänlaisia pidennyksiä enkä myöskään laittanut kampaajalla. Tukkani malli nyt vain sattuu olemaan päältä lyhyempi ja alta pidempi, jolloin täysin aito oma tukkani voi näyttää pidennykseltä jonkun tollon silmiin.

No kyllä todellakin näkyy, ja helposti. En ymmärrä miten kukaan ei osaisi erottaa pidennyksiä? Varsinkin viimeistään hiusten takapuolelta näkyy hyvin.

Vierailija
358/634 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä välitä. Tämä on itse pakkomielteinen. Riehuu vainoharhoineen ties missä ketjussa. Mulle väitti, että olen kirjoitellut Sofiasta, Meghanista ja Amberista. Ikinä heistä mitään kirjoittanut. Kauneuskirurgia nyt vaan on tätä päivää, toisilla enemmän toisilla vähemmän.

Huono yritys hullu, sinut kyllä tunnistaa. 😂

Lopeta se nenäleikkauksesta yksin jauhaminen.

Vierailija
359/634 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis et usko, että ulkonäkökisassa olisi ihminen, jolla leikkaamattomana nätti nenä? Ok. :D

Vierailija
360/634 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huono yritys hullu, sinut kyllä tunnistaa. 😂

Lopeta se nenäleikkauksesta yksin jauhaminen.

No minä olen eri kommentoija, mutta mun poikakaverin mielestä Nanan nenä on myös ehkä leikattu. Saattaahan se olla suora luonnostaan, mutta vähän mietityttää onko se leikattu, kun selkeästi on muitakin osia tuunattu.