Olen nykyään ilmaa miehille
Ikää on vasta 35v ja kiinnostavat miehet ei ole huomaavinaankaan. Olen yrittänyt kaikkea. On ollut paljastavaa pukeutumista ja olen koittanut olla äänekäskin. Mikään ei tunnu tepsivän. Ja niille jotka sanoo että ulkonäössä pn parantamisen varaa no joo, mutta paino on normaali menevä mimmi pituutta 168 cm ja paino 80kg. Ulkomaalaiset miehet kehuu seksikkääksi, mutta haluaisin länsimaalaisen näköisen kumppanin. Jotkut on valittaneet hajua mutta ostin juuri ison pullollisen hajuvettä jota en säästele. Hiukset on kyllä ohuet ja harmittaa kun ei oikeen mitään kampausta saa kun on niin vähän. Mutta en ole kalju.
Kommentit (20)
Ota pari näkyvää tatskaa ni saat huomiota.
Annatko signaaleita, että saa lähestyä? Itse olen klassisesti tulkinnut ystävällisyyden niin monta kertaa kiinnostukseksi, etten todellakaan lähesty enää yhtäkään naista, ellen ole 100% varma, että kiinnostus on molemminpuoleista.
Jaha, näköjään kohtaanto-ongelma Allu-Markuksen kanssa. Kokeilepa käydä Tulisuudelmassa Vantaan Tikkurilassa, tuossa rupsahtaneiston menomestassa nro 1.
Siellä on niitä alluja rivissä nojaamassa baaritiskiin, vaikka oikeasti ne kaikki haluaa just sut. Änkeä keskelle ja nojaa sinäkin ja vetäkää siellä yhdessä lärvejä sulkemisaikaan asti.
Sitä se ikääntyminen ja naisten vaatimus omasta rauhasta aiheuttavat.
Vierailija kirjoitti:
Annatko signaaleita, että saa lähestyä? Itse olen klassisesti tulkinnut ystävällisyyden niin monta kertaa kiinnostukseksi, etten todellakaan lähesty enää yhtäkään naista, ellen ole 100% varma, että kiinnostus on molemminpuoleista.
Mitä helvetin signaaleita? Etkö osaa moikata ja kysyä suupielet korvissa, onko mimmi liikkeellä vain alkoholismin merkeissä vai kelpaisiko herraseura ja kuinka pitkäaikainen?
Ihmiskunnalla on tämä mainio kommunikaatioväline puhuttu kieli. Opettele se.
Mene kuiskuttamaan jonkun random jantterin korvaan, että peniksesi on kovana ja haluat ottaa hänet takaapäin tässä ja heti, koko kirkkokansan edessä. Huomio on taattu.
Olen pitkän harkinnan jälkeen luopunut vaatimuksista ja laskenut rimaakin. Nyt riittää että mies on yli 180cm, hoikka, urheilullinen, varakkuus ei ole haitaksi, hyvän tittelin omaava. Oma kämppä pitää olla maksettuna ja joku hieno auto ei olisi yhtään pahitteeksi. Tykkään urheiluautoista, ne on niin meneviä. Selvä nounou on jos mies alkaa vaatia kustannuksiin osallistumista. Ex ukko vaati vuokran puoliksi maksamista ja siinä oli yksi syy miksi se sai lähteä, vaikka oli kiva. Oli lihavakin eikä mikään katalogimallin näköinen. Mutta tunteet sikseen tämä mimmi ajattelee järjellä!
Nämä odottaa signaaleita. Voi luoja sentään.
Vierailija kirjoitti:
Ota pari näkyvää tatskaa ni saat huomiota.
Kielteistä sellaista tosin, mutta huomioo kuitenkin :p ja myönteistäkin huomioo alamaailman hepuilta ja kadun asukeilta.
Nyt on suuri mahdollisuus että joku täti 55 v suuttuu. Hyvä ap!
Olet ylipainoinen. Mä olen sua muutaman sentin lyhyempi ja painan sua noin -30kg vähemmän. Ja mulla vientiä riittää vaikka olen jo 40v+. Uskoisin, että on ylipainosta kiinni, jos länsimaalaisen miehen haluat. Tietyssä maissa miehet ihannoivat ylipainoa.
Opetelkaa viittomakieli ellette puhua osaa.
Vierailija kirjoitti:
Olet ylipainoinen. Mä olen sua muutaman sentin lyhyempi ja painan sua noin -30kg vähemmän. Ja mulla vientiä riittää vaikka olen jo 40v+. Uskoisin, että on ylipainosta kiinni, jos länsimaalaisen miehen haluat. Tietyssä maissa miehet ihannoivat ylipainoa.
Tietynlaisilla vientiä riittää aina kertakäyttöluonteisesti. Ei ole kiinni painosta vaan luonteesi ja käytöksesi sinut roskaluokkaan luokittelee.
Jos ottaa selvästi vanhemman ukon, voi saada tästä myöhemmin raskaan omaishoidettavan.
Kuulostat ap hauskalta rouvalta, mutta tämä piirre estää sinua valitettavasti saamasta miesseuraa. Hauskoja juttuja kertova nainen ärsyttää miehiä, se on heidän aluettaan. Lopeta siis vitsien vääntäminen ja vähennä parfyymin käyttöä. Mittasuhteet 168/80 ovat varmaan ihan kohdallaan. Eikös se oli nykyään ns. "normaali/hoikka. Onnea parisuhdemarkkinoille.
-Kapanteri.- kirjoitti:
Jos ottaa selvästi vanhemman ukon, voi saada tästä myöhemmin raskaan omaishoidettavan.
Joo onhan tossa jotain 40v setämmiehiä koittanut tulla juttelee yäk! Paras olisi sellainen 18v uros.
Kuulostat ap hauskalta rouvalta, mutta tämä piirre estää sinua valitettavasti saamasta miesseuraa. Hauskoja juttuja kertova nainen ärsyttää miehiä, se on heidän aluettaan. Lopeta siis vitsien vääntäminen ja vähennä parfyymin käyttöä. Mittasuhteet 168/80 ovat varmaan ihan kohdallaan. Eikös se oli nykyään ns. "normaali/hoikka. Onnea parisuhdemarkkinoille.
Mistä saa miehiä?