Pussillinen ruokaa pienestä k-marketista. Nykyisin lähempänä 30 euroa!
Kommentit (14)
Jos siellä pussissa on vaikka aikakauslehti ja pari askia tupakkaa niin saa kaupassa kuin kaupassa kevyen kassin hinnaksi 30 euroa
Asun kaupungissa, käyn suurimmat ostokset hypermarketeissa. Jotain pientä voi ostaa tavallisista ruokakaupoista. Viikonkin ruuissa jo näkee hintaeron, vaikka duopoli ja mukahalpa lidl sopii keskenään hinnat sentilleen.
Vierailija kirjoitti:
Ei voisi olla epämääräisempää käsitettä kuin "pussillinen ruokaa".
No ruokakassi. Ei se nyt niin epämääräinen käsite ole, jos hinnaksi tulee melkein 30 euroa. ap
Just tilasin neljä täyttä laatikollista ruokaa isosta cittarista, hinta 200€. Ihan saman se on maksanut aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ruokakassi. Ei se nyt niin epämääräinen käsite ole, jos hinnaksi tulee melkein 30 euroa. ap
No ehkä se vähän on. Vaikka pala lohta on helposti useamman kympin. Ollut aina.
Mulla maksaa pussillinen ruokaa Lidlistäkin n. 50.
Mistä voidaan tietää mitä kassissas oli?
Kerro
Kun lähimaksun raja on 50e, niin ei tahdo enää piisata edes sinkun ostoksiin. Nousun huomaa helposti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se vaan on. Onko siellä eineksiä, virvoitusjuomia, lihaa, kalaa jne, vai huokeita perustarvikkeita kuten jauhoja, pastaa, ryynejä, hiutaleita, juureksia jne. 30 kympin ostoksissa on valtava ero, mutta en mä nyt jaksa näin epämääräiseen asiaan enempää kommentoida.
K-marketit on aina olleet vaan täydennyspaikkoja joista haetaan just se yks tuote mikä kaapista puuttuu. Ei ole tarkoituskaan täyttää koko jääkaappia sieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onha epämääräinen. Mistä me tiedetään mitä se kassi sisälsi?
Vierailija kirjoitti:
Mulla maksaa pussillinen ruokaa Lidlistäkin n. 50.
Yksi pussillinen? Itse en saa Lidlissä suunnilleen edes menemään 50 euroa. Silloin olisi monta kassia.