Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hi! Kirjoitan taalta Usasta, oon niin onnellinen! Mieheni on juristi ja odotan lastamme. Ollaan 49 ja 47-vuotiaita.

Vierailija
07.06.2022 |

Aikoinaan tavattu opiskelukaupungissa melkein 30 vuotta sitten. Matkaan mahtuu kohtaamisia muiden kanssa ja paljon oleilua ulkomailla. Mutta yhdessa ollaan. Pian mennaan golffamaan!Ketaan muuta vanhempaa odottajaa?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut! Toivon teille kaikkea hyvää.

Vierailija
42/46 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä korostat sun miehen ammattia?

Oletko siis onnellinen, koska

A) Miehesi on juristi ?

B) Asutte Usassa ?

C) Olet raskaana ?

D) Olet melkein 50v ?

Vierailija
44/46 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Matkaan mahtuu kohtaamisia muiden kanssa"

Tarkoitatko ap tällä jotain kimppakivaa? Entä oletko varma, että tuleva lapsi on miehesi alullepanema?

Vierailija
45/46 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina ollaan olevinaan usasta ja jätetään ääkköset pois, kun olevinaan ei näppäimistössä ääkkösiä ole, mitä nyt vahingossa johonkin sanaan lipsahtaa se ääkkönen kuitenkin xD

Mika ihmeen juttu tama "ollaan olevinaan USAsta" on? Kun ei tassa mitaan tarvitse olla olevinaan, olen USAn kansalainen ja minulla on taalta ostettu lappari jossa ei ole skandinappaimia. Ei paase ainakaan minulta lipsahtamaan kun ei ole mitaan lipsauttamista.

💪💪

Vierailija
46/46 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mika ihmeen juttu tama "ollaan olevinaan USAsta" on? Kun ei tassa mitaan tarvitse olla olevinaan, olen USAn kansalainen ja minulla on taalta ostettu lappari jossa ei ole skandinäppäimiä. Ei paase ainakaan minulta lipsahtamaan kun ei ole mitaan lipsauttamista."

xD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi