Hi! Kirjoitan taalta Usasta, oon niin onnellinen! Mieheni on juristi ja odotan lastamme. Ollaan 49 ja 47-vuotiaita.
Aikoinaan tavattu opiskelukaupungissa melkein 30 vuotta sitten. Matkaan mahtuu kohtaamisia muiden kanssa ja paljon oleilua ulkomailla. Mutta yhdessa ollaan. Pian mennaan golffamaan!Ketaan muuta vanhempaa odottajaa?
Kommentit (46)
Tulitko helposti raskaaksi? Itselläni on vielä toiveissa, mutta miehen sopivuus isäksi mietityttää.
N42
No kamalasti nyt onnea että asutte Usassa ja mies on juristi. Tsiisus sentään miten junttia.
Yritimme vuoden ja ihme tapahtui. Miehelleni lapsi on ensimmainen, mulla kaksi aikuista lasta edellisesta liitosta. t.ap
Millainen raskausajan seuranta siellä on ? Mitä maksatte siitä ? Onnea ja kaikkea hyvää odotukseen ja varmasti jännittävään ajanjaksoon
Ihme aloitus: mieheni on juristi ja odotan lasta. Kerrotko kaikille, että miehesi on juristi? Entä oma koulutuksesi...
Yhdysvalloissa juristeiksi kutsutaan vain yliopistoissa työskenteleviä lakimiehiä.
Vierailija kirjoitti:
Yritimme vuoden ja ihme tapahtui. Miehelleni lapsi on ensimmainen, mulla kaksi aikuista lasta edellisesta liitosta. t.ap
Niin varmaan. Todennäkösyydet luomuihmeelle tuossa iässä on aika pienet. Taisitte käydä juristimiehen lompakolla hakemassa lahjamunasoluja.
Oi USA, lapsiperheiden unelma! Sekunniksikaan ei voi lasta päästää silmistään, muuten joku vie.
Vierailija kirjoitti:
Ihme aloitus: mieheni on juristi ja odotan lasta. Kerrotko kaikille, että miehesi on juristi? Entä oma koulutuksesi...
Aloitus menee samalla kaavalla kuin juutalaismamma vitsit: "My son, the Doctor..."
minä Australiassa ja itse juristi erikoistunut nuorten päihderikollisuuteen.että näin.
Ei jumalauta, taasko HEL-NYC on rantautunut tänne 🤦
Mitä ihmeellistä siinä on, että mies on juristi?
T: Juristimies.
Vastasyntynyt ja äiti ovat ryppyisiä. Suloista!
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeellistä siinä on, että mies on juristi?
T: Juristimies.
Juristi on arvostettu ja hyvätuloinen.
Toivottavasti teillä on kunnon vakuutukset. Ilman niitä lapsen tekeminen maksaa enemmän kuin maltaita siellä rapakon takana.
Hello, ja onnea!