Hi! Kirjoitan taalta Usasta, oon niin onnellinen! Mieheni on juristi ja odotan lastamme. Ollaan 49 ja 47-vuotiaita.
Aikoinaan tavattu opiskelukaupungissa melkein 30 vuotta sitten. Matkaan mahtuu kohtaamisia muiden kanssa ja paljon oleilua ulkomailla. Mutta yhdessa ollaan. Pian mennaan golffamaan!Ketaan muuta vanhempaa odottajaa?
Kommentit (46)
Miehen ammatilla tai tittelillä ei Suomessa leveillä. Oma titteli kehiin ja ammatti. Onhan sentään kolmen kuukauden äitiysloma?
Nyt ei täsmää. Amerikkalainen keski-ikäinen mies menee avioon 25-vuotiaan sihteerinsä tai personal trainerinsa kanssa. Jos on toinen kierros menossa.
Jos miehellä on vasta ensimmäinen kierros, niin ....kannattaako tutkia taustoja.
Etpä näytä olevan kun pitää kerjätä huomiota palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Miehen ammatilla tai tittelillä ei Suomessa leveillä. Oma titteli kehiin ja ammatti. Onhan sentään kolmen kuukauden äitiysloma?
Miksi lakimiehen vaimo tekisi töitä Yhdysvalloissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeellistä siinä on, että mies on juristi?
T: Juristimies.
Juristi on arvostettu ja hyvätuloinen.
Ei valttamatta, niista on ollut ylituotantoa pitkaan. On paljon lakimiehia joiden tyot ovat talokauppojen tekoa ja humalaisten puolustamista.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti teillä on kunnon vakuutukset. Ilman niitä lapsen tekeminen maksaa enemmän kuin maltaita siellä rapakon takana.
Miksi joku suomalainen olisi huolissaan siita mita maksaa?
Varo, ettei lipsahda vahingossa ä-kirjain seuraavaan viestiisi.
Age is just a number...remember that.
Vierailija kirjoitti:
Varo, ettei lipsahda vahingossa ä-kirjain seuraavaan viestiisi.
Luulitko etta olen ap.? En ole, minun tekemisiani et netista loyda. Taalla on useampikin ulkosuomalainen.
Wau, olette te aika vahoja vahemmiksi. Mutta onhan se nuorennuskone jo keksitty. Ja teillähän on massia millä mällätä ja maksaa.
Congratulations to you both, anyhow.
Aina ollaan olevinaan usasta ja jätetään ääkköset pois, kun olevinaan ei näppäimistössä ääkkösiä ole, mitä nyt vahingossa johonkin sanaan lipsahtaa se ääkkönen kuitenkin xD
Vierailija kirjoitti:
Aina ollaan olevinaan usasta ja jätetään ääkköset pois, kun olevinaan ei näppäimistössä ääkkösiä ole, mitä nyt vahingossa johonkin sanaan lipsahtaa se ääkkönen kuitenkin xD
Mika ihmeen juttu tama "ollaan olevinaan USAsta" on? Kun ei tassa mitaan tarvitse olla olevinaan, olen USAn kansalainen ja minulla on taalta ostettu lappari jossa ei ole skandinappaimia. Ei paase ainakaan minulta lipsahtamaan kun ei ole mitaan lipsauttamista.
Pahoittelen epäystävällisiä vastauksia. Viestisi rikkoi kumminkin useampaakin vallitsevaa sosiaalista normia.
1) yliystävälliseksi tulkittava "Hi!". Sitä voi käyttää passiivis-agressiivisessa heippalapussa.
2) maantieteellista sijaintia ei tule korostaa. Ei etenkään niin latautunutta kuin USA.
3) puolison asemaan tai arvoon suora viittaaminen. Tabu, etenkin jos se ei liity mihinkään.
Ei kannattane vastailla epäystävällisiin kommentteihin. Parempaa onnea uudelle aloitukselle.
onko kiva olla 70v. kun lapsi on 20 -vuotias?
Ymmärrän, että iäkäs odottaja kaipaa vertaistukea, jos nyt on todellinen henkilö. Mutta mitä ihmeen tekemistä miehen ammatilla on sen kanssa?