Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako rivitalossa hallinnoimallaan piha-alueella juoda alkoholia?

Vierailija
07.06.2022 |

Miten on?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei saa. Olen 30 vuotta ollut hallituksen puheenjohtaja, ja yhtiön ohjesääntö kohta 4, pykälä 6 kieltää alkoholin nauttimisen yksiselitteisesti missään taloyhtiön alueella. Turva-alue yhtiön rajoista on 5 kilometriä, jonka alueella nauttiminen myös kielletty.

Tästä on paljon epätietoisuutta, mutta meillä naapuriyhtiöt ovat konsultoineet minua ja niissä asia on nyt kunnossa myös.

T. Kokenut puheenjohtaja

Minäpä olen hakenut ja myös saanut anniskeluoikeudet omalle terassilleni. Asun muuten sun seinänaapurina. Tervetuloa ryypylle.

Vierailija
22/27 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei saa. Olen 30 vuotta ollut hallituksen puheenjohtaja, ja yhtiön ohjesääntö kohta 4, pykälä 6 kieltää alkoholin nauttimisen yksiselitteisesti missään taloyhtiön alueella. Turva-alue yhtiön rajoista on 5 kilometriä, jonka alueella nauttiminen myös kielletty.

Tästä on paljon epätietoisuutta, mutta meillä naapuriyhtiöt ovat konsultoineet minua ja niissä asia on nyt kunnossa myös.

T. Kokenut puheenjohtaja

Huono trolli Porvoosta. Mistä vtusta te olette tuollaiset ohjeet tehneet - ei ole olemassa tuollaista sääntöä ja vaikka olisikin niin sillä voitte pyyhkiä prseenne. Ohjesääntö, voi kyynel, viisi kilometriä, huumorimies älä viitsi valehdella. ehdotan että yhtiönne vaihtaa tuollaisen satusetäilijän ja äkkiä

/taloyhtiön puheenjohtaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulkaapa kieltämään, niin teille kieltäni näytän. Vitsin lampaat.

Vierailija
24/27 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään saa ja kotiinkin on aina mentävä takaoven kautta ja aivan hiljaa. Sakot tulee jos humalassa olette, pilvesta joutuu lusimaan. 

25/27 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa, mutta häiriötä ei saa aiheuttaa.

Usein jossain bileissä ei huomaa, että aiheuttaa muille asujille häiriötä.

Musiikki kovenee usein ja äänet sitä myöten.

Mutta jos ottaa iisisti ja hillitysti, niin kukapa edes tietää, että slkoholis otetaan?

Vierailija
26/27 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon viiniä etupihallakin. Takapihalla myös, Nyt voi kun nuorin täytti 18 vuotta. Nautiskelen enkä kännää.

Vierailija
27/27 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kauheeta, join tässä pihalla istuessani äsken ihan peräti kaksi tölkkiä olutta. Joudunkohan nyt asunnostani pois?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi