Oletteko te kaikki nyt jossain Välimerellä? Olen Lapissa ja täällä ei ole ketään!
Ihan merkityllä päiväretkireitillä kulkenut ja koko päivänä nähnyt vain kaksi ihmistä ja nekin oli ulkomaalaisia.
Ja nyt olisi juuri paras aika, kun on jo kesäistä, mutta ei vielä hyttysiä.
Kommentit (30)
Jaa se on teidän porukka, jona ajelee täällä pitkin kyliä. Lapissa opiskelijat häipyy muualle kesätöihin ja aasilaisia turisteja sun muita ei ole ollu 2 vuoteen yms.
Oi oon niin oottanut tätä, että matkustaminen vapautuu ja saa taas kulkea Suomessa ilman ruuhkia kesällä niissäkin suosituimmissa paikoissa . toki monelle suomalaiselle matkustaja yrittäjälle on tämä korona-aika ollut jopa hyäksi. Ei tokikaan kaikille.
Sit taas syksyllä/ talvella voi miettiä muuta matkustuskohdetta Suomen luonnon sijaan. Terveisiä Kustavista, tultiin eilen :)
Töissähän sitä ollaan. 7.6. Kysy uudestaan 27.6. tai 7.7.
Eikös se ole parempi, että saa olla rauhassa. Ettekö te sinne juuri sen takia mene, että saatte olla yksin luonnossa?
Ihan olen täällä kotosalla Suomi-neidon lantion korkeudella. Lähiaikoina on tarkoitus lähteä etelään, siis Etelä-Suomeen kakkosasunnolle tekopitäjään. Minulla ei ole hinkua lähteä ulkomaille. Minun tuurillani hotellissa viereisissä huoneissa asustaa humalaisia möliseviä suomalaisia, ja päivällä on liian kuumaa, että voisi oleskella ulkona. Nahka palaa suojakertoimista huolimatta. Siispä "Home, sweet home", eikä tuo home ole suomea!
Samaa tuli tänään ihmeteltyä hesassa, aika kuollutta. Missä kaikki on?
Ei oo Lapissa kesäsesonki alkanut vielä
Viime kesän sai koiravaljakkoyrittäjät jopa satatonnia mieheen kun tarvitsi koirille ruokaa ja matksutamista oli rajoitettu. Taitaa tänä kesänä taas lähteä hallituksen talousneroilta uusilla selityksillä aluetuki tai jotain satatonniset tilille. Koiran ruokaan tai jotain juuknou. Pisnespisnes.
Missä niitä edullisia mökkejä muka on? Viikosta joutuu pulittaa vähintään 1200 jos haluaa edes vähän säädyllisen mökin. Hienompien mökkien omistajat pitävät mieluiten tyhjillään kuin vuokraavat alennettuun hintaan. Menen muutenkin mieluummin jonnekin Eurooppaan kaupunkilomalle kun saan tuohon samaan hintaan upean hotellihuoneen.