Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko te kaikki nyt jossain Välimerellä? Olen Lapissa ja täällä ei ole ketään!

Vierailija
07.06.2022 |

Ihan merkityllä päiväretkireitillä kulkenut ja koko päivänä nähnyt vain kaksi ihmistä ja nekin oli ulkomaalaisia.

Ja nyt olisi juuri paras aika, kun on jo kesäistä, mutta ei vielä hyttysiä.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kreikassa ollaan. Täällä on paljon suomalaisia kuten arvasinkin ennen lomaa.

Vierailija
2/30 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei... ilmeisesti sinulle ei kerrottu, että Suomi evakuoitiin viime yönä. Meidät kaikki kuljetettiin erinäisiin muihin maihin. Itse sai valita mihin asettuu asumaan, Suomessa ei voi jatkossa enää asua, koska tästä tulee maapallon metsäkeskuskeuhkot ja kielletty ihmisiltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä olen.

Vierailija
4/30 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seutulassa on kova ruuhka, kun suomalaiset pakenevat ulkomaille. Se siitä kotimaanmatkailusta, mutta jatkakaa vaan hintojen nostamista, ehkä kiinalaiset turistit tulee kohta takaisin.

Vierailija
5/30 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vielä mutta heinäkuussa italiaan.

Vierailija
6/30 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just katsoin saako vielä mistään mökkiä juhannukseksi ja aika edullisesti saisi juurikin pohjoisesta.

Vierailija
7/30 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin haluaisin Ylläkselle patikoimaan. Samoja reittejä mitä tuli huhtikuussa hiihdettyä.

Vierailija
8/30 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oon Meilahden tornisairaalasa! Misä sää oot! 

Vierailija
9/30 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi, ihana Lappi! Saat olla rauhassa hälinästä. Täällä Länsi-Suomessa olen. On kaunis kesäpäivä, +20 astetta. Maton pesua suunnitteilla.

Vierailija
10/30 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ens viikolla Kreikkaan! Ei Lapissa varmaan mitään vikaa oo, mutta ei siellä myöskään ole sitä mitä kaipaan. Ehkä jos ilmaiseksi pääsisi.

11/30 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kotona.

Vierailija
12/30 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ens viikolla Kreikkaan! Ei Lapissa varmaan mitään vikaa oo, mutta ei siellä myöskään ole sitä mitä kaipaan. Ehkä jos ilmaiseksi pääsisi.

Ei edes ilmaseks Lappiin, mutta Kreikkaan olis tarkotus lähteä kesän aikana.

Vierailija
13/30 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selailen äkkilähtöjä. Eiköhän tästä kohta jonnekin pääse. Lappiin vasta loppukesällä. Liian märkää vielä tunturissa.

Vierailija
14/30 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuodet on hampaat irvessä yritetty nauttia kotimaanmatkailusta. Enää ei ole pakko 😆 Itse olen kyllä tällä hetkellä Saimaan rannoilla, ettei lentely menisi tänä vuonna ihan överiksi.

Vierailija
15/30 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viime vuodet on hampaat irvessä yritetty nauttia kotimaanmatkailusta. Enää ei ole pakko 😆 Itse olen kyllä tällä hetkellä Saimaan rannoilla, ettei lentely menisi tänä vuonna ihan överiksi.

Nimenomaan hampaat irvessä kun ei täällä mitään kiinnostavaa ole ja kaikki on tolkuttoman kallista. Onneksi pääsee Kreikkaan ja Italiaan vielä tänä kesänä.

Vierailija
16/30 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä minä metsissä menin töissäni, mutta en kulkenut polkuja. Ehkä siksi ei törmätty.

Vierailija
17/30 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan hampaat irvessä kun ei täällä mitään kiinnostavaa ole ja kaikki on tolkuttoman kallista. Onneksi pääsee Kreikkaan ja Italiaan vielä tänä kesänä.

Niin totta! Ne muutamat kivat Suomen kaupungit on kierretty jo kymmeneen kertaan, esim Rauman ja Porvoon vanhat kadut.

Kaikenlainen ryteikössä retkeily on hanurista ja siksipä täältä tuleekin lennettyä muille maille kun loma koittaa.

Vierailija
18/30 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etätöissä kotona. Ei ulkomaanmatkaa suunitteilla, koska piti ostaa ilmalämpöpumppu, mutta kaikki myyvät vaan ei-oota asennusten suhteen, joten jäi ostamatta.

Vierailija
19/30 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei saisi täältä Lapista kesäkuussa pois kirveelläkään. Ei ole vielä sääskiä, valoa riittää vuorokauden ympäri, ei ole liian kuuma. Ai että minä nautin!!!

Vierailija
20/30 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kotonani Helsingissä oon tällä hetkellä. Viikonlopuksi lähen käymään vahtimaan äitini kissaneitiä Varkauteen. Tykkään tosi paljon tosta kissaneidistä kun oon viettänyt paljon aikaa sen kanssa etäopiskelun aikana. Saan sen vissiin vielä joskus yliopistovaihdon jälkeen omakseni, kun äitini vissiin on muuttamassa uuden miehensä luo tai jotain tommosta. Kattoo nyt.

T: junantuoma savolaissukujuurinen yliopisto-opiskelija Helsingin yliopistosta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme