Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tykkääkö kukaan nainen hiljaisista miehistä?

Vierailija
07.06.2022 |

Olen ilmeisesti muiden näkökulmasta erittäin hiljainen mies. Tunnistan sen itsekin, kuuntelen paljon muiden juttuja. Toki jos on joku aihe, joka minua erityisesti kiinnostaa, otan siihen osaa aktiivisestikin ja varmaan kevyesti jopa innostun. Mutta smalltalkkia ja sellaista kevyttä juttelua en oikein osaa.

Tykkääkö kukaan nainen tällaisista miehistä? Vai pitäisikö minun yrittää jotenkin muuttaa itseäni?

Niin ja en ole mikään jäyhä maatilan poikamiesisäntä, joka nojailee traktoriin ja murahtelee seksikkäästi; jos olisin niin varmaan tämä hiljaisuuteni olisikin useampien naisten mielestä seksikästä. Mutta olen kaikkea muuta, olen kaupunkilainen mies joka nojaa lähinnä pyöräänsä tai tietokonepöytään.

Kommentit (82)

Vierailija
81/82 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäisin, jos kuitenkin kahden kesken on puhuttavaa ja  osaa kommunikoida.. jos on hiljainen sen lisäksi että on myös vaikeuksia kommunikoida tai puhua kahden kesken yhdessä asioista, tunteista, arjesta, kiinnostuksenkohteista jne. niin sitten on hankalaa. Itse olen hyvin introvertti ja isommassa tai tuntemattomien seurassa suht hiljainen mutta mieheni kanssa höpöttäisin vaikka 24/7 :) toki myös ihan hiljaa osataan olla pitkiä aikoja ilman että siitä tulee kiusallista. 

Vierailija
82/82 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sulle varmasti nainen löytyy, joku muu kuin minä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme