Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tykkääkö kukaan nainen hiljaisista miehistä?

Vierailija
07.06.2022 |

Olen ilmeisesti muiden näkökulmasta erittäin hiljainen mies. Tunnistan sen itsekin, kuuntelen paljon muiden juttuja. Toki jos on joku aihe, joka minua erityisesti kiinnostaa, otan siihen osaa aktiivisestikin ja varmaan kevyesti jopa innostun. Mutta smalltalkkia ja sellaista kevyttä juttelua en oikein osaa.

Tykkääkö kukaan nainen tällaisista miehistä? Vai pitäisikö minun yrittää jotenkin muuttaa itseäni?

Niin ja en ole mikään jäyhä maatilan poikamiesisäntä, joka nojailee traktoriin ja murahtelee seksikkäästi; jos olisin niin varmaan tämä hiljaisuuteni olisikin useampien naisten mielestä seksikästä. Mutta olen kaikkea muuta, olen kaupunkilainen mies joka nojaa lähinnä pyöräänsä tai tietokonepöytään.

Kommentit (82)

Vierailija
61/82 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
62/82 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkäisin, mutta mietityttää miten miten seksi sujuu hiljaisen miehen kanssa. Uskaltavatko he koskea naiseen kunnolla?

On se kumma ku missään keskustelussa ei pärjätä ilman seksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/82 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaisuus itsessään ei ole ongelma, ei tarvitse olla mikään uhoava macho, kunhan osaat puhua esim. ongelmista tai antaa mielipiteesi jos on kyse jostain puolisollesi tärkeästä asiasta.

Vierailija
64/82 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkäisin, mutta mietityttää miten miten seksi sujuu hiljaisen miehen kanssa. Uskaltavatko he koskea naiseen kunnolla?

On se kumma ku missään keskustelussa ei pärjätä ilman seksiä.

😂😂 Monesti nauranut samaa. Aihe kuin aihe, aina siihen saadaan seksi vedettyä. Ehkä olisi aiheellista harkita palstan nimen muuttamista.

Vierailija
65/82 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tykkää, siksi seuranhakuilmoituksissa toistuu aina sana: huumorintajuinen (=kovaääninen vitsinkertoja)

Näin minäkin olen vähän ajatellut, että kun naiset hakee huumorintajuista miestä, niin ne hakee jotain joka heittää jatkuvaa läppää kuin joku aamuradion miesjuontaja. 

Itse en heitä missään nimessä mitään rehvakasta jatkuvaa läppää, eikä se aamuradio-miesjuontajien ( Jaajo jne) läppä ole muutenkaan sitä mitä minun suustani kuulisi. Mutta en kait silti ole täysin huumorintajutonkaan, koska satunnaisesti kun mieleen tulee jotain absurdia tilannehuumoria ja sanon sitten ajatukseni ääneen, niin saan kyllä porukan nauramaan aika kovaakin. En vain tee sitä kovin usein.

t. ap

Mä en tiedä yhtäkään naista ketä Jaajon kaltaisten tyyppien huonot, mauttomat ja loppuunkulutetut jutut naurauttaisi. Mä olen aina ymmärtänyt, että tietty miestyyppi (lippiskansa) on se, joka Jaajonkin pitää elinvoimaisena. Tuon tyyppisille "naisten naurattajille" naiset nauravat lähinnä kohteliaisuudesta, kun eivät halua toisen nolaavan itseään täydellisesti.

Jos itse sanon etsiväni huumorintajuista miestä, toivon miestä joka ymmärtää minun huumoriani. Nokkeluutta, mustaa huumoria, sarkasmia ja juurikin tilanteiden vetämistä ihan absurdeihin sfääreihin.

Tuskin näillä vitsikkäillä radiojuontajilla kuitenkaan naisista pulaa on

Jaa että määrä korvaa laadun?

Vierailija
66/82 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulee mieleen, että ei ole kovin älykäs, jos ei saa sanottua mihinkään mitään järkevää, eikä mikään kiinnosta. Erityisen paha on tuo passiivisuus, että mikään ei kiinnosta. Ihan yhtä paha kuin koko ajan hölöttäminen. Itseäni ei viehätä.

Ei tästäkään viestistä kovin älykästä vaikutelmaa tule. Kannattaa lukea se aloitus. Ap nimenomaa sanoo, että kyllä keskustelua syntyy, etenkin kiinnostavista asioista, small talk tuottaa lähinnä haasteita. Ei ap anna itsestään mitenkään passiivista kuvaa, mulle tulee mieleen, että hän on vain enemmän kuuntelijatyyppiä.

"Toki jos on joku aihe, joka minua erityisesti kiinnostaa, otan siihen osaa aktiivisestikin ja varmaan kevyesti jopa innostun."

Eli voi olla, että kiinnostus rajoittuu vain pienelle erikoisalalle, kuten esim. autisteilla. Huomaa sana erityisesti, hän ei kirjoita, että olisi monipuolisesti kiinnostunut maailman aiheista. Todennäköisemmin hän ei osallistu syvällisiin keskusteluihin, koska ne eivät häntä kiinnosta, eikä ole siksi monipuolista yleissivistystä. Kyllä itselleni tästä nyt vaan tulee todella passiivinen autistinen mielikuva. Itseäni ei kiinnosta. En pidä myöskään fiksuna käytöksenä, että jurotetaan hiljaa puhumatta.

Minua kiinnostaa lukuisat asiat, ja kyllä sitä ihan suht usein käy, että jostain minua kiinnostavasta asiasta puhutaan jotain, ja otan osaa aktiivisemmin. Mutta en tykkää keskustella äänekkäästi ja vahvoilla mielipiteillä asioista, joihin en ole yhtään perehtynyt. Minusta se on vähän kuin valehtelua, kun ottaa jyrkästi kantaa johonkin asiaan, johon ei ole yhtään perehtynyt ja jota ei ole yhtään pyöritellyt päässään. Silloin sanoo vain jyrkästi mielipiteensä sen perusteella, mitä omat arvot ja oman edun itsekäs ajaminen puoltaa. Suuri osa kahvipöytäkeskusteluista yms. on juuri tällaista, ja en jaksa ottaa niihin osaa.

t. ap

Vierailija
67/82 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on hölö- hölöseppo työkuvioissa, mutta kotona muutamalla sanalla kommunikoiva sohvanurkkamörkö. Ei hyvä.

Miksi sinulla on mies, joka on sinun mielestäsi 'ei hyvä'?

Vierailija
68/82 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut 7 vähäpuheista/hiljaista setää, ja jokaisella on ollut puhelias vaimo, olen miettinyt, että johtuuko heidän hiljaisuutensa siitä etteivät vaimoltaan saa suunvuoroa, vai tuntuuko, että vaimot puhuu paljon kun mies on hiljaa, ja jollain se hiljaisuus on hyvä täyttää, varsinkin kun on vieraita niin ei kehtaa tuppisuunakaan istua. Mutta, jokatapauksessa, jokainen sai aikanaan akan ja lapsiakin, eli eipä se ole heidän elämäänsä juuri haitannut.

Vierailija
69/82 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään enemmän hiljaisista, kun moottoriturvista. Itse olen jotain tuosta väliltä.

Vierailija
70/82 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
71/82 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän. En itsekään juuri puhu. Mikään ei ole parempaa kuin hiljainen läsnäolo. Olen myös hiljaisesta perheestä. Vain lapsuudenkodissa tuntuu, että saan oikeasti olla paineettomasti hiljaa muiden kanssa. 

Vierailija
72/82 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tykkää, siksi seuranhakuilmoituksissa toistuu aina sana: huumorintajuinen (=kovaääninen vitsinkertoja)

Ei minulle. Jos ajattelen huumorintajua, se voi ilmetä esim joukossa, jossa tapahtuu jotain hassua tai posketonta vain vilkaisuna, josta näkee, että toinenkin huomasi.

Ihan toisenlainen mielikuva.

Vierailija
73/82 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä! Inhoan uhoavia ja äänekkäitä machoja

Siis Pelkäät.

Vierailija
74/82 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille kelpaa hiljainen mies jos hiljainen mies on rikas, naisille kelpaa puhelias mies jos puhelias mies on rikas. Yksinkertaista, eikö? 

Vierailija
75/82 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisille kelpaa hiljainen mies jos hiljainen mies on rikas, naisille kelpaa puhelias mies jos puhelias mies on rikas. Yksinkertaista, eikö? 

Yllättävän kauan meni että ehdit tähänkin ketjuun.

Vierailija
76/82 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hiljaisilla miehillä on kysyntää. Kolme parasta kaveriani ovat naimisissa sellaisten kanssa.

Minulla, hiljaisella naisella sen sijaan ei tunnu olevan paljoakaan arvoa. Naisen pitäisi lähtökohtaisesti osata juoruilla, jutella niitä näitä ja naureskella ihan lakkaamatta. Muuten on joku vialla eikä kuulu joukkoon.

Vierailija
77/82 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kunhan osaat siellä treffeillä kertoa itsestäsi ja elämstäsi useammalla kokonaisella lauseella ja kysellä naiselta kysymyksiä hänestä ja kuunnella ne vastaukset kysymyksiin. Hiljaisuus on ongelma lähinnä, jos toiseen ei pysty edes tutustumaan, koska ei saa hänestä mitään irti.  Naiset eivät myöskään tykkää, jos sinulla ei ole mielipiteitä mihinkään. Ihan sama. Kaikki käy ei ole hyvä vastaus.

Vierailija
78/82 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi kyllä! Tämänhetkinen heilani on aika hiljainen, hieman sellainen ujo ja varautunut tyyppi. Hiljaisessa miehessä on ihaninta se, että kun hänet oppii tuntemaan paremmin niin sieltä kuoren alta paljastuu usein ihana, ajattelevainen ja ehkä herkkäkin pohdiskelija. (Ehkä niillä on enemmän aikaa pohtia asioita kun eivät ole koko ajan suuna päänä.)

Minua viehättää kyllä myös karismaattinen hauskuuttaja-miestyyppi, mutta hiljaisissa on jotain erityistä. Sitten kun pääsee ns. "seuraavalle tasolle" niin se on ihan eri lailla palkitsevaa, kun ei ole kaikki kortit jo valmiiksi pöydässä.

Vierailija
79/82 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä. Joka ainoa alle 30-vuotias nainen halua sosiaalinen miehen, jolla on laaja kaveri- ja ystäväpiiri, paljon illanistujaisia ja mageita bileitä. Ei sellaista nuorta naista ole olemassakaan, joka tuollaista edellämainittua miestä ei haluaisi. Täysin utopistinen ajatus. Minun mielikuvissani alle 30-vuotias nainen käy kaikilla kesän festareilla, miehiä pyörii jaloissa satamäärin ja baareissa saa jatkuvasti ilmaisia drinkkejä. 

Voi vain valita korkeimman statuksen. 

M37

Vierailija
80/82 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä2875 kirjoitti:

Upeaa. Hiljainen mies. Olet upea ja joku onnekas sut vielä nappaa.

Olet upea ja joku onnekas sut vielä nappaa.

Klassinen lausahdus tämä.

Todellakin klassinen olet hyvä mies, jollekin toiselle. On se kieltämättä kaunis tapa sanoa ettei kiinnosta, mutta ei pidä olettaa ettei yhtään kokeneempi älykäs mies näkisi lausahduksen taakse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi