Tykkääkö kukaan nainen hiljaisista miehistä?
Olen ilmeisesti muiden näkökulmasta erittäin hiljainen mies. Tunnistan sen itsekin, kuuntelen paljon muiden juttuja. Toki jos on joku aihe, joka minua erityisesti kiinnostaa, otan siihen osaa aktiivisestikin ja varmaan kevyesti jopa innostun. Mutta smalltalkkia ja sellaista kevyttä juttelua en oikein osaa.
Tykkääkö kukaan nainen tällaisista miehistä? Vai pitäisikö minun yrittää jotenkin muuttaa itseäni?
Niin ja en ole mikään jäyhä maatilan poikamiesisäntä, joka nojailee traktoriin ja murahtelee seksikkäästi; jos olisin niin varmaan tämä hiljaisuuteni olisikin useampien naisten mielestä seksikästä. Mutta olen kaikkea muuta, olen kaupunkilainen mies joka nojaa lähinnä pyöräänsä tai tietokonepöytään.
Kommentit (82)
Todella vaikea tutustua mieheen, jos hän ei treffeillä paljoa juttele. Joten eipä siinä suhde pääse kehiyttymään.
Vierailija kirjoitti:
Ei tykkää, siksi seuranhakuilmoituksissa toistuu aina sana: huumorintajuinen (=kovaääninen vitsinkertoja)
Näin minäkin olen vähän ajatellut, että kun naiset hakee huumorintajuista miestä, niin ne hakee jotain joka heittää jatkuvaa läppää kuin joku aamuradion miesjuontaja.
Itse en heitä missään nimessä mitään rehvakasta jatkuvaa läppää, eikä se aamuradio-miesjuontajien ( Jaajo jne) läppä ole muutenkaan sitä mitä minun suustani kuulisi. Mutta en kait silti ole täysin huumorintajutonkaan, koska satunnaisesti kun mieleen tulee jotain absurdia tilannehuumoria ja sanon sitten ajatukseni ääneen, niin saan kyllä porukan nauramaan aika kovaakin. En vain tee sitä kovin usein.
t. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkäisin, mutta mietityttää miten miten seksi sujuu hiljaisen miehen kanssa. Uskaltavatko he koskea naiseen kunnolla?
Jos hiljainen mies on ujo, seksi on usein estoista.
Minä olen ainakin sitä mieltä, että seksi - rakastelu - on vuorovaikutusta, eräänlaista kommunikaatiota siis.
Jos mies on huono ja arka kommunikoimaan puhumalla, on iso todennäköisyys sille, että hän ei ole ainakaan pidemmän päälle hyvä ja taitava seksikumppani.
Tietysti aina joku saattaa yllättää, mutta usein rakastelutaidot ja hyvät vuorovaikutustaidot parisuhteessa käyvät usein käsi kädessä. Tämä ei tarkoita sitä, että työpaikan kahvihuoneen supliikkimies olisi paras seksissä, vaan sitä, että jos miehellä ei ole kovin hyviä vuorovaikutustaitoja edes parisuhdekumppanin kanssa, en löisi vetoa siitä, että hän olisi myöskään hyvä ja huomioiva rakastaja.
Mun kokemus taas on ollut tosi erilainen. Hiljaiset ja ujot ovat keskimäärin olleet erittäinkin sanotaanko nyt vaikka mielyttämisen haluisia. Toki jos sitä eläimellistä panemista tai kovin rajuja otteita kaipaa niin sitten voi olla ettei osu kohdalleen.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen aina pitänyt todella paljon hiljaisista/ujoista miehistä, En tiedä miksi se on jotenkin niin puoleensa vetävää :) Koko aikaa ei todellakaan tarvitse olla äänessä, mutta parisuhteessa pitää pystyä kommunikoimaan!
Kiitos! tämä juuri.
Vierailija kirjoitti:
Ei kiitos, mieluummin olen yksin hiljaa. Yksi riitti.
Minulle myös.
Upeaa. Hiljainen mies. Olet upea ja joku onnekas sut vielä nappaa.
Käyttäjä2875 kirjoitti:
Olet upea ja joku onnekas sut vielä nappaa.
Klassinen lausahdus tämä. En ole montaa kertaa sentään kuullut livenä, kerran muistan yhden naisen todenneen parien treffien jälkeen.
t. ap
Vierailija kirjoitti:
Tykkäisin, mutta mietityttää miten miten seksi sujuu hiljaisen miehen kanssa. Uskaltavatko he koskea naiseen kunnolla?
Miten ihmeessä vähäpuheliaisuus voisi sulkea pois sen, että seksi sujuisi? En ymmärrä tätä logiikkaa alkuunsakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ainakin sitä mieltä, että seksi - rakastelu - on vuorovaikutusta, eräänlaista kommunikaatiota siis.
Jos mies on huono ja arka kommunikoimaan puhumalla, on iso todennäköisyys sille, että hän ei ole ainakaan pidemmän päälle hyvä ja taitava seksikumppani.
Tietysti aina joku saattaa yllättää, mutta usein rakastelutaidot ja hyvät vuorovaikutustaidot parisuhteessa käyvät usein käsi kädessä. Tämä ei tarkoita sitä, että työpaikan kahvihuoneen supliikkimies olisi paras seksissä, vaan sitä, että jos miehellä ei ole kovin hyviä vuorovaikutustaitoja edes parisuhdekumppanin kanssa, en löisi vetoa siitä, että hän olisi myöskään hyvä ja huomioiva rakastaja.
Voi olla hieman hankala virittäytyä iltaa varten kiihkeään seksiin, jos mies ei ole koko päivänä juuri sanaa suustaan saanut.
Minä tykkään miehestäni juuri siksi, koska hänen kanssaan on helppo olla yhdessä hiljaa. Kyllä me juttelemmekin, silloin, kun 0on asiaa. Nörtti on hän. On hän teininä setänsä maatilalla traktorihommiakin tehnyt. Ja nykyinen työ liittyy osittain myös traktoreihin.
Tykkään. Olen itse hiljainen nainen ja puheliaiden ihmisten kanssa koen jonkinlaista painetta olla puheliaampi. Tosi puheliaiden kanssa menen helposti lukkoon. Hiljaisten ihmisten kanssa pystyn olemaan paremmin oma itseni. Erityisen tärkeää minulle kumppania valitessa on, miltä hiljaiset hetket yhdessä tuntuvat. Jos niitä ei ole tai mies ei osaa olla niissä luontevasti ja tunnelma muuttuu vaivutuneeksi, mies ei ole minun mieheni.
riippuu hiljaisuudesta, jos se on mallia että kaikkeen pitää vastauksia "kiskoa pihdeillä" niin sitten ei. Itseään liikaa korostavat koko ajan äänessä olevat, jotka eivät kestä hetkeäkään olla hiljaa eivät myöskään vedä puoleensa. Jotakin siiltä väliltä kiitos :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hiljainen/ujo ei tosiaan läheskään aina tarkoita huonoja vuorovaikutus taitoja parisuhteessa. Ja toisaalta osalla mölyapinoista ei todellakaan löydy näitä taitoja yhtään sen enempää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tykkää, siksi seuranhakuilmoituksissa toistuu aina sana: huumorintajuinen (=kovaääninen vitsinkertoja)
Näin minäkin olen vähän ajatellut, että kun naiset hakee huumorintajuista miestä, niin ne hakee jotain joka heittää jatkuvaa läppää kuin joku aamuradion miesjuontaja.
Itse en heitä missään nimessä mitään rehvakasta jatkuvaa läppää, eikä se aamuradio-miesjuontajien ( Jaajo jne) läppä ole muutenkaan sitä mitä minun suustani kuulisi. Mutta en kait silti ole täysin huumorintajutonkaan, koska satunnaisesti kun mieleen tulee jotain absurdia tilannehuumoria ja sanon sitten ajatukseni ääneen, niin saan kyllä porukan nauramaan aika kovaakin. En vain tee sitä kovin usein.
t. ap
Jollekin voi tarkoittaa tuota, itselleni huumorintajuisuus tarkoittaa sitä, että koen tulevani höpsötellessäni ymmärretyksi. Heitän etenkin väsyneenä läppää ja tarvii puolisolla olla oikeanlaista huumorintajua, että ymmärtää mun juttuni. Tai ainakin ymmärrystä, että nyt se on väsynyt, vähän outoa juttua heittää, mutta kyllä se kohta rauhoittuu.
Vierailija kirjoitti:
riippuu hiljaisuudesta, jos se on mallia että kaikkeen pitää vastauksia "kiskoa pihdeillä" niin sitten ei. Itseään liikaa korostavat koko ajan äänessä olevat, jotka eivät kestä hetkeäkään olla hiljaa eivät myöskään vedä puoleensa. Jotakin siiltä väliltä kiitos :)
Pihdeillä kiskottavat on rasittavia. Eivät mainitse edes mitään tärkeää asiaa. Eivät kerro jotain, joka voisi minua kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko sitä mieltä, että henkilöllä, joka ei anna toiselle suunvuoroa, on paremmat kommunikointitaidot kuin sellaisella, joka puhuu vain, kun hänellä on asiaa?
Hyvään vuorovaikutukseen kuuluu myös toisen osapuolen kuunteleminen.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä2875 kirjoitti:
Olet upea ja joku onnekas sut vielä nappaa.
Klassinen lausahdus tämä. En ole montaa kertaa sentään kuullut livenä, kerran muistan yhden naisen todenneen parien treffien jälkeen.
t. ap
Mitä useammin kuulet tuon niin sitä enemmän olet ongelmissa.
Tuo on negatiivinen lause oikeasti.
Hiljainen ei ole sama kuin keskustelutaidoton. Voi olla kuuntelija, joka kyselee. Toisaalta keskustelutaidoton ihminen on aika epämiellyttävä, on todella raskasta yksin ylläpitää keskustelua. Jos siis osaat kuitenkin kysellä ja kertoa itsekin eikä sinua tarvitse "haastatella" en näkisi ongelmaa omalla kohdalla.
Pitää muistaa, että hiljainen on OK, mutta itseensä sulkeutunut tuppisuu ei.
Moni tuppisuu saattaa itse pitää itseään virheellisesti tavallisena hiljaisena.
Nimim. Kokemusta on. Eli tunne on enemmän se että jononhännillä.